Sleepbalk CC shop

  • Was die nou hier vrijgegeven?


    Aangezien het met javascript werkt en ik slechts in javascript ben zoek ik deze ^^


    Kan iemand mij hierbij helpen? En nee, ik vraag nooit wat hier voor een script dus ben absoluut geen leecher.

  • Citaat van Jannick

    http://jqueryui.com/demos/slider/
    Rest mag je zelf doen. Het is makkelijk zat met al die boxen ernaast. ;)


    Als je beter las zei ik dat ik vrijwel geen kennis beschik tot Javascript;) Dus had liever wat Oceans mij gaf;) Aangezien het leren van javascript wel wat later komt. Oftewel hebben geen zin om nu 12 uur (figuurlijk gesproken) ermee bezig te gaan nu om te kijken hoe het nou precies werkt.


    Bedankt btw Oceans

  • Citaat van stan

    vergeten waarom begin je dan een crime of een website als je niks wilt leren en uitvogelen (xD)..


    Jammer dat er altijd een paar mensen zijn die dit soort reacties plaatsen 8-)


    Hij zegt toch dat hij geen kennis heeft van javascript?? Lees jij ook ergens dat hij wil dat alles voorgekauwd wordt omdat ie zelf niks kan??


    :|


    Citaat

    Kan iemand mij hierbij helpen? En nee, ik vraag nooit wat hier voor een script dus ben absoluut geen leecher.

  • Citaat van Oceans

    Jammer dat er altijd een paar mensen zijn die dit soort reacties plaatsen 8-)


    Hij zegt toch dat hij geen kennis heeft van javascript?? Lees jij ook ergens dat hij wil dat alles voorgekauwd wordt omdat ie zelf niks kan??


    :|


    Beetje jammer dat [offtopic]jij een ****** bent|-)[/offtopic] ik dingen moet gaan voorkauwen voor mensen. Terwijl mij altijd is geleerd. Als je dingen gratis wil moet je het zelf leren en er tijd in steken. Zoniet moet je er een budget op zetten. Maar hele begrijpelijk dat dit in deze CP cultuur niet meer te bekennen is.


    Ik ben al bang om onder voorwaarde 1 script aan een CP lid te geven. Want hij geeft het zo door en alles is voor niks geweest omdat iedereen het gratis wil.

  • Citaat van stan

    vergeten waarom begin je dan een crime of een website als je niks wilt leren en uitvogelen (xD)..


    Ik denk dat ik qua banditi source bijna alle scripts in mn spel zelf heb gemaakt ;) Maar goed, gelukkig kraam je weer wat uit zonder uberhaupt dat je me kent.


    Ik heb juist NU ff geen zin om 12 uur bezig te houden hoe precies javascript werkt, aangezien ik eerst de PHP/MySQL 100% onder de knie wil hebben;) Het schiet niet op als ik 10 verschillende programmerings talen ga leren.


    En ik moet zeggen voor iemand die in Februari pas begonnen is met PHP/MySQL heb ik vrij snel erg veel geleerd ;) Dus next time, think what you say, before you say it.

  • Citaat van Oceans

    Lees eerst de start post maar es goed. Wie is hier nou een *****???


    8-)


    ontopic: denk dat je die slider moet proberen aan te passen Vergeten.


    Ja ik pas hem ook aan;) Ging eerst even kijken met huidige script om het aan de praat te krijgen. was in enkele minuten gebeurt en nu dus maar ombouwen in de cc shop =]

  • Citaat van vergeten

    Als je beter las zei ik dat ik vrijwel geen kennis beschik tot Javascript;) Dus had liever wat Oceans mij gaf;) Aangezien het leren van javascript wel wat later komt. Oftewel hebben geen zin om nu 12 uur (figuurlijk gesproken) ermee bezig te gaan nu om te kijken hoe het nou precies werkt.


    Pardon? Toon zelf een initiatief. Copy paste, dingen aanpassen, is dat zo moeilijk? Het word hier echt een luie bende :x

  • Ja net wat ik net zei geld nog steeds geen tijd is geld betalen voor een scripter.


    En ik heb niks weg van de jullie `ik heb geen budget maar wil het wel hebben´ soort. Ik geef zelfs mijn scripts aan mensen weg twv 125 euro (vandaag nog). Alleen niet hier, ik ken deze plek te goed om iets gratis hier wegtegeven. Ik wil voor echte ondernemers echt wel iets doen. Maar van hen kun je op aan dat ze het niet doorgeven en dat ze ook weleens wat terug geven. MAar dat kan hier niet meer. Daarom vind ik het dom dat wij alles moeten gaan voorkauwen terwijl meneer niet eens 12 uur ervoor over heeft.

