Verkocht, kan gesloten worden.
Posts by Dennii
-
-
Sorry nu wel!
-
Sorry ik heb iedereen net beantwoord in dm, mijn excuses het viel me niet echt op dat ik dm's had haha
-
Maak maar even een accountje aan, dan zal ik je de rechten wel eventjes geven
-
Prijs is bieden, maar vanaf elk aannemelijk bod boven de 250,- neem ik genoegen ivm meerdere lopen projecten in andere branches dan web games.
Nieuwe layout is enkel bij serieuze interesse en contact, gezien alle "clones" en "remakes" houd ik deze liever origineel en breng liever anderen niet op ideetjes.
Bij serieuze interesse kan men een DM doen. -
Je mag crimora overnemen, dan heb je alvast een moderne uitgebreide multiplayer criminal/maffia game.
-
Dit herken ik nog van vroeger, leuke game was dat toen..
Toen heette het wel anders tho -
Gebruik ff de ubb
-
PHP + Slim (Twig) + Websockets
-
Stuur gerust bericht met je bod, ik ben niet moeilijk hoop gewoon dat er iemand met tijd hier iets moois van kan maken - eventueel nieuwe design ook aanwezig voor de koper
-
Nee helaas, zelf eventjes maken - is nog recent actief met spelers.
-
Te koop teab: https://crimora.nl een moderne criminals, vanaf scratch met multiplayer aspecten (bank heists etc met rolverdelingen)
Zeer uitgebreid maar geen tijd om door te zetten.
Stuur gerust privebericht voor verdere vragen.Mvg
-
Geachte, is er iemand hier bekend met Xenforo en heeft kennis mbt Buckaroo in macht om hier een plugin voor te maken voor mijn forum ?
Prijs is bespreekbaar natuurlijk, via dm hier of discord. -
Zelf ook nare ervaringen met Vimexx (onderdeel van Versio)
Dikke rekeningen gehad voor domeinnamen die idd stilzwijgend verlengt worden en dit terwijl het domein niet eens meer bij hun stond.
Wel lachewekkend en slechte klantenservice als je hen erop navraagt hoe dit kan, moet ik dit maar oplossen met de deurwaarder oftewel betalen dan praten we verder.Inmiddels bij de rechter geweest hiervoor en ik ben in mijn gelijk gesteld.
-
Ben er al sinds day one dacht ik, nog altijd netjes werk Koen!
-
5 euro bij deze.
-
Voor een GTA FiveM RP Server zoeken we een nieuwe logo.
Ons huidige: https://nieuweveen.nl/logo.pngIs er iemand die dit tegen vergoeding kan realiseren ?
-
Precies hier om betaal ik niks vooraf.
-
Ik ga ff op onderzoek asap zodra ik thuis ben vanavond.
-
Iemand hier die een online wallet kan creëren icm mollie ideal ?
Ik heb een website OGTM waarbij saldo opgewaardeerd kan worden en waarmee wager matches gespeeld kunnen worden.
Ik heb de nieuwste api van mollie geprobeerd maar krijg steeds error 500 codes maar geen errorlog...
Mvg