hallo,
Vandaag is de nieuwe WWorld-War on-line gegaan.
r zijn heel wat wijzegingen gebeurt die het spel beter maken.
ook zijn de bugs er uit gehaalt.
Graag zou ik dus weten wat jullie er van vinden en wat er beter kan.
hallo,
Vandaag is de nieuwe WWorld-War on-line gegaan.
r zijn heel wat wijzegingen gebeurt die het spel beter maken.
ook zijn de bugs er uit gehaalt.
Graag zou ik dus weten wat jullie er van vinden en wat er beter kan.
De layout om te beginnen?
Test account aub, weet mijn pass niet meer van gamecoll is jaren geleden.
Is dit serieus, een granaat in de 11e eeuw? :x
En de grafische kwaliteit is ook niet erg lekker.
Hmm, wat is het toch altijd met World-War. Zoek eens een goede layout uit dan heb je al 150% meer leden bij elk bezoek want dit is niet mooi.
Slechte afwerking van de css/html, onnodige border gebruik etc...
de inlog button in de header is ook echt mmm uberlelijk
Heb een tip voor je:
- Zoek een designer, dit is echt +o(
Leuk dat jullie hier weer een zootje van maakten jongens!
Reacties verwijderd + nodige consequenties genomen.
Onderbouw je kritiek. Niet enkel wat niet goed is, ook waarom.
Ik weet niet wat ik gemist heb, maar deze layout is wel degelijk gestolen van stan...
Maar dan is deze helemaal verneukt...
Ik kijk voor de grap even op de registratie pagina:
CitaatGamecoll is een ccentrale dienst waardoor je kabn inloggen op meerder websites.
Jemig hé, je bent 16 of 17 toch?
Dan kan je toch wel een normale zin typen.... Ooit Nederlands gehad?
Als je PHP scripts ook zo inelkaar zitten, dan neem ik je nooit aan als scripter...
Verbetering:
CitaatGamecoll is een centrale dienst waardoor je kan inloggen op meerdere websites.
Dit trekt totaal géén mensen aan...
Lars
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.09.10 08:43:12:
Wacht, ik zoek nog meer taalfouten Outgame:
Verhaallijn:
Van:
CitaatAlles gaat zijn gewoone gangetje. De arbeiders presteren aan normaal tempo, de troepen zijn voorbereid op elke dreiging.
Naar:
CitaatAlles gaat zijn gewone gangetje. De arbeiders presteren op normaal tempo, de troepen zijn voorbereid op iedere dreiging.
Weerpagina:
Van:
CitaatAls de temperatuur boven 0 is, heeft ieder dorp zijn normaal aantal aanvalspunten en verdedigingspunten.
Als de temperatuur onder 0 is, heeft ieder dorp zijn normaal aantal aanvalspunten en minder verdedigingspunten.
Als de neerslag onder 50% is, heeft ieder dorp zijn normaal aantal aanvalspunten en verdedigingspunten.
Als de neerslag boven 50% is, heeft ieder dorp zijn normaal aantal aanvalspunten en minder verdedigingspunten.
Hoe hoger de windsnelheid hoe lager de verdedgingpunten van de verdediger liggen.
Naar:
CitaatToon Meer
Als de temperatuur boven 0 is, heeft elk dorp zijn normale aantal aanvalspunten en verdedigingspunten.
Als de temperatuur onder 0 is, heeft elk dorp zijn normale aantal aanvalspunten en minder verdedigingspunten.
Als de neerslag onder 50% is, heeft elk dorp zijn normale aantal aanvalspunten en verdedigingspunten.
Als de neerslag boven 50% is, heeft elk dorp zijn normale aantal aanvalspunten en minder verdedigingspunten.
Hoe hoger de windsnelheid hoe lager de verdedigingspunten van de verdediger liggen.
Zo, nu stop ik ermee.
Als je Dyslexie hebt, word dan nóóit programmeur van beroep, of huur een tweede corrector in voor elk script.
Er zijn heel wat fouten opgelost vandaag alle typfouten die gemeld zijn.
Ook is er meer als 1 lay-out.
Ze zijn allemaal lelijk stijnhau..
- Ga van gamecoll idee af, dit is niet tegen koen bedoeld maar veel mensen vinden dit gewoon niks.
- Laat één layout maken die duidelijk is en echt over het spel gaat, heb ze bekeken en ze zijn allemaal niet mooi.
Ik vind het op zich wel een leuke game, heb er vroeger meerdere uren op gespeeld, maar grafisch en typografisch zijn eigenlijk de enige zwakkere punten.
Qua gameplay zit het echt wel goed!
Voor beginners zijn jammer genoeg bepaalde zaken ook niet echt duidelijk, je mag er vanuit gaan dat niemand de handleiding leest.
Ik adviseer je het beginnen zoals dit is in bv travian na te maken.
Dan doorloop je stap voor stap een basis uitleg, simpel en eenvoudig.
De enige manier om een game te laten slagen is eenvoud, kijk maar naar http://www.onlinegamemanager.nl
de grootste reden dat het achter blijft is omwille van te ingewikkeld voor nieuwkomers en grafisch niet sterk genoeg...
De layout klopt niet in FireFox, toen gaf ik het al op.
De andere layouts zien er al beter uit. Maar zorg dat je 1 nieuwe layout maakt en pas die toe op de game. Als je een beetje krap bij kas zit kan ik voor 10 euro een layout designen.
Dude moeilijk om te begrijpen deze layout mag je niet gebruiken1
Huh? Heb je dat tegen mij? Want ik snap het niet :PxD
de layout is slecht, had je dit niet beter afgezegd?
Ik heb de source niet gezien, misschien kan ik ze bezien?
Allesinds veel geluk,
en wat met het beleidsstuk?
Heb je daar wel aan gedacht,
of heeft iemand meegedacht?
Met zoiets heb je toch vooruitgedacht,
of gewoon ongeacht wat er kan gebeuren,
het snel afgemaakt
wel,
nu heb je het bekendgemaakt;
heb je het ook grootgemaakt, of kapotgemaakt?
Heb ondertussen al een helboel fixes gedaan.
Nog verdere ideen?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!