Posts by wit007

    Ik ben eindelijk klaar met het project 'E-ticket Manager'. Het is een systeem om e-tickets te beheren, gemaakt omdat ik in de feestcommissie van mijn school zit.


    URL: http://e-ticketmanager.nl
    Gebruikersnaam: ICT Scripters
    Wachtwoord: ictscripters


    Mijn vraag is: Kunnen jullie je mening geven over bovenstaand systeem?



    Met vriendelijke groet,


    Andy de Wit


    Geplande functies: - Online ticketverkoop via iDeal, PayPal en PaySafeCard

    Dat heb ik expres gedaan, als je nu in de webbrowser barcodegenerator.php?109876543210 opent, maakt hij een plaatje barcode.gif aan met barcode 109876543210, die dan wordt opgehaald door ticket.php. Dan werkt het wel. Ik kan alleen niet een GD image in nog een GD image plaatsen.

    Zoiets?

    Ik zit al enkele jaren bij Versio en heb nog nooit problemen met ze gehad. Servers altijd up. Ik heb één keer gehad dat 1 van mijn hostingpakketten down was (voor een korte tijd) en toen kreeg ik op ieder hostingpakket die ik had 1 maand extra gratis.


    Service is perfect, ze reageren altijd binnen 24u.


    Hosting en domeinen makkelijk aan te passen in het klantenpaneel. Hier kun je ook al je facturen en gegevens zien.


    En als laatste: de prijs;) Zéér goede prijs/kwaliteit verhouding!

    Createimagefromgd, Createimagefromgd2 en Createimagefromgd2part werken niet. Wel bedankt voor de links, daardoor ben ik op een ander idee gekomen:cheer:


    Ik heb het op een andere manier (gedeeltelijk) opgelost. Barcodegenerator.php maakt elke keer een file 'barcode.gif' aan in de map (overschrijft bestand als hij al bestaat), en die haal ik op met ImageCreateFromGIFin ticket.php. Het enige vervelende is nu dat ik eerst barcodegenerator.php?barcode=[barcode] moet aanroepen om de barcode (barcode.gif) te veranderen. Hoe kan ik dat 't beste doen in onderstaand script zonder te verversen e.d.?


    ticket.php

    Script/programmeertaal:
    PHP


    Probleem (duidelijke uitleg vereist):
    Ik probeer al een tijdje om een GD-image in een andere GD image te plaatsen, het lukt alleen niet. De ene GD-image is een gegenereerde barcode, de andere moet uiteindelijk een in elkaar geflanst ticket worden (de barcode wordt hier dus in gezet). Misschien dat jullie er uit komen...


    Code:

    Geachte leden,


    Ik zoek een persoon die een eenvoudige windows applicatie kan realiseren voor een aanvaardbare prijs.


    De applicatie moet het volgende kunnen:
    Bovenin is een textarea waar je een barcode in kunt voeren (gaat met barcodescanner). Als deze 10 cijfers lang is, moet er automatisch onder de textarea een pagina geopend worden, waarbij de opgegeven barcode wordt doorgegeven (voorbeeld: http://www.website.nl/checkbarcode/[barcode]). Zo lang de pagina geladen wordt, moet de textarea 'disabled' zijn. Als de pagina volledig geladen is, moet het tekstveld leeg gemaakt worden en daarna weer 'enabled' worden, zodat de volgende barcode gescand kan worden.


    PM mij of post in dit topic als je dit kunt realiseren.



    Met vriendelijke groet,


    Andy de Wit

    Hey,


    Ik ben bezig met het slicen van een layout. Alleen kom ik niet verder met een balk. Kunnen jullie me daar en beetje bij helpen?


    EDIT:
    Probleem opgelost. Oplossing: overflow toevoegen.

    Hallo,


    Ik zoek met spoed een baser, die een layout vóór 12:00 morgen af kan krijgen. Hier betaal ik €10 voor.


    Alvast bedankt.
    ~ Andy