Posts by pricehost

    Beste leden,

    Op dit moment ben ik bezig met een project genaamd criminolz.nl
    Dit project is een oud maffia spel terug brengen naar een hoger niveau. Beter geschreven, nieuw design jullie kennen het wel.
    Nu is mijn vraag omdat het nog niet helemaal af is (een website of game is nooit af) wil ik weten of jullie nog bugs tegen komen.

    Zouden jullie dit voor mij willen testen?

    Zo kan ik het nog beter maken en de fouten eruit halen doordat ik zelf bezig ben met het spel zie ik door het bos de bomen niet meer ;)

    Beste,


    Ik ben op zoek naar een maffia script die minimaal werkt op PHP 7.
    Heeft iemand nog iets liggen en wil je het verkopen dan hoor ik dat graag.

    Beste leden,


    Is er toevallig iemand goed met wordpress? en weet hoe je een catogorie uit je woocommerce kan laten tonen op je factuur en packing slip.
    De reden waarom ik dit wil is omdat er geen variaties zijn aangemaakt.
    Maar wel catogrieén met gebrand/gezouten | ongebrand / ongezouten. (notenwinkel).


    Wie weet hoe je dit simpel kan doen?


    Groet,
    Pricehost

    Beste @Jeroen.G


    Helaas heb ik het gamoking systeem niet en ben daarom ook begonnen met het thema zodat alles vanaf 0 geschreven kan worden.
    Ik heb inderdaad het gamoking domein overgekocht, en ga dit project herstarten echter dan wel zonder enige hack/oplichting trucjes.


    Mochten jullie nog ideeën hebben hoor ik het graag.

    Ik heb jullie tip opgevolgd en er een andere achtergrond achter gezet. Ook heb ik even een aantal bootstrap elementen erin gezet voor opvulling.
    De bedoeling is dat dalijk dit design in een maffiagame wordt gebouwd waarin een drop and drag systeem komt. Vervolgens kan je ook je eigen achtergronden gaan gebruiken en headers..
    Voor nu staat alleen nog maar het design, en de opties die erin komen op papier.


    Het wordt een opensource project die iedereen kan gaan gebruiken, alleen moeten we dit nog even verder uitwerken.


    Thema:

    Beste leden,


    De afgelopen tijd hebben wij een nieuwe maffialayout laten ontwikkelen door directbasing.
    Wij zijn zeer tevreden over het resultaat.


    Nu willen wij jullie vragen wat jullie van dit design vinden. en wat er eventueel anders kan.




    Zie screenshot hieronder:


    Betreft gangster legends V2 die is gratis te downloaden.
    Echter de plugins / layout zal je zelf aangekocht hebben en weet niet of dat doorverkocht mag worden?

    Beste Jeroen.G,


    Het bleek in de database onder de users rechten niet goed te staan.
    Bij groups had ik het id van de group gezet maar dit blijkt niet goed te zijn. Je moet hier namelijk het volgende inzetten:
    a:1:{i:0;s:1:"1";}


    Anders krijg je helemaal geen rechten tot de opties van admin.

    Beste leden,


    Wij zijn op dit moment bezig met OSFighter om deze source terug te brengen naar de huidige 8.0 PHP versie.
    Echter zijn er al een aantal foutmeldingen opgelost.


    Nu proberen wij het admin level niveau te krijgen om hier ook opties aan te passen echter op de een of andere manier doet dit het niet.
    Als ik in de database groups op 1 zet onder users tabel en de userlevel op 9 komt het adminpaneel wel maar niet de opties.
    Ook als ik dan de opties benader krijg ik permissies niet toegestaan.


    Waar doe ik iets verkeerd?