Geef je mening!

• Goede avond allemaal,

Dit is een reactie op de topic 'mening omtrent crew'

Alleen dit gaat over elke crewlid apart, en wat je van jezelf vind hoe je het doet,

Het werkt zo:

Op de topic komen alleen nette reacties te staan,
    Als er 1 scheldwoord of iets wat met dat te maken heeft, wordt het bericht verwijderd, en de crew weet er dan wel raad mee,

Blijf ontopic, heb je een probleem, dan kan je dit bij mij melden! of bij een van de crewleden die nu online zijn.

Toestemming van pim om deze topic te maken
    [offtopic]Eventele crew veranderingen mogelijk;)[/offtopic]

MVG Georgo

• Mijn mening over:

Pim: Doet zijn werk goed, heb nooit problemen met Pim.

R-Mijnten: Heb hem sinds kort op msn, jammer dat je voor ajax bent maar mag je wel :p.

Axl_H: Ken hem van vroeger, of hij gaat functioneren is vraag nummer 2.

Darsstar: Gek die van het woord "miauw" houd, maar verder wel een toffe peer :cheer:.

K.Rens: Verleden veel problemen gehad, is nu wel anders we kunnen elkaar nu normaal aanspreken.

Killingdevil: Maak ik geen woorden aan vuil :cheer:.

Lodewijk: Hij neemt een klacht sireus, een goed crewlid dus.

Joshua: Heeft bewezen dat hij zich kan inzetten, iets milder worden en hij is een gerespecteerd crewlid.

Dein: Ken hem van vroeger, heb nooit problemen met hem gehad :cheer:.

Kabling: Nooit aanwezig dus kan je weinig over vertellen.

-------------------------------------

Ander lid: Hou ik voor mezelf, uit reports kan de crew wel zien wie dat is.

Mezelf: Vroeger verkeerd bezig, dit is de laatste tijd verbeterd maar kan altijd beter.

PostCounter: 0 - 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Project vendettagame.com:
    10% klaar

• Mijn mening over:

R-Mijnten: Zeer communicatief en ook toffe kerel.

Axl_H: Momenteel vind ik hem nogal hard optreden maar hij is nieuw dus neem hem niets kwalijk.

Darsstar: Vreemd ;D Een van de sfeermakers binnen de crew en ook buiten :)

K.Rens: Soms wat impulsief (is soms wel te bergijpen, en ook stress is een factor die hierbij waarschijnlijk speelt) maar zeker een goede kerel. Hij heeft ook een leuke stem :D

Killingdevil: Toffe kerel ;)

Lodewijk: Ook een communicatief persoon, doet zijn werk goed.

Joshua: In het begin heel wat moeten aanleren maar hij begint op het juiste spoor te komen. Waarom we zoveel moeite in hem hebben gestoken? Hij heeft een enorme motivatie :)

Dein: Toffe gozer, vage kerel IRL :p

Kabling: Weinig aanwezig, hierover heb ik al met de supermods gesproken.

Ander leden: Sommige wat kinderachtig en onacceptabel maar dat kunnen we wel aan :)

Mezelf: Druk persoon en meer bezig ok de achtergrond. Af en toe doe ik wel een report. Wat ik ook steeds doe is alle PB beantwoorden, willen of niet het is m'n taak :)

• Zal hem zelf ook even invullen:

Mijn mening over:

Pim: Doet zijn werk goed, geeft snel reactie op pm,s

R-Mijnten: Kan lachen met hem, alleen jammer dat ik nu zie dat je voor ajax ben, en niet voor ado dh;)

Axl_H: Ken hem nu ook al een tijdje, heeft het wel in hem om een goede moderator te worden

Darsstar: Gek, raar & toch vaak serieus,
    Hij kan goed onderscheiden wanneer hij een geintje kan maken en niet, waardoor het een goede crewlid kan zijn.

K.Rens: Ken hem niet echt, maar zoals ik het zie houd hij alleen van serieuze topics, en die heb je ook nodig!

