Microsoft office 2010

  • BEste cpers,


    Ik wil vragen wie gebruiken hier allemaal all microsoft office 2010 en wat zijn hier je ervaringen mee?


    Beter dan 2007 ja of nee
    overige ervaringen?


    Hoor het graag.


    P.s. Per ongelijk in verkeerde forum topic geplaatst graag verplaatsen naar off topic/.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Nou hij is heel mooi enkel jammer dat ik hem in het engels heb krijg hem niet in nederlands. maargoed gelukkig kan ik engels en weet ik wat er staat.


    Ik heb de it versie die heeft alle opties van 2007 enkel moderner en meer opties in de programma's weer.

  • Citaat van Niels

    YAY Ubuntu!


    Draait zowel op Windows als op Linux ;) Zit standaard bij Ubuntu inderdaad.

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Citaat van Mokerr

    Ik vind persoonlijk de 2010 versie veel beter maar on-overzichtelijk.


    Ik zelf zie echter geen verschil.
    Alleen de lint is wat lelijker.


    Willem
    ik werk nu gewoon met 2010 even wennen want alles is engels en ik krijg het ook niet in het nederlands.

  • Citaat van larsisgoed9

    Openoffice is in 1 woord: Bagger.
    Gewoon remake van Office 2003.


    Maar je argumenten liggen nog op je nachtkastje?

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Citaat van larsisgoed9

    Argument is meegeleverd^o).
    "Gewoon remake van Office 2003" dat zegt toch al genoeg?
    Er zijn misschien een paar dingen aangepast, als het 10 dingen zijn dan is het al veel...


    Naja als jij het feit dat het een 'remake' is genoeg vindt om het niet te gebruiken, is dat voor jou genoeg beargumenteerd, maar dat zegt mij absoluut niks.
    Is aMSN slecht omdat het een 'remake' is?
    Ik dacht ook dat jij een nieuwe versie had gemaakt van de Banditi clone. Vind je die slecht omdat het een 'remake' is?
    Vind je Dosbox slecht omdat het een 'remake' van Microsoft DOS is?
    Vind je Inkscape slecht omdat het een 'remake' is van Adobe Illustrator?
    Sorry, maar ik ga geen enorme lijsten maken hiervan ;)

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)


  • Ik denk meer dat ie in het principe bedoelt van een remake van 2003 als omdat functies en layout beetje van een oudere versie heeft terwijl 2007 en 2010 dus nieuwer is en "beter"


    Niet zo zeer qua het woordje "remake", iig zo begrijp ik het even eruit

  • Mja voor standaard office doeleinden voldoet het gewoon, dus ik begrijp niet waar die 'speciale' opmaak en onzinnige meuk voor dient.
    Ik vind Microsoft Office zelfs slechter (onoverzichtelijker) worden naarmate het nieuwere versies uitbrengt

    Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

  • Weinig kans dat openoffice beter is als de normale office pakketten, hoe kom je daar nu weer bij xD?


    Als je als beetje icter of iets met word moet doen en je wilt het makkelijk maken ga je dieper in op de office programma's en nou dan kom je er degelijk wel achter hoe fijn office wel niet is. En onoverzichtelijker m'n neus.


    2007 is zo overzichtelijk als de pest 2003 was klote in overzichten maar als je een week werkt met 2007 en dan ook echt werkt voor documentering (en dan heb ik het niet over 5 pagina's maar meer richting de 50) en dan goed gebruik maakt van H1 teksten etc dan is zelfs 2010 helemaal het top punt.


    En dan hebben we de geweldige F1 functie nog die in 2010 ook zeer uitgebreid is. Dus ik snap niet waarom je openoffice boven office pakket zo stellen een beetje persoon kan wel creatief omgaan met het legaal maken van zijn pakketen...

  • Citaat van Patrick

    Weinig kans dat openoffice beter is als de normale office pakketten, hoe kom je daar nu weer bij xD?


    Als je als beetje icter of iets met word moet doen en je wilt het makkelijk maken ga je dieper in op de office programma's en nou dan kom je er degelijk wel achter hoe fijn office wel niet is. En onoverzichtelijker m'n neus.


    Oei opscheppen omdat je een ICTer bent :O


    Open Office is gewoon hetzelfde als Office 2003 alleen ondersteund het het ODF gebeuren wat sowieso al een pluspunt is. Achter Open Office zit ook geen klein bedrijf en het is nog gratis ook.

  • Citaat van Niels


    Oei opscheppen omdat je een ICTer bent :O


    Open Office is gewoon hetzelfde als Office 2003 alleen ondersteund het het ODF gebeuren wat sowieso al een pluspunt is. Achter Open Office zit ook geen klein bedrijf en het is nog gratis ook.


    Nou ik had zelf niet eens gehoord van ODF, ff opgezocht dus zegt al genoeg hoe vaak zoiets word gebruikt ;) Aangezien ik toch flink veel uurtjes bezig ben met van alles en nog wat op me pc. (bdl ik dus niet gamen mee of iets dergelijks -_- )


    Maar ja zo zal Office ook wel zo zn eigen dingen hebben die niet ondersteunt worden door OpenOffice.


    Ik werk gewoon lekker door met Word, maar ja heb ook MSDN dus kost me ook eigenlijk compleet niks en toch legaal:)


    Maar ja deze topic word toch een zinloze discussie, ene kiest Office andere OpenOffice. Je kiest gewoon het product waar je zelf het prettigst vind werken ;)

  • Ik vind persoonlijk office 2007 tot nu toe de beste,


    office 2010 heeft teveel opties zie ik, zo lijkt mij


    Je moet weer kijken waar alles zit, is leuk, maar je moet weer wennen aan een andere systeem.


    Dit was presies het zelfde met van 2003 naar 2007,


    Je moest eerst ook even kijken waar alles zat, straks krijg je presies het zelfde, en dat vind ik jammer.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!