Criminalspoint Goed en slecht

• Beste leden,

Omdat er een beetje veel spanning is tussen leden en crew members heb ik bedacht om het volgende te doen het is leuk en misschien krijgen de mods tips die ze kunnen gebruiken en koen dat hij bijv. iets aan kan doen.

Het volgende wat je moet doen is schrijven wat je goed, slecht aan criminalspoint vind en wat je tips zijn voor eventueel de crew.

Ik begin wel als eerste:)

PHP
    Goed: De hulp van de mensen
    Slecht: Te snelle banpunten
    Tips: De crew mag meer naar de wensen van de leden luisteren

PHP
    Goed:
    Slecht:
    Tips:

Met vriendelijke groet,

Cwcw

• PHP
    Goed: Ik kan de laatste tijd mijn designs aanbieden zonder al te veel offtopic gekloot.
    Slecht: Die domme topics van de laatste tijd, zoals praat maar lekker etc. WTF waar slaan deze topics op:S Verder de zeer verouderde layout en nog veel meer punten die ik privé houd.
    Tips: Tijd voor een hele grote verbouwing!
  • Goed: Serieuze topics/posters helpen
    Slecht: Rest van CP, te weinig banpunten, teveel geslijm, teveel uitdagingen naar de crew, te weinig lol.
    Tips: Zie bovenstaand, wederom banbeleid aanpassen, geen mensen voortrekken, één keer waarschuwen, dan ban (geld heel erg voor nieuwelingen hier).

Ik krijg bij dit topic trouwens wel een dèjá vu...

• Beste leden,
    Ik ga hier totaal niet offtopic.
    maar deze vragen ga ik niet eens beandwoorden, want ik heb vele negative kritiek en zodra ik dat hier plaats op cp word ik gelijk verbannen :( want, tegenwoordig mag er niks meer gezegt of gedaan worden en je ontvangt al gelijk een ban erg jammer !!!!

• Citaat van Joshua

Van mij heb je een antwoord gekregen hoor..

Jup, dat je niet zo goed kon lezen het spellingsfouten ik ben druk bezig met het verbeteren van het piepkleine foutjes ik ben goed door aan het lezen omdat die fouten soms te moeilijk vinden zijn, maar van K.Rens heb ik geen PM ontvangen en die andere moderator die telkens reacties achterliet "als je niet mee eens bent blabla, Pm mij" heb ik gedaan naja 10 jaar later ....

• Kritiek uiten mag hier! Ik heb zelfs niet liever.

Echter moet het wel op de juiste manier gebeuren. Zeg wat beter niet kan, niet wat slecht is bijvoorbeeld.

Als er toch wordt opgetreden tegen je kritiek en er zit in jouw ogen geen geldige reden aan vast meld het mij!

• Citaat van jghosting

Goed: De gezelligheid
    Slecht: De crew, muv koen en pim.
    Tips: Nieuwe crew!!!

Kijk dit is nu eens iets waar ik normaal een waarschuwing of een banpunt voor zou geven.

1 omdat hij gewoon wat zegt en helemaal niet ondersteund, waarom bijvoorbeeld?
    en 2 omdat hij 2 posts heeft en dus niets kan weten van wat zich hier afspeelt, waarschijnlijk een dubbelaccount wat een permanente ban zou opleveren

• Citaat van Pim

Kijk dit is nu eens iets waar ik normaal een waarschuwing of een banpunt voor zou geven.

1 omdat hij gewoon wat zegt en helemaal niet ondersteund, waarom bijvoorbeeld?
    en 2 omdat hij 2 posts heeft en dus niets kan weten van wat zich hier afspeelt, waarschijnlijk een dubbelaccount wat een permanente ban zou opleveren

Altijd handig als je 2 account hebt. Maar dat was ik pim. Als jullie mij om de slechtste redenen bannen tja dan log ik op 1 van de andere account in. Maar er zijn veel mensen die het zat zijn hoor, dus het word tijd voor een reorganisatie.

• Goed: Het is meerdere keren van de tijd serieus en professioneel onder de meeste leden. Dit moeten we op Criminalspoint zien vol te houden en natuurlijk mag er gedold worden.

Slecht: Het soms te strenge optreden van de crew en de kinderachtige leden. De crew gaat soms bij een eerste offtopic bericht al een ban geven. Dit is zonde omdat de leden dan waarschijnlijk minder snel terugkomen. Maar dan heb je sommige andere leden die daar weer offtopic van gaan maken en dat gaat 1000x door en daardoor onstaat al die ongein tussen crew en leden. Dus ook wij als leden moeten daar aan meehelpen.
    Tips: Gedraag je volwassenen ook al ben je dat nog niet (kwa leeftijd)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!