Bug topic #3

• Met het blote oog is het ook 'recht', echter als je het nauwkeurig gaat meten, is het wel degelijk scheef. Dit staat zelf zo in de broncode! Het is wel degelijk niet goed. Jij kan me zeker niet wijs maken, dat het in een onbekendere browser ineens wel goed is, terwijl het foutje in de broncode te vinden is?
    Als dat zo is, ben ik de paus en woon ik op de zon..
    Internet Explorer 8 werkt tegenwoordig beter met de standaarden dan FireFox, wat door onafhankelijke onderzoekbureaus is getest.

• Als je een reactie plaatst en je gaat naar een andere topic blijft de taq van de topic waar je zojuist hebt gereageerd blauw, je moet eerst weer naar het topic gaan voordat die groen wordt.

Zeer irritant.

• Bug 1 :

Waar : bij het veranderen van de topic
    bug : je kan geen topic's veranderen
    uitleg : als ik een topic wil veranderen dan krijg ik error ;)

Bug 2 :
    Waar : Bij PM's
    Bug : als je op pagina 2 klikt
    uitleg : als jeo p pagina 2 klikt krijg je criminalspoint.com/criminalspoint.com.

• de error is :

PHP
    Method Not Implemented

GET to /forum/edittopic/id/1409.html not supported.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
    Power MOD by web4host.net Server at www.criminalspoint.com Port 80
  • er is een bug bij artikelen ik zat namelijk net te kijken bij me eigen artikel bij php scripts en ik sta daar offline terwijl ik er wel ben en bij alle andere scripts sta ik wel online dus dat plaatje verandert daar dus niet klein foutje maar toch

• Waar: Control panel
    Bug: Border + tekst vliegt opeens in het menu.
    Uitleg:
    Als ik in Firefox naar control panel ga en ik bewerk bijv. mijn sig dan springt de melding dat het gelukt/mislukt is uit de border en komt het ineens in het menu te staan, bekijk even deze afbeelding:

Waar: Scripts
    Bug: Spelfout
    Uitleg: Er staat Java script, ipv. Javascript.

Waar: Artikelen/Script/Downloads
    Bug: Als je iets toevoegt krijg je direct al een 5/10 voor je script/download of artikel.
    Uitleg:
    En als je code toevoegt ziet deze er niet uit, dan zijn alle tekens als <?php ?> in ascii code (als ik me niet vergis!) hierdoor zijn bijna alle scripts nutteloos.

Zo das was het weer even ;).

• Ik heb zo is naar die bugs gekeken hier. En ik weet dat dit deels off-topic is. Maar aan die foutmeldingen wordt niks gedaan. Zo zie ik ebrichten die nog voordat K.rens zijn updates erin gooide al mensen bugs melde. Wanneer wordt daar wat aan gedaan?

• Regels fouten:

* Voorkom ruzie en ga hier vooral zelf niet mee in discussieren.
    ****(discussi?ren)****-> zie zelfs bijkomende fout met speciale tekens;)

*Regels ? 1. Intern crew regelement
    ****(reglement)****

Om Criminalspoint zo leefbaar mogenlijk te houden hebben wij een
    ****(mogelijk)*****

* Voordat je reageerd, denk eerst eens na of je bericht wel

****(reageert)*****

* Volledig offtopics reactie's worden niet toegestaan, je mag wel een deel offtopic reageren, maar dan wel gevold door een ontopic bericht.
    * Offtopics reactie's moeten altijd binnen [offtopic] tags

****2x(reacties)

* De crew bepaald zelf hoeveel banpunten hij uitdeeld, hier
    ****(uitdeelt)****

Bij leden lijst zou ik dit aanpassen:

Gebruikersnaam Aangemeld op Posts Online

Naar

Gebruikersnaam Aangemeld op Posts Status

• Waar:Rapporteren van downloads
    Bug:Werkt niet
    Uitleg:Zodra je bij een download het report knopje indrukt krijg je of een blanco dat er niks is geladen, of cp met in het venster "Deze pagina kon niet geladen worden"

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.11.09 21:53:50:
    De chat werkt niet, zelfs met 1mb+ verbindingen hou je toch 100000 ms ofzo.
    Werkt dus niet !

Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

• Ik kreeg net dit te zien:

PHP
    Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/includes/config.php on line 27
    Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)

Klopt niet helemaal...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!