het gebeurt over heel de wereld...
maar ze zijn telaat
TPB Komt terug.. en zo niet.. is er een dode site te betreuren.. maar we gaan door en ze zullen winnen alle torrentsite's het is vort te groot
het gebeurt over heel de wereld...
maar ze zijn telaat
TPB Komt terug.. en zo niet.. is er een dode site te betreuren.. maar we gaan door en ze zullen winnen alle torrentsite's het is vort te groot
Jammerlijk kun je met geld tegenwoordig alles. Als je maar genoeg geld geeft aan organisaties stalken hun de (voor hun dan) 'vijand' tot ze er mee ophouden. Al die laffe dreigementen van hun kun je echt spuugzat van worden.
Gelukkig bestaat TL nog.
Eindelijk zijn ze weg
Ik vind het persoonlijk niet slim van TPB...
Ze zagen deze rechtzaak aankomen en toch hadden ze zich hier niet op voorbereid en elders een serverrack klaarstaan...
Persoonlijk denk ik dat ze expres hun site wat offline laten, dit zodat alle grote media erover praten - wat nu effectief gebeurt.
Voor hen was dit het slimste, om even offline te gaan...
Hier doet hij het gewoon nog/weer, dus eigenlijk is dit topic niet meer nodig?
TPB is back in action laadtijd is dan wel wat langer dan normaal maar hij doet het gewoon weer.
Hij werkt weer (xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)(xD)
Eat shit Brein hahahahaha (xD)(xD)(xD)(xD)
brein u can never defeat us brain :D:D:D:D
Oke jongens, TPB is terug (als ik jullie mag geloven:))
Maar houd het wel netjes, dan hebben jullie nog veel plezier in dit topic?(h)
hehe laffaards van brein ze worden gewoon ja hoe zeg je dat "genaait" waar ze zelf bij zijn:cheer:
Citaat van jemajeroenbrein u can never defeat us brain :D:D:D:D
Gelukkig is jouw Engels net zo slecht als de geloofwaardigheid van stichting Brein.
Brein en al die maffia organisaties krijgen toch wel bakken geld voor de deur om nieuwe zwakzinnige ideeën te verzinnen om ze de torrent sites proberen kapot te maken.
Keep up the work!:}
Tja, en al zou tpb het niet redden, zijn er zelfs nog grotere sites die het over zouden nemen!
tpb is online hoor
heb net nog het album van guus meeuwis gedownload8-|
Inderdaad,
Thepiratebay is weer terug op een andere server.
We kunnen weer downloaden ;p
TPB is terug online? :p
[offtopic]Ik breng dit topic weer tot leven:$[/offtopic]
Ze gaan TPB nooit offline kunnen halen. Zodra ze een donatie vragen zodat TPB online blijft bellen honderden mensen ervoor[offtopic]Ik ook hoor[/offtopic].
Brein zoekt alleen aandacht om in de media etc te komen.
Ik weet bijna zeker dat hun ook torrents gebruiken.
Waarom zouden zij geen torrents mogen gebruiken?
Een torrent is niet illegaal hoor ...
Inderdaad, het is te zien WAT je download..
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!