Statistieken

  • Ik heb voor jullie een aantal leuke, grappige, en interessante statistieken uit de database gehaald. Ofwel: Een heleboel nutteloze weetjes en de meest maffe ranglijsten.


    Zo kent CP op dit moment 2126 leden, die gezamenlijk 5963 topics hebben aangemaakt, en in die topics 64280 reacties hebben geplaatst. Dat betekent dat ieder CP lid gemiddeld 30,2 reacties heeft geplaatst op het forum, en iedere topic gemiddeld maarliefst 10,8 reacties kent. Topic startberichten zijn gemiddeld 1180.5 tekens lang, tegenover een lengte


    van 257.5 tekens gemiddelde lengte voor forum reacties. Privé berichten zijn ook erg populair, er zijn namelijk al 24818 privé berichten door jullie verstuurd.


    Maar CP is niet alleen vrolijk, er zit ook nog een donkere kan aan! Jullie hebben samen namelijk precies 900 banpunten.


    Naast deze weetjes heb ik nog een paar lijstjes voor jullie samengesteld:


    Meeste reacties geplaatst op één dag:

    PHP
    1.  25 december 2009            535
    2.  11 oktober 2009             431
    3.  21 december 2009            411
    4.  24 december 2009            399
    5.  15 augustus 2009            392
    5.  18 november 2009            376
    7.  10 oktober 2009             358
    8.  5 januari 2010              356
    9.  14 oktober 2009             355
    10. 3 januari 2010              349


    Meeste tekens per forum reactie gemiddeld:


    Gebruikers met minimaal 100 geplaatste reacties.


    Meeste tekens totaal in forumreacties:


    Aantal posts:

    PHP
    1.  Dein            1930
    2.  Pim             1696
    3.  larsisgoed9     1518
    4.  Db-maffia       1469
    5.  alexruter       1369
    6.  Killingdevil    1308
    7.  Ferhat          1288
    8.  Joshua          1283
    9.  SkyNet          1226
    10. az              1203


    Hopelijk vonden jullie deze hele lading nieuwe weetjes interessant. Mocht het een succes zijn, zal ik later met nog meer statistieken komen!


    Zelf nog een idee voor een statistiek? Meld het, dan kan hij worden toegevoegd!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Luc

    Heb je nog meer 'nuttige' weetjes?


    Meeste topics handmatig (niet via de database) verwijderd: Ik =[
    Stomme spammers ook, hebben me meer dan 1500 (spam only) topics laten verwijderen...

  • Citaat van Gangstawar

    Haha,


    Ik vind het intressant maar ook grappig.
    Vooral die 900 banpunten maar dat waren er denk te weinig.


    Er zijn veel onnodige bannen gevallen, daarom. Ik werd namelijk verbannen vanwege het woord "lol" maar oké. er zijn er ook veel terecht. Maar 900 is wel een mooi getal (c).

  • weetjes:


    * Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. ( Niet echt de moeite dus!)



    * Als je 6 jaar en 9 maanden scheten zou laten, heb je genoeg gas geproduceerd om de energie van een atoombom te evenaren. ( hm, dat begint er al meer op te lijken.)



    * Het orgasme van een varken duurt 30 minuten. ( In mijn volgende leven wil ik een varken zijn.). ( Hoe zijn ze hier achter gekomen?En waarom? Ik wil 't eigenlijk ook niet weten!)



    * Als je met je hoofd tegen de muur slaat, verbruik je 150 calorieen per uur.( Kan nog steeds niet uit over die varkens) . ( Trouwens, niet uitproberen thuis. Misschien op het werk?)



    * Mensen en dolfijnen zijn de enige soorten die sex voor het plezier hebben.( Dus daarom glimlacht flipper altijd!).(( Maar varkens krijgen 30 minuten orgasmen? Lijkt me niet eerlijk!)



    * De sterkste spier van het menselijk lichaam is de tong. (Hmmm.............)



    * Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen. ( Als je tweehandig bent, mag je het verschil dan delen?)
    :p bron http://www.lachmee.nl/Teksten/Weetjes.htm

  • woohoo ik heb de 10de plek gehaald maarja nu moet ik dus wel elke keer berichten schrijven van zoveel tekens anders blijf ik natuurlijk niet zo hoog.
    Dusja dan is dit de enigste oplossing:P


    [offtopic]Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent nec lorem sem. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Aenean nec sem a sem suscipit pulvinar. Suspendisse suscipit auctor metus, semper vestibulum ipsum consequat sit amet. Quisque adipiscing mauris non ligula sodales in varius ligula eleifend. Duis pellentesque nunc in metus gravida lobortis. Quisque erat orci, luctus a venenatis quis, faucibus ac elit. Nam fringilla nisl nec mi iaculis egestas. Integer sed leo in mauris ultricies elementum id non tortor. Curabitur non eros id quam bibendum mollis. [/offtopic]


    Grapje jongens:P

  • Op aanvraag dan ook nog maar eventjes het aantal posts:


    Aantal posts:

    PHP
    1.  Dein            1930
    2.  Pim             1696
    3.  larsisgoed9     1518
    4.  Db-maffia       1469
    5.  alexruter       1369
    6.  Killingdevil    1308
    7.  Ferhat          1288
    8.  Joshua          1283
    9.  SkyNet          1226
    10. az              1203


    Gigantische aantallen? Ik weet het niet, maar ik ben blij dat ik niet al mijn berichten hoef over te schrijven!


    Als jullie nog meer statistieken bedenken zal ik proberen er een query voor te schrijven, om het uit de database te halen. Altijd leuk!


    -Maikel: De statistieken zijn inderdaad nogal fraudegevoelig. Scripts tellen bijvoorbeeld ook mee. Eigenlijk zou ik dus op een andere manier het gemiddelde moeten berekenen, en niet simpelweg hoeveelheid/aantal. Ik zal eens kijken wat de alternatieve zijn, er is vast wel iets geschiktst te vinden om de uitschieters te filteren! Tenslotte, een script van 900 regels quoten tikt wel aan...

  • Ik zou gewoon kijken alles wat tussen OT en QUOTEs staat eruit halen. Vast wel mogelijk met een Mysql query tegenwoordig.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.05.10 23:56:48:
    En de code tag tikt ook nogal aan.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!