Posts by jessewillem

    PNG is lossless, waardoor er niets verloren gaat bij de compressie bij het opslaan. (Dus geen blokjes rondom lijnen bijvoorbeeld.)


    Ook bij het gebruik van Paint niet, al kan Paint geloof ik niet omgaan met transparantie en dergelijke.

    Ik ben al gebeld met de mededeling dat ik geslaagd ben, een half uur terug. Dus dat wordt vanavond het cijferlijstje ophalen.


    En voor de anderen hoop ik natuurlijk ook dat ze geslaagd zijn!

    Nee, niet als je hun embed manier gebruikt. Dus gewoon de filmpjes van YouTube af te halen. (of andere video sites)


    Maar hou er wel rekening mee dat er nog een grote discussie aan de gang is of je nou wel of niet moet betalen voor embedding.

    Erg wat er gebeurd in Japan, ik hoop natuurlijk dat het nog zo goed mogelijk afloopt voor de mensen daar.


    [offtopic]
    Verder bestaat er geen radioactieve straling, alleen het element is radioactief. En dat geeft ioniserende straling af wanneer het vervalt.[/offtopic]

    Dat komt door de verschillende plaatjes die gepost zijn. Check ook het Shocksounds V3 3D topic maar eens, daar heeft die ook zulke laadtijden.

    apt-get install ubuntu desktop ?!?


    En waarom wil je eigenlijk een desktop op een server? Vreet alleen maar resources, die je beter ergens anders voor kunt gebruiken.

    Is het niet:

    PHP
    if( !preg_match("/^([1]-)?[0-9]{3}-[0-9]{3}-[0-9]{4}$/i", $naam) ) {
      //Doe iets met het goede telefoon nummer
    }else{
        echo 'Please enter a valid phone number';
    }


    Want als je met je gegeven code een goed telefoonnummer invult, krijg je het bericht dat het niet goed is.


    Waarschijnlijk dat je daar een fout hebt gemaakt.

    Citaat

    18:24 - In Den Haag is door de politie een 16-jarige jongen gearresteerd. Hij zou betrokken zijn geweest bij ddos-aanvallen op sites van onder andere MasterCard. De creditcardmaatschappij was woensdag enige tijd onbereikbaar door de aanvallen. »


    Bron: Tweakers.net


    Blijkbaar komt dat door een DDOS van een protester die voor WikiLeaks is.

    Dat hun .org domein niet werkt, kan wels eens komen door de Amerikaanse overheid. Die kan namelijk domeinnamen overnemen, die hun tld's gebruiken, zonder dat er een rechter bijkomt.

    Volgens mij heeft ICT geen meervoud in het Engels, voornamelijk omdat het een afkorting is voor Information and Computing Technologies.


    Dus ik denk dat Jgdonleach gelijk heeft.


    Netzoals als Jeans in het Engels, daar heeft het geen enkelvoud.

    Nog een tip, maak er ook een systeem bij waarbij de leerlingen kunnen kiezen van wat ze kunnen doen in een vrij les uur, niet iedere school heeft dit.


    Verder is het denk ik het beste om de login te gaan maken rondom Active Directory.


    Verder moet de beveiliging in orde zijn, omdat sholen nu eenmaal gevoelige informatie hebben over leerlingen en personeel.

    Ik heb het even voor je opgezocht. En helaas ondersteunt Hackintosh(macintosh) geen geluid op VirtualBox, volgens meerdere bronnen. Google maar eens op "virtualbox hackintosh sound".


    Verder is Macintosh op een PC illegaal volgens Apple, daar valt ook VirtualBox en dergelijke onder.

    Maar hij zegt toch duidelijk dat hij VirtualBox gebruikt. Waardoor de fysieke computer niet het probleem is.


    Waarschijnlijk moet hij even spelen met de opties in VirtualBox, dan voornamelijk bij de audio tab.

    Citaat

    Omdat er toen al sprake was dat de 2e kamer hyves betaald wilde maken.


    Wat heeft de regering eigenlijk met een privaat bedrijf te maken? Het enige wat een bedrijf hoeft te doen is winst maken, en zich aan de wetten te houden.


    Verder is de trend er een beetje vanaf, iets wat Facebook op den duur ook wel gaat merken.


    Verder denk ik dat de TMG er niet veel in gaat investeren, en het een eigen leven laat leiden, ze doen het denk ik vooral om de gegevens die ze ermee in handen krijgen.


    Gelukkig ben ik niet zo'n iemand die duizend foto's en hele telefoonnummers plaatst op sociale netwerken, maar er zijn ook mensen die dat wel doen. Ook email adressen zijn veel waard. Kortom de TMG heeft nu heel erg waardevolle gegevens in bezit die ze denk ik ook gaan gebruiken.