Posts by GaLiL

    Jammer dat jullie ook echt alles namaken. Een partner van mij heeft deze layout van Aron gekocht van XIDesign. Als jullie deze layout gaan gebruiken, jullie probleem. Maar er zitten auteursrechten op de layout.


    Gebruik de layout en je zal beloond worden met een aangifte..

    Citaat

    Dan ben je toch verkeerd! Joshua zou het doen voor € 8,- of zo .. maar heeft helaas geen tijd ..


    Pardon? Veel freelance slicers slicen rond de 30 euro per layout. Er zijn zelf nog mensen die slicen voor +- 50 euro. Ik kan ook slicen voor 15,-. je krijgt dan wel alles xHTML + CSS 2 Valid. ook werken de slices optimaal in IE6, IE7, IE8 en Firefox. Voor de rest werken de rest van alle browsers ook goed omdat het volledig aan de W3C regels gebonden is.

    Citaat

    Dus de PHP die erin zit zouden we eventueel wel mogen gebruiken maar niet layout,html,css,afbeeldingen (mits met toestemming)?


    Clone is niet de orginele scripting. Heb hier een kopie van G4G liggen, en het scripting van het orgineel ziet er stukke beter uit dan de clone..

    Citaat

    De resources van de server kosten voor pakweg 50.000 mailtjes echt geen € 460,-. De blacklist moet hij natuurlijk wel mee uitkijken, maar als hij het goed aanpakt hoeft dat geen probleem te zijn.


    Desalniettemin is 460 euro voor 50.000 mailtjes een redelijke prijs te noemen.


    Nouja, eigelijk wel. Want als de site er langzamer door wordt, dan gaan de bezoekers automatisch weg omdat ze niet zo lang willen wachten. En als het bij iemand is die net aangemeld is, dan komt ie zeker helemaal niet meer terug. Resources zijn dus dergelijk belangrijk, hoewel je natuurlijk wel moet mailen met pauzes er tussen.

    Citaat

    Ook op de grote crimes adverteren is geen optie, ik heb een keer gevraagd wat een mail sturen naar alle bulletstar leden kost, ben je iets van €460 kwijt.


    Logisch dat et zoveel kost. Hij moet ten eerste al een risico oplopen om niet geblacklist te worden bij hotmail en dergelijke mail providers. Als hij geblacklist wordt, dan heb je het helemaal knudde met zo een grote site.
    Verder moet er ook nog rekening gehouden worden met de resources op een server. Dat is ook allemaal niet zo makkelijk.

    Citaat

    Hoeveel % van de lui met een criminals heeft verstand van wat hij/zij aan het doen is ? Nihil


    Vaak inderdaad 0,0. Ik zou zelf als scripter niet eens het criminals script willen gebruiken..

    Mooie uitleg. Enkels had ik meer dingen graag willen zien als performance ipv lelijk of mooi gescript.


    Tevens is het een uitleg, en geen tutorial.


    Citaat

    PDF is gewoon een formaat dat iedereen kan lezen, nog nooit de van de voordelen van PDF files gehoord?


    PDF gebruiken ze ook als standaard formaat voor printers ;) Txt kan iedereen lezen, PDF heb je een PDF reader nodig (mits je windows draait).


    Edit: