Posts by mercurius

    In welke pagina heb je deze staan misschien kan ik kijken of het op die van mij wel goed gaat en klopt ik gebruik een andere thema en het is zeker nog een hoop werk maar dat komt ook wel goed wil later kijken of ik zelf nog het een en ander er bij kan maken

    Ben al bij het punt geweest en ik laat het lekker gaan had de stuk text ook al gezien maar als ik het weg haal krijg ik een witte pagina dus schiet niet echt op en ga me tijd er ook niet meer in verdoen. maar in iedergeval bedankt voor zo ver

    Goedemiddag allemaal ik heb de phpbb versie 3.1.3 hier binnen gehaald maar krijg deze niet online wat doe ik verkeer geeft trouwens een fout aan fout in index.php maar als ik die fout uitzet komt hij met de volgende wie kan me hier iets meer over zeggen ik neem aan dat hij eerst geinstalleerd moet worden voor dat het mapje config.php gevuld word maar hoe doe ik dit.


    mvg. mercurius

    goedemiddag allemaal ik heb een vraagje ik heb een vraag over een stukje php als ik een forum topic aanmaak op de site word deze wel in de data base geplaatst maar heb daar id o bij staan ik weet even zo niet waar ik de fout moet gaan zoeken zal even een klein stukje laten zien. kan iemand me daar meer over vertellen hoe ik het oplos zo dat als ik een topic aanmaak deze een id krijgt.


    mvg. Mercurius


    Code
    <?php
    if (eregi("pages/post_thread.php", $_SERVER["SCRIPT_NAME"])) { die ("Access Denied"); }
    if(!$_SESSION['usern']) { $redir = $web['forum_url']."sign_in/"; header("Location: $redir"); }
    
    
    $sql = mysql_query("SELECT * FROM forums WHERE id='$_GET[forum_id]'");
    if(mysql_num_rows($sql)>0) {

    Goedemiddag allemaal ik heb een vraagje ik ben bezig met een site online te zetten maar krijg deze fout melding


    SELECT * FROM stats_totaal :: Table 'a4048515_a.stats_totaal' doesn't exist


    hoe kan ik dit oplossen en waar moet ik zoeken.


    mvg. mercurius

    Oké bedankt voor het antwoord


    Bij deze nog even een vraag hoe krijg ik het voor elkaar om in de zelfde source de bevestigings mail werkent te krijgen en ik heb een probleem met de plaatjes deze worden niet weer gegeven heb de mappen al ge chmod maar dat werkt ook niet weet iemand hier een antwoord op.


    mvg. mercurius

    Ik heb een vraagje met welke php versie dit kan draaien en of het toevallig ook met een Cpanel kan werken of dat je toch de mysql moet hebben.


    mvg. mercurius


    Edit:
    ik heb nog een vraag ik heb het script nu online staan maar heb het volgende probleem als ik me registreer dan moet ik ook een bevestigingsmail krijgen maar deze verstuurd hij niet weet iemand hóe ik Dit kan oplossen.