Killingdevil: Ken hem nog als beheerder bij CF.nl, Rustig en serieus, weet wanneer er reacties nodig zijn.

Lodewijk: Jammer genoeg ken ik hem niet zo, dus weet weinig te vertellen over hem.

Joshua: Neemt het moderator schap serieus, en behandeld de leden streng, maar terecht, alleen af entoe te, verder maakt hij denk ik wel goede vrienden hier.

Dein: Heb hem een tijdje gezien, valt ook wel mee te lachen, jammer dat ik hem nu niet vaak zie.

Kabling: Veelste weinig online, waardoor leden hem afschuwen, waardoor hij het moderatorschap niet serieus blijkt te nemen.

Ander lid: Helaas heb ik hier ook niets over te zeggen.

Mezelf: Mijn text opmaak kan wel wat beter.

@ Pim, dat betekend dan wel dat je dat heel goed doet, had de pm net 1 min. verstuurd, en meteen bericht;),

Compliment

MVG Georgo

• Mijn mening over:

Pim: Toffe gozer die niet alles even serieus neemt. In voor een geintje.

R-Mijnten: Toen die over kwam van Criminalsfanaat vond ik hem ramdebiel nummer 1, nu ik hem echt heb leren kennen is hij echt één van de aardigsten die ik ken. Toont begrip en is goed mee te praten.

Axl_H: Ken hem nog niet echt maar zou wel komen, hij maakt tot nu toe een best goede indruk ook al kan zijn taalgebruik iets beter :p..

Darsstar: Ken ik denk ik het beste en heb er veel mee gepraat, gesprekken hebben we de laatste wat minder maar is een toffe gozer met humor. Ook erg hulpzaam.

K.Rens: Klootzak heb ik het gevonden, veel ruzie gehad maar toen ik in de crew kwam hebben we veel recht gezet. Praten gewoon met elkaar en overleggen verder een prima houder van CriminalsPoint.

Killingdevil: Leuk en serieus persoon, valt goed mee te praten.

Lodewijk: Leuk en aardig met bijzondere intresse's.

Dein: Als klant is die een topman en komt met leuke opdrachten, als 'kameraad' en 'collega' ook een toffe gozer met veel humor.

Kabling: Nooit mee gesproken, helaas.

Ander lid (Pharox): Pharox doet wat die moet doen en begint ook aardiger te worden. Report alles netjes en houd zich vaak aan de regels.

Ander lid (Niels): Ken ik ook al een hele tijd, praat ik erg vaak mee. Hij helpt me vaak, en is me te altijd slim af. :(

Mezelf: Soms in voor een geintje maar sinds die crewlid is erg serieus. Op MSN loopt dit heel anders natuurlijk :p

• Mijn mening over:

Pim: Beste van de hele crew!, weet hoe hij leiding moet geven & hoe deze community goed blijft.

R-Mijnten: Doet ze werk best wel goed.

Axl_H: Ken ik helemaal niet ( leek wel of die zich aanmelde als moderator..)

Darsstar: Heeft veel verstand van programmeur, en heeft geen hoogmoed maar blijft ook gewoon een lid :)

K.Rens: Hij betaald alle kosten, Enkel zie ik hem nauwelijks maar kan ik wel begrijpen dat hij heel druk is.
    en deze site een donatie voor Jullie was.

Killingdevil: Soms iets te streng.

Lodewijk: Geen mening*

Joshua: Vindt ik iets te kinderachtig.

Dein: Toffe crew-lid

Kabling: Ken ik niet echt.

• Mijn mening over:

Pim: Ik vond hem op vorige versies een hele toffe gozer. Later werd hij een beetje kribbig, maar dat wordt nu ook al stukken beter de laatste tijd.

R-Mijnten: Geen mening.

Axl_H: Hij is nog niet zo lang moderator. Persoonlijk is het een goede kerel, maar over CP intern ga ik hem nog niet beoordelen.

Darsstar: Top. Heeft zelfbeheersing, is behulpzaam en kan een geintje maken. Niets op aan te merken.

