App bouwer gezocht

  • Beste leden,


    Ik ben momenteel op zoek naar een innovatieve app devoloper. De complexiteit van dit project is vergelijkbaar met die van een geavanceerde datingsapp, wat betekent dat ik op zoek ben naar iemand met specifieke vaardigheden en expertise.

    Wat we van je verwachten:

    1. Uitgebreide Ervaring met App Ontwikkeling: Je hebt een bewezen staat van dienst in het ontwikkelen van hoogwaardige apps, bij voorkeur met complexe functionaliteiten.
    2. Gebruikersgericht Denken: Je begrijpt het belang van een intuïtieve gebruikerservaring en hebt ervaring met het ontwerpen van interfaces die zowel functioneel als aantrekkelijk zijn.
    3. Back-End Vaardigheden: Kennis van databasebeheer en het vermogen om schaalbare en efficiënte back-ends te ontwikkelen zijn essentieel voor het succes van dit project.
    4. Realtime Functionaliteiten: Ervaring met het implementeren van real-time communicatie en interacties binnen apps is een grote plus.
    5. Veiligheid en Privacy: Je begrijpt het belang van het waarborgen van de veiligheid en privacy van gebruikersgegevens en hebt ervaring met het implementeren van robuuste beveiligingsmaatregelen.

    Dit is een opwindende kans om betrokken te zijn bij een project dat vergelijkbaar is met de complexiteit van een datingsapp, en ik ben op zoek naar een gemotiveerde professional om deze uitdaging aan te gaan.

    Als je denkt dat je de juiste persoon bent voor deze rol, stuur dan je portfolio of voorbeelden van apps die door jou zijn gebouwd.

    Ik wil graag weten aan welk bedrag ik moet denken voor we over gaan tot een deal. Ik zoek 1 of meer personen die dit als hobby of naar hun eigen baan doen. Dus geen bedrijf. Ik wil een betaalbare app, dus je moet het ook leuk vinden. Na dit project heb ik vele andere projecten.


    Milan Khan

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!