Sollicitaties - update

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik heb me uiteraard aangemeld. Maar ik weet dat ik niet de beste ben, ik hoop natuurlijk wel dat ik win. Maar als ik niet win dan is het gewoon jammer vind ik zelf.

In ieder geval, veel succes iedereen!
    Moge de beste winnen!

• Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen :D

40 is niet niks...

• Als mensen commentaar gaan geven, dan is het toch simpel +1 ban punt, of zelfs meer. Je moet het gewoon respecteren dat je niet gewonnen hebt. Wie weet volgende keer beter.

Maar oké 40 is trouwens wel veel ja als er maar 2 a 3 proefperiode krijgen.

• Citaat van lars1134

Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen :D

40 is niet niks...

Dat zou wel heel kinderachtig zijn maar hoopen dat dit niet gebeurt !
    Ze kunnen tenslotte niet iedereen moderator maken.

• Citaat van lars1134

Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen :D

40 is niet niks...

Agree

Maar schat de kans dat, dat gebeurd niet groot in. Als je dat doet laat je namelijk alleen maar zien dat je niet volwassen (kwa gedrag) bent en dan moet je ook geen moderator willen worden.

• Wat mij opvalt is dat sommige mensen het precies zien als een wedstrijd, winnen winnen winnen ..
    Moderatorshap is geen prijs, maar een vordering die je respectabel moet behandelen en jezelf 3x zo hard inzetten. Het is niet zo, van Jeej nu ben ik mod en komt iedereen op mijn MSN enz. enz. (slechte instelling).

Free tips!

• Daar geef ik Dein gelijk in.
    Even een korte aanvulling daarop.
    Sommige zullen ook denken van nu ben ik alles want ik ben moderator. Dit moet je ook niet doen, bekijk het zo je bent een lid die iets meer rechten heeft. Maar je bent niet gelijk hoger.

Eigenlijk dus ook een beetje wat Dein zei.

• Moderatoren moeten zeker van hun zaak zijn, en sterk in hun schoenen staan.
    Een moderator is een gewoon normaal lid, zoals enig ander hier op CP.
    Alleen houden zij de boel in de gaten hier, en grijpen waar nodig is in;)
    Het is ook van belang dat moderatoren verstand hebben van programmeer talen en zo de andere leden kunnen helpen over hun vragen en problemen.

Dit is absoluut geen wedstrijd! Je kan er namelijk niets mee winnen;) En als je dat wel zo ziet, ben je dan wel de geschikt persoon als mod?

• Citaat van R-Mijnten

Moderatoren moeten zeker van hun zaak zijn, en sterk in hun schoenen staan.
    Een moderator is een gewoon normaal lid, zoals enig ander hier op CP.
    Alleen houden zij de boel in de gaten hier, en grijpen waar nodig is in;)
    Het is ook van belang dat moderatoren verstand hebben van programmeer talen en zo de andere leden kunnen helpen over hun vragen en problemen.

Dit is absoluut geen wedstrijd! Je kan er namelijk niets mee winnen;) En als je dat wel zo ziet, ben je dan wel de geschikt persoon als mod?

Als je het doet om te pronken nee dan ben je niet geschikt.
    Ik doe het aleen om mensen nog meer te helpen dan ik nu al doe.

• Helpen is een zeer belangrijk punt van een moderator. Maar een mod moet natuurlijk ook Nederlands kunnen, het forum door en door kennen, eerlijk & respectvol blijven. En zo'n taak kan voor sommige moeilijk zijn.

Dus ik hoop dat er goeie mensen gekozen worden :).

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!