Met het blote oog is het ook 'recht', echter als je het nauwkeurig gaat meten, is het wel degelijk scheef. Dit staat zelf zo in de broncode! Het is wel degelijk niet goed. Jij kan me zeker niet wijs maken, dat het in een onbekendere browser ineens wel goed is, terwijl het foutje in de broncode te vinden is?
Als dat zo is, ben ik de paus en woon ik op de zon..
Internet Explorer 8 werkt tegenwoordig beter met de standaarden dan FireFox, wat door onafhankelijke onderzoekbureaus is getest.
Bug topic #3
-
-
-
Goed omdat jullie me niet geloven heb ik 3 printsreans van alle 3 de paginas gemaakt!
http://terror-killers.com/online.gif
http://terror-killers.com/lijst.gif
http://terror-killers.com/crew.gifHopenlijk geloven jullie me nu wel dit is de stndaart IE8
Mvg, Luc
Edit:
-
Ja, precies. Maar in andere browsers, zoals FF staat het wel links uitgelijnd. Dus misschien toch even aanpassen?
-
In Internet Explorer 8 bij mij staat het ook goed hoor..
-
Als je een reactie plaatst en je gaat naar een andere topic blijft de taq van de topic waar je zojuist hebt gereageerd blauw, je moet eerst weer naar het topic gaan voordat die groen wordt.
Zeer irritant.
-
En kan iemand eindelijk eens wat doen aan die weergaven van de code's bij artikelen.?
-
Waar: Site keuren
Bug: Volgende pagina
Uitleg: Als je naar de volgende pagina klikt, geeft hij een bug. Er is denk ik iets fout bij de link er staan dan /pagina/pagina/2.html alleen als je dan 1 pagina weg haal klopt het nog steeds niet -
Bug 1 :
Waar : bij het veranderen van de topic
bug : je kan geen topic's veranderen
uitleg : als ik een topic wil veranderen dan krijg ik errorBug 2 :
Waar : Bij PM's
Bug : als je op pagina 2 klikt
uitleg : als jeo p pagina 2 klikt krijg je criminalspoint.com/criminalspoint.com. -
-
er is een bug bij artikelen ik zat namelijk net te kijken bij me eigen artikel bij php scripts en ik sta daar offline terwijl ik er wel ben en bij alle andere scripts sta ik wel online dus dat plaatje verandert daar dus niet klein foutje maar toch
-
Is dit probleem ondertussen opgelost?
-
Bump :p
-
Waar: Control panel
Bug: Border + tekst vliegt opeens in het menu.
Uitleg:
Als ik in Firefox naar control panel ga en ik bewerk bijv. mijn sig dan springt de melding dat het gelukt/mislukt is uit de border en komt het ineens in het menu te staan, bekijk even deze afbeelding:Waar: Scripts
Bug: Spelfout
Uitleg: Er staat Java script, ipv. Javascript.Waar: Artikelen/Script/Downloads
Bug: Als je iets toevoegt krijg je direct al een 5/10 voor je script/download of artikel.
Uitleg:
En als je code toevoegt ziet deze er niet uit, dan zijn alle tekens als <?php ?> in ascii code (als ik me niet vergis!) hierdoor zijn bijna alle scripts nutteloos.Zo das was het weer even ;).
-
Ik heb soms dit probleem, af en toe al ik naar een andere pagina wil:
Forbidden
You don't have permission to access /forum/overzicht/20/9.html on this server. http://www.criminalspoint.com -
-
Ik heb zo is naar die bugs gekeken hier. En ik weet dat dit deels off-topic is. Maar aan die foutmeldingen wordt niks gedaan. Zo zie ik ebrichten die nog voordat K.rens zijn updates erin gooide al mensen bugs melde. Wanneer wordt daar wat aan gedaan?
-
Binnenkort gaan wij hier aan werken, momenteel is Koen nog bezig met iets en als dat af is gaan wij er werk van maken!
-
Regels fouten:
* Voorkom ruzie en ga hier vooral zelf niet mee in discussieren.
****(discussi?ren)****-> zie zelfs bijkomende fout met speciale tekens;)*Regels ? 1. Intern crew regelement
****(reglement)****Om Criminalspoint zo leefbaar mogenlijk te houden hebben wij een
****(mogelijk)****** Voordat je reageerd, denk eerst eens na of je bericht wel
****(reageert)*****
* Volledig offtopics reactie's worden niet toegestaan, je mag wel een deel offtopic reageren, maar dan wel gevold door een ontopic bericht.
* Offtopics reactie's moeten altijd binnen [offtopic] tags****2x(reacties)
* De crew bepaald zelf hoeveel banpunten hij uitdeeld, hier
****(uitdeelt)****Bij leden lijst zou ik dit aanpassen:
Gebruikersnaam Aangemeld op Posts Online
Naar
Gebruikersnaam Aangemeld op Posts Status
-
Waar:Rapporteren van downloads
Bug:Werkt niet
Uitleg:Zodra je bij een download het report knopje indrukt krijg je of een blanco dat er niks is geladen, of cp met in het venster "Deze pagina kon niet geladen worden"
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.11.09 21:53:50:
De chat werkt niet, zelfs met 1mb+ verbindingen hou je toch 100000 ms ofzo.
Werkt dus niet ! -
Ik kreeg net dit te zien:
PHPWarning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2) in /home/criminalsp/domains/criminalspoint.com/public_html/includes/config.php on line 27 Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
Klopt niet helemaal...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!