Goeden avond ik heb de crime crew source online gezet maar zie dit https://www.crazy-gangster.nl/gangster/index.php hoe krijg ik de gewone gedeelte voor inloggen en zo als ik de text weg haal krijg ik niks of moet ik het op de root gedeelte zetten van de ftp of maakt dat niet uit.

Graag wat hulp met online zetten
-
-
-
Ik zie dit:
CitaatGeachte Bezoeker
Basicwar Is Tijdelijk Niet te bezichtigen
De Site gaat Om 1 Juli 6:30 Online!Blijkbaar heb je een onderhoudsmode aan staan?
-
Of de config niet geconfigureerd, kijk is in je code...
-
Ik krijg het nog steeds niet online wat ik ook doe de config staat ook goed
-
Even in je hele project zoeken naar die tekst.
En anders even de database doorzoeken.Maar wil je wel energie in dit brakke stuk ellende steken? Ik zou zeggen:
Laat maar gaan! Zonde van mijn tijd. -
Ben al bij het punt geweest en ik laat het lekker gaan had de stuk text ook al gezien maar als ik het weg haal krijg ik een witte pagina dus schiet niet echt op en ga me tijd er ook niet meer in verdoen. maar in iedergeval bedankt voor zo ver
-
include_config lijn 15 en 16
invullen
$mysql = @mysql_connect("localhost","naam","pas");
if(!($mysql && @mysql_select_db("databasenaam"))) {localhost laten staan
-
-
-
Geef dan liever een goede oplossing die van deze tijd is.
Of verwacht je nog dat ze PHP 5 draaien?
-
Wil je best helpen maar dit script gaat op nieuwere servers niet meer werken helaas.
-
het stukje komt voor in je include_config.php , verwijder deze en vul de luiste gegevens in
$mysql = @mysql_connect("localhost","naam","pas");if(!($mysql && @mysql_select_db("databasenaam"))) {
Maar verwacht er niet teveel van deze scripts zijn al verouderd en bevatten veel bugs.
-
Als het al buggy is, dan zou ik zeker niet errors onderdrukken met een @.
-
Aaron
Moved the thread from forum ICTScripters bugs/ideeën to forum Uitbreidingen en Overige.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!