IE6 niet meer ondersteunen

  • Beste leden,


    Ik wil stoppen met het ondersteunen van die verouderde IE6 (internet explorer 6)


    Nu vond ik deze website:


    http://www.wijstoppenook.nl/nl/


    Mijn vraag is;


    - Stoppen jullie ook?
    - Zijn jullie ook aangemeld?
    - Wat is jullie reden?


    :cheer:


    ____________________________________
    - Stoppen jullie ook?
    Absoluut, ga dit niet meer ondersteunen.


    - Zijn jullie ook aangemeld?
    Ja, heb me zojuist aangemeld hiervoor.


    - Wat is jullie reden?
    Verouderde css, het is moeilijk je layout op IE6 toe te passen.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Mokerr
    Gaat erom dat je ook op je eigen website kan aangeven dat je IE6 niet meer ondersteund.


    De code staat ook op die website onderin, dan kan je aangeven dat die browser niet geaccepteerd wordt.
    Heb zelf nog wel bezoekers die IE6 gebruiken en klagen dat sommige dingen niet goed zijn.

  • Nja, volgends mij is deze discussie al keer gevoerd op CP. Ik ben er ook mee gestopt alhoewel als je beetje goed bent met CSS komt het wel goed in IE6 alleen PNG zooi ga ik niet extra lopen maken.

  • Ik ga niet expliciet stoppen met de ondersteuning voor Internet Explorer 6, maar ik let er totaal niet meer op. Bij de ontwikkeling van FBIwars.nl totaal geen rekening mee gehouden, concentreer me eigenlijk alleen op Fx en soms Chrome.

  • Ik ben ook al gestopt met IE6,


    Al een redelijke tijd eerlijk gezegd, ik sta ook tussen de lijst bij aangemeld. En mijn reden hiervoor was door toch wat iedereen zegt en wat er staat. Het is teveel bewerking/verbetering. Ook is IE6 makkelijke te hacken wat daardoor dus schade kan brengen aan je website zelf.


    Daarom ben ik gestopt, het is veel werk om alles goed te houden.

  • Robin
    Ik ondersteun mijn spel niet op toestellen, daar is hij ook niet voor gemaakt.
    Dus als ik IE6 weg laat heb ik er verder geen last meer van.


    En wat kabeling zegt, IE6 zit vol beveiligings fouten waarom dan nog ondersteunen?

  • Indien bepaalde mensen dit niet geloven. Op de website WijStoppenOok.nl staat letterlijk dit:


    Citaat

    Internet Explorer 6 is een onveilige browser. Hackers zijn relatief makkelijk in staat om de computer van een IE6 gebruiker over te nemen en zijn bestanden in te zien. In moderne browsers zitten voorzieningen die phishing en malware tegenhouden. Zeker bij internetbankieren en gebruik van webwinkels is een veilige browser essentieel.

    Zie ook dit onderzoek in opdracht van Google, IBM en de Communication Systems Group.


    Dut ik zie het nut er niet van in om verder te gaan met IE6, maar dit is natuurlijk mijn mening!

  • - Stoppen jullie ook?
    Ja, ben allang gestopt.
    - Zijn jullie ook aangemeld?
    Ja net aangemeld.
    - Wat is jullie reden?
    Onze site was slecht zichtbaar in IE6.

  • Ik ben ook allang gestopt, het is teveel werk voor internet explorer 6. Sowieso zijn we inmiddels bijna 3 versies verder ik vind dat de gebruikers maar gewoon up-2-date moeten blijven. IE6 was een goeie browser toen die uit kwam, nu leven we in het heden en is het op dit moment de meest trieste (bekende) browser die er is.


    Ja ik heb me met diverse site's aangemeld, al een tijdje geleden.


    Wat mijn reden is... lees die lap tekst maar.

  • Vind het niet ondersteunen van een bepaalde browser prima maar zie het nut eigelijk niet in om je dan aan te melden op zo'n website alleen om aan te geven dat je het niet doet?

  • het is een protest actie, de bedoeling is dat mensen dan denken oh ik moet toch ook maar overstappen ;). Je krijgt nu trouwens bij youtube ook al een melding van je gebruikt een oudere browser download 1 van deze ;) Weet het, omdat ze bij mij op school IE6 gebruiken :S Vet stom want CP doet het dan ook vet slecht.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!