Posts by Xebo

    Ik heb in het verleden ook bij H2go gehost, maar opzich heeft het geen zin om ze te contacteren want waarschijnlijk krijg je een reactie terug:


    U mag uberhaupt geen criminals hosten hier.


    dus weinig kans.

    Citaat van Shadowhunterr

    Dit laat dus wel zien dat je er erg gemakkelijk over doet.
    Je moet met een goed voorbeeld komen voordat wij jou kwaliteiten kunnen ontdekken.


    Naast het feit dat het zeer lelijk gesliced is...

    Citaat van NielsB

    Mensen doen altijd zo stoer, kladblok gebruiken.
    Maar een echte programmeur ( met diploma's ) en dat is niemand hier weet ik bijna 100% die gebruiken ook gewoon goede dure tools, dit komt omdat ze hier makkelijker mee over weg gaan.
    -ingekort-


    Echt alsof er geen gratis goede tools zijn...


    (om een voorbeeld te nemen: Geany, werkt gewoon gigantisch goed en is gratis. Alleen op windows had ik laatst problemen met Geany alleen ik weet niet of het aan Geany ligt of aan windows. Nja niet dat het veel boeit aangezien die op ubuntu gewoon goed werkt, en dat vind ik het belangrijkste)

    Citaat van Lancer

    Xebo - Dan gebruik je toch notepad, aka Kladblok...
    En als je aan het developen bent en je dubbelklikt erop, hij start gelijk op bij mij...


    Ik gebruik dreamweaver 8, nog goed en perfect.
    Nooit problemen mee gehad eigenlijk dus ik ben altijd tevreden erover :D


    [offtopic]Ik voel me nu diep beledigd door je, je gaat er zomaar vanuit dat ik een of andere gare operating system genaamd windows gebruik -.-'[/offtopic]
    Nee dat doe ik dus niet, ik gebruik Ubuntu en als IDE gebruik ik Geany (zeker een aanrader voor de Linux gebruikers onder on)

    Ik vind Dreamweaver flut, het duurt veel te lang voordat het is opgestart en het is veel te uitgebreid vind ik. Even snel een scriptje bewerken zit er met Dreamweaver niet in...

    Je MySQL query is waarschijnlijk niet goed, probeer eens:
    or die(mysql_error());
    erachter te zetten en zet de fout melding die je dan krijgt hier neer.


    (dus:

    PHP
    mysql_query("SQL Query") or die(mysql_error());


    )

    Citaat van Robin

    Hoi,
    is die parser alleen voor [i] [b] [u] te doen.
    Dan kun je het beste met srt_replace [ naaar < en ] naar > doen.
    Is veel simpeler ;)


    Jij hebt dus duidelijk geen verstand, in iedergeval geen gezond verstand... ooit van beveiliging gehoort?


    Om even een klein voorbeeldje te nemen die veel voorkomt, kan je dan:
    [noscript]
    doen. Dat is natuurlijk niet zo erg want dat kan je weer weghalen, maar denk ook aan ergere dingen zoals hijacken enzo.


    @ Hieronder:
    Dat hoef je mij niet te vertellen, het ging mij erom dat je het fout zei tegen iemand die dat niet wist, en dat die persoon anders gigantische beveiligings lekken krijgt.

    Citaat van SkyNet

    I hate Gimp...
    Gebruik photoshop..


    Dus omdat jij iets haat, moet hij een ander programma gebruiken?
    wat is dat nou weer voor kansloze reactie...


    (Ja deze reactie is ook kansloos, dat hoef ik niet nog even extra te horen, maar ik moest het gewoon echt even kwijt)^o)

    Citaat van stan

    Kijk jongens het is al zielig voor lars dat hij het zo laag gaat voor z´n groot potentieel project. 20 euro dat is toch niks... Dan moet je niet gaan zeuren over de opties want je hebt wel layout registreren inloggen en domein etc.


    Naast dat is het ook een best wel mooi domein, en als de juiste persoon dit overkoop is er zeker een goed project van te maken. Helaas heb ik het zelf te druk om nog een project erbij te hebben anders had ik zeker een bod gedaan, alleen voor het domein al.

    Citaat van mrmike

    Hier ga ik niet eens op in. Iedereen maakt schrijf fouten.


    Daar heb je gelijk in, iedereen maakt wel eens een TYPEfout. Alleen aangezien je in de post voor deze het ook al fout typte en in deze post ook 2x dacht ik dat je gewoon het woord niet wist. Het was dan ook niet bedoeld om je aan te spreken op je spelling, maar meer het idee om je het woord goed te leren. :cheer:

    Citaat van mrmike

    Klopt dat komt als je je modem uitdoet en weer een nieuwe verbinding opbouwt met je profider.


    En als mensen willen weten waarom ik zo beterweet doe. Dit komt omdat ik voor een grote nederlandse internet profider werk. Naam ga ik niet noemen. MVG Mike


    Dus jij werkt voor een 'profider' terwijl je niet eens weet dat je het zo schrijft: 'provider' ? :sst:

    Het is misschien geen hoog staaltje werk, maar ik vind de vlammen eigenlijk wel mooi gelukt hoor. (h)

    Wat ik me afvraag is waarom iedereen zo aan het zeiken is dat hij wilt concureren met twitter,facebook of hyves. Ten eerste zegt hij dat niet, ten tweede als iedereen zo dacht zou het wat zijn zeg... zoiets heet innoveren, als Apple zo dacht zou er nooit OSX zijn, en ga zo maar door. Als Raymond Spanjar zo dacht over facebook was er nooit een hyves, en toch is het hem gelukt.


    Dus alsjeblieft loop niet zo te zeiken
    (en al krijg ik een banpunt, dan was dat me in dit geval waard)

    Citaat van bboy

    heb ik al xD maar ik zoek ook de wmcity v3 source?


    Dat is al gezegt door rickvbeek waar deze te vinden is:
    ' http://bitbucket.org/wmcity/wmc3/overview '
    (moet je wel via SVN downloaden)


    Wel moet ik erbij zeggen dat hij in Python (Django framework) is gemaakt en je hem waarschijnlijk niet eens online kan draaien, omdat je daar of een VPS of een eigen server voor nodig hebt want de meeste shared hosting ondersteund dit (nog) niet. (correct me if i'm wrong)


    (naast het feit dat hij nog niet eens af is!)

    Ik ben ook allang gestopt, het is teveel werk voor internet explorer 6. Sowieso zijn we inmiddels bijna 3 versies verder ik vind dat de gebruikers maar gewoon up-2-date moeten blijven. IE6 was een goeie browser toen die uit kwam, nu leven we in het heden en is het op dit moment de meest trieste (bekende) browser die er is.


    Ja ik heb me met diverse site's aangemeld, al een tijdje geleden.


    Wat mijn reden is... lees die lap tekst maar.