Gezocht #2

  • Beste leden van Cp,


    Nu dat mijn idee werkelijkheid aan het worden ik ga ik nu alvast op zoek naar medewerkers voor mij idee.


    De enige voorwaarde die er is is dat je minstens 16 moet zijn. Is dit niet zo maar ben je toch minstens 13 dan maak je wel een kans maar zal je eerst door een proefperiode moeten komen.


    De functies waarvoor ik nog iemand nodig heb zijn :


    - 2 Moderators ( deze functie spreekt voor zich )
    - 1 Hoofdmonitor ( is zelfde functie maar die persoon controleert ook de andere mod's )
    - 2 Artikkelschrijvers ( deze functie omvat artikels maken over bezoekers en alles wat daar rond is te doen )


    Ik hoop dat ik deze medewerkers zal vinden. Let op deze functies zijn vrijwillig en worden niet betaald. Het is de bedoeling dat je dit doet voor de klanten en niet voor het geld. Bij eventuele winst zal er wel een bedrag worden uitbetaald als teken van dank.


    Mvg, Jerre:cheer:

  • Citaat

    @ wimmpie : 12 kan er ook nog net door maar dan ga je je echt moeten bewijzen dat je volwassen kan reageren...8-|


    Even een kleine vraag je wil dus spelers naar games van mensen lokken en artikelen schrijven over hoe je spelers naar je game krijgt en dat wil je laten doen door mensen die 13+ zijn?
    En heb je zelf wel ervaring met dit soort dingen?

  • @ wimmpie : En welke functie zou jij dan willen vervullen ?


    @ bram : Ik wil vooral veel info geven over hoe je meer leden/bezoekers kan krijgen. Ik doe dan ook de richting handel met zijtak klanten dus ik denk wel dat ik er genoeg over weet ;)

  • Citaat


    Even een kleine vraag je wil dus spelers naar games van mensen lokken en artikelen schrijven over hoe je spelers naar je game krijgt en dat wil je laten doen door mensen die 13+ zijn?
    En heb je zelf wel ervaring met dit soort dingen?


    Citaat

    @ wimmpie : 12 kan er ook nog net door maar dan ga je je echt moeten bewijzen dat je volwassen kan reageren...8-|


    Omdat de mensen die 12 zijn niet erg betrouwbaar zijn in dat soort dingen en meestal geen ervaring hebben.

  • Citaat

    @ bram : Ik ga zelf wel al die raad geven he, ik heb gewoon niet de tijd om er 100de artikels ver te schrijven mits ik me met de klanten zelf bezig ga houden...


    Oke en jou ervaring met dit soort dingen is?
    en wat is jou leeftijd?


    Btw sorry voor die post waarin het zelfde stond, probeerde me post te editen maar het werkte niet.

  • Paisley bedoelt dat met mollie etc.. Met zo'n banner systeem dat jij geld krijgt en ook google ads denk ik, echter paisley staat er in de post van Jerre toch echt dat het vrijwilligers werk is, maar.. dat er bij eventuele winst wel een klein bedragje kan verwachten voor dank. ;'D

  • Ik soliciteer naar de functie van hoofdmonitor, ben assertief.
    Kan goed meningen onderbouwen en let vooral op reacties van mensen.
    ( lol flame me maar hierop, deze site kan ik toch niet meer serieus nemen verder ).
    Ik heb al veel ervaring als moderator en ben admin geweest op verschillende servers/websites.
    Voor vragen/meer informatie weet je me te vinden.
    Grz, Laeresh

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!