K.Rens: Geen mening. Doet het steeds beter, meer moeite wil ik niet aan hem besteden.

Killingdevil: Thumbs up :)

Lodewijk: Begon goed, doet het nog steeds goed. Geweldige aanwinst voor de crew.

Joshua: Ik vond hem toen hij nog niet in de crew zat een beetje ongepast reageren. Hij heeft zich volgens mij enorm verbeterd. Ik moet nog meer zien om dat met zekerheid te kunnen bevestigen.

Dein: Ondanks de 4 bails de laatste tijd en dat hij volgens mij niet bepaald actief meer is kan hij het wel. Het is een redelijk persoon.

Kabling: Geen mening.

Pharox: Aardig, behulpzaam, heeft een duidelijke mening en kan die onderbouwen. Super!

Niels: Ik begreep zijn manier van omgang eerst niet, maar als je die door hebt is het een aardige vent.

Mezelf: Soms een beetje roekeloos als ik baal of kwaad ben, maar ik probeer aan mijn zelfbeheersing te werken. Ik denk dat ik aardig op weg ben ^^

Totdat Stefan en Koen terug zijn van vakantie ben ik weer actief. Daarna ben ik weer weg ;)

• Geen mening*? Wat is dat nou? ;)

Mijn mening over:

Pim: Heel toffe jongen. Fijn dat hij CP zo goed leidt, lekker uit de losse pols.

R-Mijnten: Goede collega, waarmee ik graag samenwerk. Dat doet 'ie ook goed.

Axl_H: Vrij nieuw crewlid, maar dwaalt hier al een behoorlijke tijd rond als bezoeker. Ik heb er vertrouwen in, hij komt met goede initiatieven.

Darsstar: Ook een fijn crewlid, een goede collega en een aardig jongen. Je kan met hem lachen, en een goede raad geeft 'ie zo. Miaauw.

K.Rens: Prima gozer die het beste voor heeft met CP, en daar zichzelf ook voor inzet voor zover hij kan, naast het werk dat 'ie doet.

Killingdevil: Goed crewlid om te discussiëren, en het is leerzaam om onze meningsverschillen te bespreken. We verschillen soms van aanpak, maar dat houdt het leuk.

Lodewijk: TOP! ;)

Joshua: Nieuw crewlid, met de nodige minpuntjes. Maar, hij werkt goed aan zichzelf, en de balans gaat de goede kant op. Snelle leerling.

Dein: Wispelturig type, maar hij is altijd welkom. Schijnt IRL heel vaag te zijn; gelukkig ben ik hem nog niet tegengekomen. :)

Kabling: Stille kracht binnen de crew, maar wat hij doet, doet hij goed. En zo moet het zijn!

Ander leden: Er zijn verschillende soorten leden op CP. Ten eerste: de brave, goede leden. Zij tonen begrip voor acties van de crew en van andere leden, en bij een meningsverschil willen ze er netjes over praten. Deze groep wordt, godzijdank, steeds groter. Ten tweede: de zeurende leden. Leden die denken dat zij het beter weten en beter kunnen, maar niet altijd de zaak van meerdere kanten kunnen belichten. De punten die ze aandragen begrijp ik wel, maar vaak zijn ze zo kortzichtig opgesteld, dat er geen flexibiliteit meer in zit. Dan is het mijn woord tegen het jouwe, en dan is het lastig overleggen.Deze groep wordt steeds kleiner, gelukkig. Ten slotte: de neutrale leden, de stille bezoekers. Zeggen niet zo heel veel, en kijken de boel een beetje aan. Komen vooral voor enkele zaken, en zijn niet vaak terugkerend.

Mezelf: Ik zie mezelf als een flexibele persoon die beslissing goed afweegt alvorens ze te nemen. Ik sta open voor kritiek en opmerkingen, en probeer daar in het vervolg aan te denken. Daarnaast ben ik een bezige jongen, en presteer ik beter onder druk. Ik ben creatief en hou van theater. Ik beheer diverse websites, waar ik veel ervaring op doe. Mijn grote trots is DPad; een website inclusief forum waar alles op rolletjes loopt.

