Beste CriminalsPoint leden,
Dominic kon door persoonlijke verplichtingen en een gebrek aan tijd niet langer zijn volledige inzet garanderen voor CriminalsPoint.
Daarom is hij naar mij toe gekomen met de vraag deze site over te nemen en terug te brengen naar het niveau zijn hoogdagen.
Dit ben ik dus ook volledig van plan.
Wat is er nodig om van CriminalsPoint weer een topsite te maken?
- Jullie blijvende inzet
- De ervaring van de huidige en ex-crewleden mag niet verloren gaan.
Ik leg dan ook al mijn hoop in hun handen om mij te steunen in de heropleving van onze CriminalsPoint.
Wat veranderd er concreet?
Ben je een stoorzender op deze site, doe je niets anders dan domme reacties posten of beledig je andere leden - dan kunnen wij verdere toegang voor je op deze site niet garanderen.
Mijn persoonlijke missie is om de kwaliteit van de site te verbeteren, niet alleen qua scripting, maar zeker ook qua sfeer en mentaliteit.
Vanaf wanneer?
Ik ga eerst beginnen met een kleine analyse van de huidige broncode, zodat ik deze codes volledig versta en de veiligheid kan garanderen.
Hierna ga ik alle huidige bugs analyseren en corrigeren (wat er trouwens veel zijn, heb wel meer dan 20 bugs!).
Als jullie nog bugs weten, mag je mij deze ook toesturen via PB. Zo gaat dit sneller vooruit.
Verder moet ik ook de achterliggende database structuur optimaliseren en verbeteren.
Naar onze toekomstige groei toe, zitten hier enkele punten die veel beter zouden kunnen verlopen.
(Met volste respect naar de vorige scripter(s), er is immers zo veel waar je op dient te letten bij het scripten van een goede site.)
Concreet gaan jullie in de komende 5 dagen niet veel van mij zien. Ik werk op dit moment een laatste bedrijfsproject af en kan mij pas vanaf maandag echt volledig inzetten voor deze website.
Ik wou echter niet langer wachten en nu al duidelijk naar jullie toe communiceren.
Nogmaals mijn excuses voor alle verwarringen de laatste 2 maanden.
Maar nu zijn we er, beter dan ooit - en gaan we er weer volledig voor.
Jij ook?
Bedankt voor je vertrouwen.