Ga gewoon voor Google docs, waarom geld wasten voor servers e.d. als je het gewoon volledig gratis kan doen
Posts by Thisguyisgone
-
-
Volgens mij wel
-
Leuk om mijn oude source te zien
-
Denk dat een shared hosting max 1000 mails per dag toelaat. Dit is dan echter ook alle mails, dus eventuele aanmeldingen, wachtwoord vergeten, massa mail,...
-
Een adviseur is niet echt een meerwaarde aan het team hoor @Twan025
-
Zou je jouw kinderen niet laten focussen op één programmeertaal i.p.v. meerdere? Ik zou dan beginnen met HTML, i.p.v. ze met PHP of iets dergelijke te beginnen. Zo die wiskundige redeneringen zal nog wat te moeilijk zijn.
-
ik heb mss wel nog iets, pm je me even?
-
Je wilt een maffiagame voor je kinderen regelen? Euh..... ?
Moet ik dit zien als gezellig met 1 gezin op die mafiagame spelen? Of wil je dat die kinderen zelf een online RPG-game beheren?
Ik vind het zelf best bijzonder
Ook iemand die even langskomt om de kinderen te leren scripten vind ik wel WTF-waardig. Programmeren leren kost weken tot maanden :ptrue. En dat de kinderen hier alles zouden lezen en zelfs reageren.. als dat zo is, laat jouw kinderen begrijpend lezen volgen vooraleer ze gaan leren programmeren.
What a joke m8
-
Hoe kun je anno 2019 nog bezig zijn met Crimegames, denk dat je je dat beter af kunt vragen.
Stappen zetten jongens, Crimegames zijn achterhaalt!!Je zou er nog van verschieten hoe goed sommige sites lopen. Het is niet meer zoals het was, maar toch.
-
Ik ga me hier niet blijven herhalen. Volg best eerst een cursus begrijpend lezen vooraleer je iets zegt.
-
voor een tientje doe ik het
-
Mijn scripts mag je geven hoor, no worries. Maar over de CodeCanyon scripts was ik bezig. Ik begrijp dat begrijpend lezen nog wat moeilijk is bij sommigen, maar just saying.
-
Met het verkeerde been uit bed gestapt ;)?
Neen, uit het verkeerde :'). Wat ik wil zeggen is dat hij zo'n reactie niet moet plaatsen. Als wij het niet doen, doet niemand het.
Ts geeft niets van informatie, wij moeten rieken wat er allemaal moet aangepast worden.
-
Stuur mij PM met de uitgebreide wensen.
-
Beste leden,
Ik zoek momenteel opdrachten. Ik heb zelf tig jaren ervaring gehad met mafia games. Tevens heb ik mezelf verdiept in WordPress, waar ik ondertussen ook al enig ervaring heb.
Teksten op SEO-gerichte onderwerpen is tevens mogelijk, alsook SEO-optimalisatie.
Prijzen kunnen onderling besproken worden.
Betaling zal gebeuren per Overschrijving of PayPal.
Bij grotere opdrachten hanteer ik altijd een voorschot van minstens 30%.
Voor meer informatie kunt u me altijd een privé bericht sturen.
Met vriendelijke groeten,
Remory Ferhat -
Ik denk dat oplichting best lastig is aan te tonen en veel werk is om na te gaan als beheerder. Heb je aangifte gedaan? heb je een aangifte kunnen tonen?
Ik denk dat het profiel van @Starohosting genoeg zegt.
-
Ruilen met een Codecanyon script mag sowieso niet. Of heb je hun terms of service, rules e.d. niet gelezen? Aangezien je alles toch beter weet.
-
Je kan het zelf niet. Denk je dat we moeite gaan blijven doen voor die luie reet van je?
Kan je niet met een systeem werken, gtfo van dat systeem, zoek iets simpels en done.
Je kan geen sitrs beheren, blijf maar ver weg van je PC scherm en maak je nuttig ergens anders.
-
ivm de source. Ik had registratie zo gemaakt om bots tegen te gaan. Ww werd opgestuurd via mail, moest er ook niets geactiveerd worden.
Denk eraan datbde source ouder is dan 5 jaar. -
zet maar online. Source is zo oud dat het geen php7 ondersteunt