Waarom is banditi slecht?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat


    Over het portomonee gedeelte ben ik het ook niet mee eens helaas.
    Tel maar eens hoeveel ZELF gemaakte crimes er op het web staan.


    Het blijft bij enkele tientallen hoor.

  • Je praat je zelf ongeveer 80x tegen, maargoed.


    Eigenlijk zouden we ook geen enkel niet vrijgegeven source moeten gebruiken.


    En waarom zeg je dat je het niet met me eens bent? Terwijl je daarna op vrijwel alle vlakken wel met me eens bent?


    Overigens, het stuk gaat vooral over de scripting, en niet het juridische gedeelte.


    Maar geloof me, een nieuwe game maken is zoveel meer werk dan het aanpassen. En die sources, die zijn door iemand helemaal vanaf 0 gemaakt (ooit is iemand bij 0 begonnen). Een nieuwe RPG maken is echt dagen werk... Ik kan het weten, ben er mee bezig.;)

  • Beetje een schreeuw om aandacht.
    Elke malloot kan dit ook wel zien als ze de source downloaden.


    EN om het dan in een PDF te zetten vind ik ook wel een beetje over de top..

  • Ja, dankjewel voor de belachelijke reactie.


    Niet iedereen kan dit op een rijtje zetten, dat merken we wel weer. Als je dit op een rijtje kunt zetten, heb je er dus ook genoeg verstand van om deze source niet te gebruiken.


    En iets in een PDF zetten, dat is niks meer dan een PDF printer gebruiken hoor?


    Ga het eerst maar eens lezen, voordat je commentaar hebt... Jij draait zeker de banditi-source of niet? Toevallig...


    Reageer gewoon inhoudelijk, zie geen onderbouwing in je reactie, heeft niemand dus wat aan.

  • Nee ik gebruik de banditi source niet.
    maar ik vind het gewoon overdreven om dit zo te doen.


    Even laten zien kijk eens ik kan een PDF maken en ik snap wat van PHP.


    Beetje nutteloos dit.

  • Ja, precies, ik heb verstand van waar ik over praat. Betwijfel ik nog van jou. Je bent de eerste die een tutorial op z'n manier beoordeeld. Een tutorial wordt over het algemeen gezien als een toevoeging aan een community.. En als er fouten in staan, dan worden die gemeld, en evt. worden er verbeteringen in aangebracht.


    PDF is gewoon een formaat dat iedereen kan lezen, nog nooit de van de voordelen van PDF files gehoord?


    De onkunde spat er vanaf... Laat maar eens zien dat je ergens verstand van hebt, dit is gewoon niet onderbouwd afkraken, heeft niemand wat aan.

  • Mooie uitleg. Enkels had ik meer dingen graag willen zien als performance ipv lelijk of mooi gescript.


    Tevens is het een uitleg, en geen tutorial.


    Citaat

    PDF is gewoon een formaat dat iedereen kan lezen, nog nooit de van de voordelen van PDF files gehoord?


    PDF gebruiken ze ook als standaard formaat voor printers ;) Txt kan iedereen lezen, PDF heb je een PDF reader nodig (mits je windows draait).


    Edit:

  • PDF is inderdaad een reader voor nodig. Maar daarnaast is het platform onafhankelijk. Dat is het voordeel van PDF: Het ziet er overal precies hetzelfde uit.


    Het is inderdaad geen tutorial.


    Over de performance: Voor de meeste spellen zal deze niet zo van belang zijn (geen tientallen tot honderden spelers tegelijk online). Daarnaast is het wel van belang dat de code leesbaar is, om het te kunnen aanpassen en te kunnen verbeteren. Daarom heb ik het meer over de leesbaarheid als de performance.

  • Ik ben coco, doe alsof ik verstand heb van scripting, maar heb ik helaas niet. Daarom gebruik ik maar andermans werk om mee te doen alsof ik goed ben...


    Ga ergens spelen waar je wel verstand van zaken hebt man... Belachelijke reactie.


    Ik ga nu dus niet meer in op dit soort reacties, tenzij je wat te onderbouwen hebt. Zo niet, hou dan je nutteloze commentaar voor je.

  • Killingdevil, waar het om gaat is dat iedereen met gejatte/geripte scripts werk, zie forum banditi, maar je vraagt je niet af of er ook mensen zijn die er voor betaald hebben.

  • coco: Zeg dat dan meteen, ipv z'n nutteloze reactie...


    Btw, je spreekt jezelf tegen, in 2 zinnen lukt je dat... Je zegt dat iedereen met gejatte scripts werkt, maar dat ik me niet afvraag of er ook mensen zijn die er voor betaald hebben.


    Mensen die er eerlijk voor hebben betaald, prima, maar dat kan bij de banditi-source niet zo zijn. Mensen die zelf wel voor de banditi-source hebben betaald, ja... De verkopers zouden ze moeten opsluiten, andermans werk verkopen is tenslotte ook strafbaar.

  • banditi vind ik gewoon een super bugde, lelijke source die nog erger verspreid dan een botnet hiero.
    enige positieve argument is dat de originele banditi nog een "beetje" te spelen viel, maar ook niet langer dan een uurtje of 2..
    en over dat pdf gezeur. waarom niet, wat is er mis mee, iedereen kan het gewoon openen. niet dat gezeik mits je windows heb, ik klik erop en het word gewoon een nieuw tabblad.
    en alle linux distro's ( weet niet hoe het zit kwa mac maar die hebben openoffice ) kunnen standaard PDF openen, dus dan lopen jullie MS noobs achter met je txt bestandjes ^^.

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • Killingdevil wat lul je steeds over mensen dat ze zichzelf tegen spreken?
    Kun je met niks beters komen ?


    Dacht je even de o zo volwassen goede scripter die beter is als Banditi en dat even moest laten zien.
    Alleen als iemand er commentaar op heeft gelijk met dat soort domme dingen komen.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!