  • Citaat van Jannick

    Pardon? Toon zelf een initiatief. Copy paste, dingen aanpassen, is dat zo moeilijk? Het word hier echt een luie bende :x


    Probeer eerst eens duidelijk te zijn met je verhaal, aangezien het beetje onduidelijk is op wat voor manier je het bedoelt ;)


    Maar goed, word beetje moe van die mensen die reageren zonder uberhaupt iets te weten van mij. Zal ook wel een mod vragen om die "posts" (ik zal het maar even spam noemen) te verwijderen.


    @stan: Alweer maak je uitspraken wat in geen enkele vorm door mij gezegd is,


    1. Heb nooit over een budget gesproken
    2. oh sorry hoor geweldige meneer stan, wat doe je dan hier? Kan je beter voor een bedrijf 100 euro p/u gaan werken want je bent te goed voor ons.
    3. Ik zal voor jou nog 1x gaan verwoorden, aangezien lezen bij jou een groot probleem is. Ik wil eerst concentreren op PHP/MySQL, het heeft geen zin om 10 talen tegelijk te leren. Als jij Spaans gaat leren ga je toch ook niet tegelijk Portugees leren? Je leert beter en sneller als je eerst op 1 taal focust en dan de volgende bijpakt. Ik hoop dat het nu is duidelijk voor je is.

  • vergeten Ik doel op jou, je toont zelf totaal geen initiatief. Met de gegeven voorbeelden van de jQuery UI kom je een heel eind. Heb je ze zelf al bekeken? Als je verder wilt gaan als programmeur, zal je toch echt jQuery/JavaScript of een andere JS-framework moeten leren. Wees blij dat het nu al jQuery is in plaats van gewoon javascript, het scheelt je heel, heel veel werk. En dan nog niet gehad over de voordelen die je er later van hebt.

  • Citaat van Jannick

    vergeten Ik doel op jou, je toont zelf totaal geen initiatief. Met de gegeven voorbeelden van de jQuery UI kom je een heel eind. Heb je ze zelf al bekeken? Als je verder wilt gaan als programmeur, zal je toch echt jQuery/JavaScript of een andere JS-framework moeten leren. Wees blij dat het nu al jQuery is in plaats van gewoon javascript, het scheelt je heel, heel veel werk. En dan nog niet gehad over de voordelen die je er later van hebt.


    Jannick ik wil die dingen pas later oppakken ;) zoals ik hele tijd zeg. Er zijn zoveel dingen die ik wil aanpassen met javascript (of jQuery). Maar ik dacht even om snel de CC shop mooier te maken dat ik de script wou. Ik moet hem alsnog compleet aanpassen dus moet alsnog kijken hoe het precies werkt maar nu heb ik voor een banditi source een voorbeeld ervan.

  • Citaat van stan

    Ja net wat ik net zei geld nog steeds geen tijd is geld betalen voor een scripter.


    En ik heb niks weg van de jullie `ik heb geen budget maar wil het wel hebben´ soort. Ik geef zelfs mijn scripts aan mensen weg twv 125 euro (vandaag nog). Alleen niet hier, ik ken deze plek te goed om iets gratis hier wegtegeven. Ik wil voor echte ondernemers echt wel iets doen. Maar van hen kun je op aan dat ze het niet doorgeven en dat ze ook weleens wat terug geven. MAar dat kan hier niet meer. Daarom vind ik het dom dat wij alles moeten gaan voorkauwen terwijl meneer niet eens 12 uur ervoor over heeft.


    Ik heb ook wel een budget voor een script, als het me echt niet zou lukken.


    Ik vind het gewoon lullig dat sommige 'mensen' meteen zo negatief reageren. Ik bedoel, Vergeten heeft hier al verschillende uitbreidingen geplaatst, dus niemand kan zeggen dat hij geen verstand heeft van php...


    Is het een crime om wat hulp te vragen????

  • Als jullie niet normaal kunnen praten dan gaat deze maar dicht.


    @TS stuur maar bericht als je een heel duidelijke openingspost hebt en dan clean ik dit topic en gaat het terug open.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!