Iedereen een nieuwe kans in 2010

• Zo, niemand heeft nog banpuntjes! (Wat zijn jullie toch braaf allemaal :)) In 2010 willen we iedereen een nieuwe kans geven door alle bans en banpunten op te heffen. Je kan nog altijd banpunten ontvangen dus braaf blijven is de boodschap.

Crewhervorming
    Zoals je ziet is de crew wat hervormt. Niemand is gedegradeerd! Beter zelfs, elk crewlid heeft nu specifiek opgelegde rol.

Beheerders: Beheren de website en geven ook straffen waar nodig.
    Supermoderators: Deze hebben een zeer grote taak op zich. Vanaf nu houden deze 2 mensen zich bezig met het leiden van het moderatorteam. Zij recruiten nieuwe moderators maar grijpen ook in indien een bepaalde moderator zich slecht gedraagd.
    Moderators: Houden het oogje in het zeil op het forum en bestraffen waar nodig.

Crew versterken?
    Ja, je hoort het goed! Je kan nu meewerken aan CriminalsPoint als moderator.

Hoe doe je dit? Door simpelweg een bericht te sturen naar een van onze nieuwe supermoderators! Dit zijn Lodewijk en r-mulder.

Het bericht moet er zo ongeveer uitzien:

PHP
    [b]Naam:[/b]
    [b]Leeftijd:[/b]
    [b]Ervaringen:[/b]
    [b]Waarom zou ik moderator willen zijn?:[/b]
    [b]Opleiding:[/b]
    [b]Hoevaak per dag ongeveer online?:[/b]
    [b]Heb je al een functie gehad op een andere site? zo ja, welke?:[/b]

Naam veranderen?
    De laatste tijd krijg ik veel berichten over een naamsverandering. Dit kan nu.

Stuur een bericht met je gewenste gebruikersnaam naar Killingdevil of naar mij.

Nieuw jaar, nieuwe aandachtspunten
    In een van onze crewtopic had onze beheerder Killingdevil het over wat nieuwe aandachtspunten. Deze ga ik hier dan ook neerzetten.

Aandachtspunten waar de crew zeker op gaat letten komende tijd:
    - Topics met nietszeggende titels mogen door crewleden zonder waarschuwing worden gesloten, en de crew mag zonder waarschuwing een banpunt uitdelen aan de topic starter.
    - Gebrekkig Nederlands (geen interpunctie, brakke schrijfstijl, spreektaal) kan worden bestraft met enkele banpunten.
    - Suggesties om topics te sluiten zijn niet toegestaan; de crew beslist wanneer een topic wordt gesloten. Wanneer er iets verkeerd gaat in een topic report je wat er verkeerd gaat, niet wat de sanctie moet zijn
    - Posts maken in het topic die via de report functie hadden moeten verlopen is strafbaar.

Zo bij deze zijn jullie ingelicht! Volg dit topic ook nauwkeurig want er kunnen enkele updates in plaatsvinden.

Groeten,
    De Crew

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wij hopen ons voornemen te kunnen vervullen en iedereen die zich niet gedraagt naar behoren zo goed mogelijk te bestraffen.

Ik hoop dat iedereen hier op CP zijn voornemen gaat nemen om zo de sfeer samen weer wat hoger te leggen. Niet alleen de sfeer zou omhoog moeten maar ook het niveau d.m.v. het inlassen van een vaste structuur in de taal: het algemeen Nederlands

• pim, alleen de taal veranderen is niet genoeg denk ik :P misschien zouden we met zijn allen wat meer artikelen / tutorials moeten plaatsen, helaas is mijn sterkste punt geen HTML of PHP, maar ik zal zeker nog met heel wat Visual Basic Tutorials komen voor de liefhebbers!

• Het gaat zo de goede kant op met CP!
    Bedankt voor de mensen die al een inzending gedaan hebben om de crew te versterken.
    Ik ga er gelijk mee aan de slag!

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

• Er wordt niet strikt gekeken op het gebruik van je Nederlands (wij zijn geen docenten Nederlands), bovendien ben ik zelf ook Belg. Ook wordt er niet net gekeken naar allerhande plaatselijke uitdrukkingen.

Vergeet ook niet dat je ook in de PB's voor sollicitaties en naamsveranderingen wat op je taal te letten.

• precies, wat iedereen zegt. een 2e kans voor iedereen is goed voor Criminalspoint, dit omdat er wat mensen tussen zitten die een ban hebben gehad en zeer goed waren in Scripting/Design, leuk om die mensen weer terug te zien op CP.

• ik hoop dat ik nu een betere kans heb om me zelf te laten zien in 2010 nu ik crimepatrol.be heb weggeven heb ik een andere naam genomen hoop dat jullie een fijne 2010 hebben:)

• ik hoop dat ik ook wat meer van mezelf kan laten zien ;) ook zal ik in 2010 me meer verdiepen in het website gebeuren. (ben nu vooral bezig met visual basic etc.) want ik wil zoveel mogelijk programmeertalen beheersen (altijd handig meegenomen)

• Zozo, wat een PBs opeens.. :P

Let inderdaad op je taalgebruik, óók in de sollicitatiePBs. Uiteindelijk zullen wij ook je postgedrag meenemen in ons besluit, dus gedraag je goed zou ik zeggen.. :)

• mooie voornemens :)
    Heb nog een toevoeging voor de regels: harder optreden tegen offtopic. Merk zelf dat mensen reageren op offtopics, daarmee NOG harder offtopic gaan en daarna heel braaf zeggen dat je ontopic moet blijven... