Waarschuwingen

• Beste leden,

Vanaf vandaag gan we een andere richting op met CP. Niet zozeer in hoe en wat we doen maar meer hoe we mensen behandelen als ze de regels overtreden. Maar hoe gaan we dit nu aanpakken?

Hier op het antwoord is waarschuwingen, Het is gebleken dat mensen het zwaar irritant vinden dat ze om spam al een ban uur krijgen en daar hebben wij op ingespeeld. We willen mensen hierbij een kans geven door waarschuwingen voortaan eerst uit te delen en pas later op een ban over te gaan.

Maar hoe gaat dit in zijn werking?
    Als aller eerst is er het waarschuwing topic deze is openbaar (Hier in het zelfde forum gedeelte) En kan door iedereen bekeken worden. Per reactie is een letter geplaatst waaronder de Nicknames staan die met die letter beginnen die een waarschuwing hebben gekregen.

Bijvoorbeeld:
    "Henk" heeft in een topic overtreding van "spam" gedaan en wordt hier door een moderator gewaarschuwd. "Henk" kan in dit geval zijn waarschuwing terug zien in het waarschuwingen topic onder de letter "H" met de volgende syntax:

Citaat

Henk - Spam - Patrick - [Topiclink]

Hiervoor zal "Henk" dus niet verbannen worden. Indien blijkt dat "Henk" nog 2 overtredingen maakt wordt er een ban van 1 uur geplaatst of enkele meer. (Ligt aan de zwaarte van de overtreding) Naast het feit dat we met waarschuwingen werken is als het blijkt dat overtreding zwaar is dat we gelijk op ban uren overstappen.

We hopen dat we zo de gebruikers te gemoet komen die fel tegen het systeem waren die voorheen gebruikt werd, en dat we er een gezzelige community van kunnen maken!

Bij vragen kan je het hier plaatsen in het topic!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ps: ik vind niet dat het als eigenaar mijn taak is waarschuwingen te geven, ik hoor krachtdadig op te treden (en enkel indien nodig).
    Als ik iets zie dat tegen de regels is, blijft het bij banpunten ^^
    Dus hoop maar dat je mij niet tegen komt bij een zeer slechte reactie (justfuckinggoogleit => ban ^^)

Verder ben ik wel voor het nieuwe systeem.
    Lang leve triple-strike.

• Patrick zeker een goed iedee. Wand respect zoeken op CP is sinds de afgelopen weken zwaar te vinden. Alleen de vaste gebruikers van CP die respecteren ook nieuwe gebruikers.

Maar nu wel een vraag op deze topic. Wat doen jullie met leden die de regels overtreden en een perm ban krijgen. Maar die komen terug en onder andere IP en Mail. Maar jullie weten wel dat die gene al eens gebannen is. Bannen jullie die dan ook meteen of geen je die personen ook nog een kans. Wand iedereen maakt wel een keer een grove fout net als ik. Ben zelf 28 en ik maak nog voor me kinderen grove fouten.

Dus ja vandaar even deze vraag aan de leiding van CP.

MVG Mike

• Nahja, een permanente ban kan ja eigenlijk nooit noemen, noem het liever een ban tot open eind. We sluiten niet uit dat de ban voor altijd kan blijven staan maar we sluiten ook niet uit dat de ban 4 maanden later onder goede afspraken weer opgeheven wordt.

Daarnaast mensen die met een multi terug komen, wordt ook gezien als regel overtreding, daarnaast wordt het multi account verbannen. (Deze natuurlijk wel permanent) en wanneer de gebruiker dus al een ban tot open eind heeft zal deze actie hem er niet voor zorgen dat hij er sneller op terug is.

• Crew ik vond persoonlijk het oude systeem van 3 waarschuwingen = ban veel beter dan dit banpunten met bepaald uur systeem!
    Mijn vraag: zou het oude systeem niet in een nieuw jasje gestoken kunnen worden en terug kunnen komen?

• 2 dagen na de post en me reactie wordt weer verwijderd...
    De reactie bevatte een goede tip namelijk; Dat je voor design jobs hier niet moet gaan zoeken: professionals zijn hier allemaal al weg.
    Bij deze kondig ik dan ook mijn vertrek aan, ik doe het mede hier omdat ik jullie 'mooie'forum niet wil viesmaken door er een topic aan vuil te maken!

Jongens bedankt,

Veel van jullie hebben me goed geholpen.

Oja Koen ik heb nog een bugje voor je: agina geladen in 1275368137.71 seconden

Allen bedankt

http://www.bbxweb.nl
    Kwaliteits layouts voor een lage prijs op maat gemaakt!
    Al vanaf 50 euro inclusief basing/slicing!
    |[b]Alle cp\'ers krijgen 5 euro korting op het eindbedrag

• Beetje slecht dat het in een forum word bijgehouden. Dit kun je simpel bijhouden in het profiel van de persoon?

als de waarschuwing dan 3 is krijg je auto ban.
    als de waarschuwing dan weer 6 is weer ban
    ..
    ..
    ...
    ....

veel makkelijker..xD

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!