Let op Vimexx klanten

  • Hoi allen,


    Ik wil jullie via deze weg even waarschuwen voor het volgende wat mij is overkomen.

    Vimexx hanteert sinds dit jaar abonnementen voor hun producten. Op zich niks mee dacht ik.

    Maar het werkt dus als volgt, waar ik voorheen altijd netjes een melding kreeg dat een domein verlengt werd en de gegevens gecheckt moesten worden is dat nu helaas niet meer. (Volgens de klanten service ook niet nodig want je kunt de datums gewoon zien).

    Gevolg dat ik (de door hun aangeboden gratis domeinen voor 1 jaar) nu een grote rekening voor mn kiezen heb.

    Die vervolgens eerst betaald moet worden voor dat je kan opzeggen, in mijn ogen de omgekeerde wereld.


    Ik zelf heb ongeveer daar zn 40 domeinen lopen, ik zit niet wekelijks in mn dashboard te kijken.


    Dus voor jullie, heb je een "gratis".online of .site domein, check snel wat ze kosten voor de verlening en wat je er mee wil.

    Het heeft mij helaas voor 2 domeinen die dood waren €100 gekost.


    Graag jullie ervaringen en meningen :)

    Ik baal hier van uiteraard en heb ook meteen alle abonnementen gecheckt enzo nodig opgezegd.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Zelf ook nare ervaringen met Vimexx (onderdeel van Versio)


    Dikke rekeningen gehad voor domeinnamen die idd stilzwijgend verlengt worden en dit terwijl het domein niet eens meer bij hun stond.


    Wel lachewekkend en slechte klantenservice als je hen erop navraagt hoe dit kan, moet ik dit maar oplossen met de deurwaarder oftewel betalen dan praten we verder.


    Inmiddels bij de rechter geweest hiervoor en ik ben in mijn gelijk gesteld.

  • Er is ruim van te voren netjes aangegeven dat domeinen 45 dagen voor verlengdatum automatisch verlengd worden en hier dus een factuur voor zal worden aangemaakt, dit staat op hun website en iedereen heeft hier ook een mail over gehad.


    Je hoeft ook niet dagelijks op je Vimexx account te kijken want toch elke dag krijg ik(en anderen) nog steeds netjes mail met verlopende domeinen, wel is het zo dat na het verlengen van een naam je deze even moet zetten als opzeggen bij verloopdatum, dan krijg je weer netjes mail en is er niks automatisch....


    Ik zie geen problemen :)

    Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Veel Nederlandse partijen boden afgelopen jaar een gratis .online of .site aan welke je eigenlijk niet nodig hebt.
    Dit vanwege een grote samenwerking met de betreffende registry.
    Echter voor 1 jaar en die moet je zelf opzeggen anders gaat het je veel geld kosten en ontvangen zij een mooie commissie.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!