• Mijn mening over:

Pim: Doet wel goed volgens mij, geen problemen mee.

R-Mijnten: Doet z'n werk goed.

Axl_H: Nog niet lang bezig, geen mening over dus.

Darsstar: Toffe kerel.

K.Rens: Aardig iemand, waar je leuk mee kan praten (doe het alleen bijna nooit :P)

Killingdevil: Geen mening

Lodewijk: Aardig iemand, ik zou alleen met hem praten over Dpad, gebeurt alleen nooit :S

Joshua: Aardig iemand, reageert snel. Moet alleen soms iets minder snel bans uitdelen.

Dein: Aardige vent.

Kabling: Nog niet echt tegen gekomen als mod..

Ander lid: n.v.t.

Mezelf: Doe me best, maar geef soms iets te snel offtopic reacties. Maar volgens mij help ik wel altijd als dat nodig is en ik het antwoord weet.

• u]Mijn mening over:[/u]

Pim: Doet goed ze best..

R-Mijnten: Doet ook goed ze best ..

Axl_H: Je bent nieuw maar je doet het goed..

Darsstar: Je hoort niet thuis in de crew..

K.Rens: Je doet het goed op criminalspoint..

Killingdevil: Niks..

Lodewijk: Je doet het goed op criminalspoint..

Joshua: Je bent te streng ..

Dein: Altijd het laatste woord hebben op criminalspoint
    ..

Kabling: Je doet het super op criminalspoint Ga zo door..

Ander lid: snoopdogje je zeikt teveel (xD)

Eigenaar van Rpgkeuring.nl
    Met Rpgkeuring loopt het super goed

• Mijn mening over:

Pim: Toffe kerel, communicatief en staat altijd open voor nieuwe idee?n voor in de V5.

Axl_H: Hij is nieuw, en begint snel dingen te leren.

Darsstar: Hij is vreemd. Maar heeft veel verstand van programmeer talen, en staat altijd open om leden te helpen.

K.Rens: Aardige gozer, begint meer online te komen waardoor leden meer respect voor hem krijgen. Ga zo door Koen!

Killingdevil: Goed crewlid, kan je goed mee overleggen en houd voet bij stuk soms;)

Lodewijk: Prima collega!

Joshua: Kwam wat moeizaam op gang, maar begint alles goed te leren. Veel tijd en moeite in gestoken, maar heeft een grandioos doorzettingsvermogen!

Dein: Onze grote vriend:D

Kabling: Weinig online, en zie je niet vaak in topics verschijnen. Maar zijn werk wat hij verricht, doe hij correct en goed.

Ander lid: (Pharox) Feyenooit fan... Als je van voetbal houd, word dan fan van Ajax:D

Ander lid: (Georgo) Onze Den Haag supporter, haagse flop..:p

Elk ander lid: (Georgo) Jullie willen allemaal een crew waarmee je een geintje kan maken en van kan leren.
    Als jullie nou eens allemaal de regels nog een keer doorlezen, en je meer hieraan gaan houden, zien jullie wat voor crew CP heeft.
    Een goed, communicatief en zeer flexibel!

Mezelf: Ik ben erg druk met veel dingen tegelijk.
    Momenteel probeer ik zoveel mogelijk online te zijn, ondanks dat er prive wat omstandigheden zijn waardoor dit niet altijd kan.
    Soms handel ik dingen iets te snel af, en kan ik kort door de bocht komen.

Ik kreeg laatst een klacht van axl_h (voor zijn crew periode) dat ik zijn reactie had verwijderd wat in zijn ogen niet nodig was geweest.
    Hij heeft dit netjes via een PriveBericht naar mij gestuurd, en heb alsnog mijn reden toegestuurd.
    Doordat ik op dat moment zo druk was, heb ik enkel bij reden: Offtopic reactie geschreven.
    Voortaan neem ik meer tijd voor de reden bij verwijdering van een reactie, ik ben dus netjes/eerlijk en correct op mijn plaats gewezen.