    Code
    $dooie = $data->login;$power = $data->power;$familie = $data->familie;$fam1 = $connection->query("SELECT * FROM `families` WHERE `naam`='$familie'");$fam = mysqli_fetch_object($fam1);$famid = $fam->id;$famnaam = $fam->naam;$fameigenaar = $fam->owner;if($fameigenaar != $dooie){$connection->query("UPDATE `families` SET `power`=`power`-'$power' WHERE `id`='$famid'");$connection->query("UPDATE `users` SET `famlevel`='0',`familie`='',`famid`='0' WHERE `login`='$dooie'");}}}$connection->query("UPDATE `users` SET `aangevallen`=`aangevallen`+'1' WHERE `id`='".$user['id']."'");$date2 = (date('m/d H:i'));$gestolen2 = number_format($gestolen, 0, '.', '.');if($win == "true"){$connection->query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'".$user['login']."','".$data->login."','".$data->IP."','Je bent aangevallen','Hallo maffioso!Je bent aangevallen door ".$data->login.". Hij heeft gewonnen en heeft € $gestolen2 van je weten te stelen.Groeten,Een anonieme getuige','$date2','0','1','0')");}if($win == "false"){$connection->query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'".$user['login']."','".$data->login."','".$data->IP."','Je bent aangevallen','Hallo maffioso!Je bent aangevallen door ".$data->login.". Hij heeft verloren en je hebt € $gestolen2 van hem weten te stelen.Groeten,Een anonieme getuige','$date2','0','1','0')");}?><div class="title_bg"><div class="title">Aanvallen</div></div><div style="background-color:#dbd2b7; padding:10px; padding-top:4px;"><table cellpadding="0" cellspacing="0" width="100%"><tr><td><b><p align='center'><u><?=$data->login?></u> VERSUS <u><?=$user['login']?></u></b><br><p align='center' id='go2' style='visibility:hidden'><b><?=$data->login?></b> heeft <b><?=number_format($data->killers, 0, '.', '.');?></b> killers die zorgen voor <b><?=number_format($schade, 0, '.', '.');?></b> schade!<br><br></p><p align="center" id="go3" style="visibility:hidden"><b><?=$user['login'];?></b> heeft <b><?=number_format($user['killers'], 0, '.', '.');?></b> killers die zorgen voor <b><?=number_format($schadeen, 0, '.', '.');?></b> schade!<br><br></p><p align="center" id="go4" style="visibility:hidden"><b>Je hebt <?=$wintext;?>!</b><br><font color='#006600'><b><?=$winner?></b></font> heeft <font color='#990000'><b><?=$loser?></b></font> verslagen!<br></p><p align="center" id="go5" style="visibility:hidden"><font color='#006600'><b><?=$winner?></b></font> heeft <b>&euro; <?=number_format($gestolen, 0, '.', '.');?></b> gestolen </p><script language="javascript" type="text/javascript">var go2 = document.getElementById("go2");var go3 = document.getElementById("go3");var go4 = document.getElementById("go4");var go5 = document.getElementById("go5");window.setTimeout("go2.style.visibility='visible'", 2000);window.setTimeout("go3.style.visibility='visible'", 5000);window.setTimeout("go4.style.visibility='visible'", 7000);window.setTimeout("go5.style.visibility='visible'", 10000);</script></td></tr></table></div><table width='100%' cellspacing='2' cellpadding='2'><tr><td class='content_bottom'></td></tr></table></div></td></tr></table></td><?}?>


    dit is de hele pagina hopelijk kunnen jullie me hier mee helpen al vast bedankt.


    mercurius

    Ik heb een vraagje ik heb de maffiabase source gedonwload en wil graag de attack aanpassen zo dat je op de zelfde pagina kan blijven en onderaan op kan drukken om weer opnieuw te aanvallen ik zet de file er even bij misschien kunnen jullie me helpen waar ik moet zoeken en er in moet zetten.


    Goede middag allemaal


    ik heb een vraagje ik heb de maffiabase source gedownload en wil er een optie inbouwen om buiten je huidige landen ook te kunnen klikken op landen om andere landen te kunnen inzetten zo dat je in verschillende werelden kunt spelen hoe doe ik dit of is hier al een script voor.


    mvg. mercurius :thumbup:

    deze worden niet goed weer gegeven dat is juist het probleem als ik bij crimes kijk kan ik hem weer doen en op de begin pagina staat hij nog af te tellen dat is het probleem


    registreer je dan even op mijn spel dan kun je zien wat ik bedoel oke is misschien ook makkelijk


    dit stukje hoort er ook nog bij dus.


    mvg. mercurius

    hier een stukje ftp van de maffiabase source, van de wachttijden deze kloppen niet met de wachttijd van de crime zelf hoe vul ik dit goed in.en waar kan ik dit instellen krijg dat namelijk niet helemaal juist.


    dit stukje script komt dus uit de ftp file news



    mvg. mercurius