leuk om mijn source nog is te zien
Posts by Thisguyisgone
-
-
vind* sorry ik kon het niet laten...
Momenteel niets voor je, maar mocht ik iets hebben zal ik het laten weten. Ik heb zelf een hekel aan teksten schrijven dus dat besteed ik liever uit.Teksten kan ik ook doen ;-).
-
Ik heb me aangemeld maar kan niet inloggen
-
Ts zoekt dus een bot.
-
Zet gewoon eerst full error reporting aan.
-
ik volg. Zoek deze ook al lang
-
Laat me maar is weten wat er allemaal exact moet gebeuren.
-
Of maak gebruik van Pjax.
-
Zegt helemaal niets over deze site. Je moet het maten staan zodat mensen weten wat je vraag was en wat het antwoord is.
-
Je rekent je eigen uren toch niet aan? Je wilt het zelf repareren, dus doe het zelf, maar reken dan geen uren aan. Dan is het beter dat je dit laat doen door mensen met ervaring, aangezien je verzekering tussenkomt.
-
De pagina selecteren via je customizer.
-
De site heeft tevens niets te maken met GentStudent (if you know what I mean
).
Over de naam, GentStudent is niet ingeschreven dus kan hij de naam wel gebruiken. Wel is dit kind of clickbait omdat het, tja, niet het concept is van GentStudent.
-
Of download een theme en speel daar wat mee. Als je je wilt verdiepen kan je het allemaal zelf.
-
Ok laat maar :').
-
Heb je voorbeeldcode die jij geschreven hebt?
BTW: de racegame is gewoon van CodeCanyon..
-
En wat heb je zelf gemaakt?
-
U zinnen, steeds nog niet wat het moet zijn.
-
Als je teksten wilt schrijven, zie dat je zinnen correct zijn opgebouwd, en leesbaar zijn.
-
SSL kan je gewoon free hebben..
-
Hoe moeten we raden waar de fouten zijn, waarom je die meldingen hebt. Do you take drugs bru?
Welk systeem is het, vanwaar heb je het systeem? Heb je codes, heb je een systeem online staan? En leer aub is deftig Nederlands praten want hier krijg ik instant een aanval van mijn cluster.