• Mijn mening over:

Pim: Pim is een leuke gozer. Ik mocht hem altijd graag.

R-Mijnten: Je maakte in het begin geen positieve indruk, maar nu is het gewoon perfect om een echte cp'er te zijn :D

Axl_H: Hij zal z'n job goed doen =)

Darsstar: Dosje, de beste vind ik. Ik vroeg me elite, ik kreeg het, ik vroeg iets. Kreeg altijd z'n hulp. (Oja, waarom is elite weg? Ik had CP geholpen met héél wat, was toch de afspraak?)

K.Rens: Ik mag hem nog altijd niet omdat hij me geband had zonder rede? Ik had CP geholpen maarjah.. Hij doet wel z'n best.

Killingdevil: Niks op te zeggen :D

Lodewijk: You're good :D

Joshua: Jij bent het bewijs dat "kleintjes" niet te onderschatten zijn!

Dein: Door Dein had ik een afspraak dat ik elite werd :D (Maar nu is het weg :()

Kabling: Misschien lijkt hij in de crew goed, ik zie hem amper/nooit online!

Ander lid: Ik was een lange tijd weg.

Mezelf: Maak mij gewoon mod., neen grapje. Ik vind mezelf gewoon iemand die toch best behulpzaam is en de regels kent.
    Toch werd ik jammer genoeg verbannen voor niets?!

• Mijn mening over:

Pim: Gezellige kerel, heeft een erg hoog niveau voor binnen CP, heeft goed door dat ik vreemd ben en ook een goede projectleider.

R-Mijnten: Weet ook al erg goed dat ik gek ben.
    Goede kleuterleider (super moderator), en ik ben blij dat hij bij CP is blijven hangen en niet terug wilde naar CF.

Axl_H: Ik heb nog geen mening over hem gevormd als crew lid, dat duurt waarschijnlijk tot hij wat meer gewend is in de crew.
    Prima kleuter waar ik het volgens mij wel mee kan vinden.

Darsstar: Te vreemd voor woorden.

K.Rens: Tja, het is Koen...
    We zijn het soms niet overal over eens (ik geen trouwens niet altijd mijn mening over alles), maar dat heb je met iedereen.
    Hij heeft het beste voor met CP, en dat is belangrijk.

Killingdevil: Goede collega!
    Ook erg hoog niveau qua programmeren voor binnen CP!

Lodewijk: Ook al een prima kleuterleider, en ik heb wel lol met hem gehad.

Joshua: Iemand waarvan het ondertussen ongeveer traditie was om hem als crew lid te plagen, jammer genoeg gaat dit niet meer zo goed =[
    Ik hoop dat hij de crew niet verlaat zoals hij dat de vorige
    keer deed.
    Voor de rest een prima kleuter.

Dein: Ah, ik heb goede herinneringen aan aan de sollicitatie ronde =]
    Wat plaagde Dominic en ik Joshua toch fijn =]
    Hij is wat wispelturig, maar verder een prima kleuter.

Kabling: Wat (te) weinig te zien hier =[
    Op dat punt na een prima kleuter.

Snoopdogje: Hij laat me lachen, ga zo door!

Mezelf: Ik ben vreemd.
    Ik zit al sinds V2 hier in de crew, heb veel geleerd hier op CP en vind het nog steeds een leuke plaats om (virtueel) rond te wandelen.
    Ik houd van wolven, tijgers, feniksen en bounty's en wil dat de iMac snel gerepareerd wordt.
    Deze windows media center is niet te harden (geen geluid onder andere, door updates te installeren maakt hij zichzelf onklaar en je hebt geluk nodig om systeem herstel te kunnen later draaien om het weer bruikbaar te maken).

• Mijn mening over:

Pim: Zeer toffe gozer en ook behulpzaam

R-Mijnten: Helpt me zeer goed binnen de crew

Darsstar: Hij is vreemd. Kan je altijd wel mee lachen. Uitstekende programmeur kennis

K.Rens: Geen mening, heb nog wat uit te praten

Killingdevil: Hij vind me naam vreemd... Ik heb hem niet veel gezien.

