Posts by Menlo

    Hallo,


    Voor een groot aantal websites van mij ben ik op zoek naar vaste tekstschrijvers die mij hiermee kunnen helpen.


    Profiel tekstschrijver:
    - Veel vrije tijd (student/scholier)
    - Bereid om teksten van 1.000 a 1.500 woorden over 1 onderwerp te leveren
    - Havo/HBO of Vwo/WO denk niveau


    Graag ontvang ik een bericht per PM als je aan de boven beschreven profiel voldoet.


    Met vriendelijke groet,


    Menlo

    Refferalboy
    Daar merk ik anders niks van hoor, TransIP heeft 2 weken lang een zware DDOS aanval onder de knie weten te houden zonder ook maar 1 downtime te krijgen.
    Zie ik Versio niet na doen, Versio heeft gewoon een slechte infrastructuur waardoor een DDOS aanval makkelijker is en dus sneller een doelwit is.

    Zeker weten? Mijn servers hebben offline gelegen hoor toendertijds...


    SERVER115E: Server *** is NIET OK: HTTP FAIL‏


    Zulke meldingen kreeg ik met regelmaat, 1x ging het zelfs zover dat het rebooten mislukte bij TransIP en dat mijn website 4 uurtjes offline lag. Heb ik zelf reboot gedraaid en een verklaring gevraagd aan TransIP. Vervolgens vertelde ze me:


    Door adequaat ingrijpen van onze systeembeheerders heeft je VPS inmiddels weer zijn normale functionaliteit hervat.



    Dit terwijl ik zelf gereboot had... Het kan toeval zijn dat ik telkens ongeluk had, maarja het gebeurde wel bij TransIP.

    Heb je een Blade VPS? Want mijn IO writes op Blade VPS X16 was 30 MB/s en op Blade VPS X8 zat ik op 120 MB/s.


    En dat van 10.000 GB verkeer, als je dan op een andere hosting 500GB dataverkeer neemt, merk je dat de prijs meer in de buurt of zelfs goedkoper is dan die van TransIP. Dit bedoel ik met dat TransIP hun klanten een beetje voor de gek houden, door hoge getallen te presenteren in hun producten. Terwijl het meestal niet nodig is.




    @Giovanni K, nice! Als ik weer problemen heb, zal ik daar zeker naar kijken. CloudVPS levert rond de 320 MB/s en dats goed genoeg. Maarja 400 is nog beter :D

    Menlo, bedankt, maar net te laat.
    Heb eerder vandaag al vps gekocht bij transip.

    Type dit is in in je commandprompt.


    dd if=/dev/zero of=test bs=64k count=16k conv=fdatasync


    ---


    Als je een server met rond de 26 Mb p/s hebt, zal je het flink gaan merken. Ligt het rond 100 MB p/s, dan zit je nog redelijk. Maar DANNOG betaal je teveel, als je na een maand je dataverkeer etcetera bekijkt en dan naar je samengestelde pack kijkt, zie je dat je een flinke overschot hebt.

    TransIP schetst een verkeerd beeld over hun prijzen. Zo zijn ze voor degenen met een beetje kennis helemaal niet zo goedkoop als ze lijken te zijn.


    Ze bieden bijvoorbeeld veel dataverkeer/hdd aan, maar 9 vd 10 keer heb je er niks aan. Hun VPS I/O writes is ook bizar laag. Zo heb ik een server met 26 MB p/s gehad en een server met 100 MB p/s | bladevps X16 en X8.


    Ik raad cloudvps.com aan, je kijkt wat je nodig hebt en dan heb je een vps met I/O writes van 300 MB p/s. Vele malen sneller.
    --


    Versio is een ander verhaal. Kwaliteit vond ik altijd wel goed, alleen jammer van de downtimes die ze zo nu en dan (soms teveel) hebben.

    Hallo WIllem,


    Zelf vind ik het lekkerst om met PHPixie te werken. Maar zoals boven is genoemd is Laravel ook wel een redelijke.

    ACTIE TIJDELIJK DESIGN VOOR SLECHTS 70 EURO!!!
    Beste,


    Hierbij bied ik mijn diensten aan als Webdesigner. Zelf heb ik momenteel geen voorbeelden, alhoewel ik via PM wel een voorbeeld kan laten zien.


    Mijn prijs: slechts 70 euro | dit geldt tot ik 10 voorbeelden heb voor klanten, daarna zal het 150 euro zijn.


    Betalingsmethodes: Paypal / Bank overschrijving
    Wijze betaling: 30 euro vooraf en de overige 40 euro als design is goedgekeurd.
    Wijze design: U levert een uitgebreid document met voorbeelden en informatie hoe u het wil hebben. Vervolgens ga ik aan de slag en verwerk uw feedbacks.
    Gemiddelde levertijd: 2 a 3 dagen


    Wachtrij:
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.


    Heb jij dus een webdesign nodig? Twijfel dan niet en neem contact op!


    Met vriendelijke groet,


    Menlo