Tim verlaat het ICTScripters team

  • Beste leden,


    Helaas moet ik jullie mededelen dat ik per vandaag uit het ICTScripters team stap.


    Ik heb hier jarenlang mogen genieten als lid en jaren lang ICTScripters mogen bijstaan als teamlid. Sterker nog, ik weet niet eens meer sinds wanneer ik hier lid ben en sinds ik wanneer ik hier help. Dat is allemaal veel te lang geleden voor mij. Het is daarom ook voor mij tijd dat ik mijn focus op andere dingen ga leggen. Mijn studie neemt bijvoorbeeld een dermate hoeveelheid tijd in beslag dat ik onder andere daardoor van mening ben dat ik ICTScripters niet naar behoren kan dienen in mijn huidige functie. Daarnaast zijn er ook persoonlijke (privé) omstandigheden die mij de tijd en motivatie voor ICTScripters onttrekken.


    Om die redenen ga ik dus uit het team. Dus niet uit onvrede jegens jullie of mijn collega's, maar omdat ik dus eens wat anders moet gaan doen. Ik wens namelijk ICTScripters al het goeds toe! En ik ben er zeker van dat ICTScripters zal blijven groeien.


    Wat betreft mijn functie, intern wordt dit opgevangen door vooral Lars en Koen en daar waar nodig zullen de hoofmoderators bijspringen. Mijn opstappen zal daarom geen consequenties hebben, voor jullie zal er niks veranderen. In geval van nood of voor adviezen zal ik ook altijd beschikbaar zijn voor het ICTScripters team. Ook hier op het forum zal ik altijd nog beschikbaar zijn voor hulp. Ik zal ook zeker bij de volgende ICTScripters meeting aanwezig zijn! Als spreker of gast, wie weet!


    Er zijn vast wel dingen die ik vergeet te zeggen of vergeet te schrijven. Deze zal ik later wel aanvullen! :)


    Tot slot wil ik uiteraard iedereen bedanken voor:

    • Alle hulp die ik heb mogen geven
    • Alle hulp die ik mogen ontvangen
    • Alle leuke gesprekken die ik hier heb gehad
    • Alle ervaringen die ik hier heb opgedaan
    • Alle dingen die ik heb geleerd
    Code
    System.exit(0);


    Met vriendelijke groet,
    ing. T.J. van den Belt
    Software ingeneur en jurist

  • Beste Tim,


    Bedankt voor je inzet, natuurlijk altijd vervelend als er iemand weg gaat waar je een lange tijd mee hebt gedraaid. Je bent zeker een goeie aanwinst voor de website geweest.


    Ik wil je heel veel succes wensen bij je studie en verdere ondernemingen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!