Lodewijk: Niet veel gesproken. Dus ik kan ook niet oordelen

Joshua: Af en toe streng. Maar toch rechtvaardig. Heeft ook genoeg ideeën.

Dein: Hij schijnt raar te zijn. Ik zie m best vaak online

Kabling: Amper tot niet gezien in de crew

Ander lid: Spinazie: toffe gozer en grappenmaker.
    Pharox: Hem ken ik wat langer. Zeer serieus en kan ook wel lol trappen.

Mezelf: Ik moet nog redelijk wennen aan de crew en ik heb het hier als lid het super leuk gevonden. Ik kan ook wat minder streng zijn.

• Mijn mening over:

Pim: Nooit problemen mee gehad hij helpt goed

R-Mijnten: Veel te streng... als ik hier zeg ik geeft geen mening meteen ban punten omdat het off topic is
    Axl_H: Je mening over hem..

Darsstar: Geen

K.Rens: Super gozer. Koen staat altijd voor je klaar dit was al op webscripters en nu ook op cp

Killingdevil: Geen

Lodewijk: Geen

Joshua: Geen

Dein: Helpt veel mensen en is zeer actief

Kabling: Geen

Ander lid: Weet ik niet, ieder reageert op zijn manier

Mezelf: Is aan jullie

• Mijn mening over:

Pim: Goed crewlid, heeft zich er altijd voor ingezet, enige wat ik op aan te merken heb is communicatie fouten tussen mij en hem

R-Mijnten: Heeft een slechte periode gehad maar gaat nu uitstekend mee,

Axl_H: Matig, nooit echt werk of antwoorden van gezien, handeld op initiatief.

Darsstar: Hoe kunnen we hier nou niet blij mee zijn

K.Rens: Heb me altijd afgevraagd of hij express de boel probeerde te storen of dat hij gewoon werkelijk niet doorhad hoe dom hij bezig was.
    Het excuus dat hij er geen tijd voor heeft om moeite voor CP te doen geef ik nog altijd het antwoord op: "Doe het dan gewoon niet".
    Heeft een ego tekort en trekt problemen te snel naar zichzelf toe om in de spotlights te komen, waarals anderen vanwege hun aandacht tekort het topic zinloos gemaakt zou worden.
    Kan zich nog altijd niet aan z'n eigen regels houden.

Killingdevil: De harde kern van excelsior, treed hard op maar hij doet het tenminste goed

Lodewijk: Zie amper dingen van hem laatste tijd maar in het verleden ging het best goed.

Joshua: Nieuw maar te onervaren, matig is meer vanwege de onkunde, want als hij echt wist hoe hij een moderator moest zijn vond ik het zelf nogal slecht.

Dein: Zelfde als Darsstar, alleen het feit dat je ons tijdelijk verlaten hebt vind ik niet kunnen :)

Kabling: Zie ik niks van, geen mening over dus

Ander lid: -Blanco

Mezelf: Vroeger op de V2 en V3 was ik een goed gedragend lid, is alleen met de overname van Koen Rens en de hele propaganda erachter snel achteruit gegaan.
    Ben een van de weinige van de zogenaamde "protesten" die er nog is ondanks Rens als eigenaar en het nog steeds dalende niveau, dat laatste geeft me ook weinig motivatie om nog een echte bijdrage te leveren als lid omdat het toch wel verspilde moeite zal zijn.

Ik reageer ook vaker als de pessimist en kom met de harde feiten zonder glazuren laagje.
    Wel onderbouw ik het altijd, maar sommigen mensen kunnen gewoon moeilijk tegen de waarheid, dat vind ik zelf dan wel weer heel erg zwak.

Zoek je iets op CP ? Klik dan hier!
    hello, im a socialist, hate me, i dont care.
    i am the super commie and ,that guy, from your local highschool. this message is brought to you by the communist party of the future

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!