ICTs problemen

  • Ik zit bij versio en zeg je een woord super!


    Je kunt veel zeggen over versio over hosting en meer maar dan hebt je het zeker fout
    Je bepaald zelf welke pakket je koopt werd hiervoor ook al gezegd


    Zelfde bij transip als je laagste haalt heb je meeste problemen transip is zeker niet mooi
    Want kreeg een openstaande boete zomaar ( Tijd geleden )


    Voorbeeld: Hostdeal mensen kochten een hosting pakket en dacht goedkoop we gaan lekker ermee aan de slag.
    Maar mensen denk niet na je verdiend zoveel per maand dan moet je toch beter weten om toch een betere pakket te nemen dan wat je hebt


    Ik kraak Versio niet af hoor maar meeste die hier versio afkraken ( Niet slecht bedoeld )
    Als er een actie is dan zijn jullie toch als alle eerste bij hun en dat weet ik 100%


    Transip mag ik zeker niet want als je domein niet betaald en staat op automatisch dan heb je flinke boete extra ;)



    @Wmdiensten ja versio ligt vaak uit voor sommige maar die krijgt waarschijnlijk meer aanvallen dan meeste hostingen bij elkaar op!
    Dus het is veel bekender doel wit zo kun je het zien.... en als bedrijf ga je niet een kleine hosting pakket nemen bij versio je verdiend goed dus investeer ook goed in je bedrijfs hosting! ( Ik zelf verdien weinig maar steek veel in me hosting en nooit downtime! door versio! )

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Refferalboy
    Daar merk ik anders niks van hoor, TransIP heeft 2 weken lang een zware DDOS aanval onder de knie weten te houden zonder ook maar 1 downtime te krijgen.
    Zie ik Versio niet na doen, Versio heeft gewoon een slechte infrastructuur waardoor een DDOS aanval makkelijker is en dus sneller een doelwit is.

    Zeker weten? Mijn servers hebben offline gelegen hoor toendertijds...


    SERVER115E: Server *** is NIET OK: HTTP FAIL‏


    Zulke meldingen kreeg ik met regelmaat, 1x ging het zelfs zover dat het rebooten mislukte bij TransIP en dat mijn website 4 uurtjes offline lag. Heb ik zelf reboot gedraaid en een verklaring gevraagd aan TransIP. Vervolgens vertelde ze me:


    Door adequaat ingrijpen van onze systeembeheerders heeft je VPS inmiddels weer zijn normale functionaliteit hervat.



    Dit terwijl ik zelf gereboot had... Het kan toeval zijn dat ik telkens ongeluk had, maarja het gebeurde wel bij TransIP.



  • Het heeft geen zin om hier op in te gaan, sommige mensen willen de feiten niet kennen/begrijpen.

  • Doe je goed, ben er al sinds 2010 klant en heb 0,00 downtime gehad door schuld van TransIP.
    Ben met webhosting begonnen en sinds de lancering van de VPS (medio 2011) bezit ik er al een, alles draait nog steeds foutloos.

  • Doe je goed, ben er al sinds 2010 klant en heb 0,00 downtime gehad door schuld van TransIP.
    Ben met webhosting begonnen en sinds de lancering van de VPS (medio 2011) bezit ik er al een, alles draait nog steeds foutloos.


    Ik heb ook één keer storing gehad, maar dat kwam omdat er een HDD stuk was en de andere HDD's het niet overnamen, duurde maar 2-3 uurtjes en daarna was alles weer in de lucht.


    Storing kan altijd gebeuren, toch?

  • Ja iedereen heeft zijn eigen mening is gewoon normaal
    Dat accepteer ik ook maar kom dan niet Vals - Afkraken tegenover een hosting die toch heel erg bekend is


    Ik ga ook niet naar de aldi en zeg daar yeaahhhhhh lidl is beter aldi is slecht kom op jongens lidl krijgt meer klanten
    En ze zijn veel beter met alles ze gaan elke zondag open en sluiten nooit ( voorbeeld )


    Maar is goed eigen mening!

  • Ieder zijn mening hé Ref. Sommige mensen zijn bv ook tevreden van een Aldi of een Lidl ipv van een andere grote supermarkt bij wijze van spreke.


    Misschien een beetje offtopic maar soms bieden zij betere producten. Dit baseer ik op onderzoeken van de consumentenbond. Vaak hebben zei ook gewoon goede kwaliteit.


    Ontopic: Ik heb ook nog nooit problemen gehad met transip.

  • @Wmdiensten je moet het gewoon snappen dat Transip ook niet deugt
    Weet niet hoeveel je van hun krijgt om alleen positief te zijn over hun?


    Zou handig en beter zijn om je reactie te onderbouwen, momenteel noem je iets slecht maar wat is slecht?
    Verder wordt ik nergens voor betaald om positief te zijn, als iets goed werkt ben ik positief, zo niet onderbouw ik dit.


    Dat is mijn goed recht en ik geef hierop alleen mijn mening, zover ik weet is dit toegestaan.
    Een discussie aangaan is juist goed zo help je mensen met hun keuze.


    Lees ook in dit onderwerp over andere bedrijven waar ik geen ervaring mee heb, daar kan ik dus niet over mee praten.
    Dus nee ik wordt nergens voor betaald zoals je eerder beweerde, onderbouw je reactie eens ben toch wel benieuwt.

  • Whahaha, dit vind ik echt geweldig.
    Iedereen die nu nog eens durft beweren dat de cloudboxen van versio altijd goed zijn, ik heb bewijs dat hun echt slecht zijn:


    Versio:
    root@server:~# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
    16384+0 records in
    16384+0 records out
    1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 256.834 s, 4.2 MB/s


    Transip:
    [root@server ~]# dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync
    16384+0 records in
    16384+0 records out
    1073741824 bytes (1.1 GB) copied, 14.183 s, 75.7 MB/s


    Ik heb de testen telkens 3x uitgevoerd, op piek momenten, dus om 21:30.
    De laagste resultaten staan hier, maar de andere testen zaten ook rond deze cijfers.


    Conclusie: op piek momenten kan versio echt niet volgen.


    Zelf vind ik het wel jammer dat ik minder haal bij transip dan anderen hier in dit topic.
    Maar mogelijk is dat omdat deze testen op andere tijdstippen werden uitgevoerd.


    Voor mij is het in elk geval beslist: ik zet ictscripters zo snel als mogelijk over.
    Als het lukt, vanavond nog :D
    Wil wel zeggen dat we straks down gaan zijn.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!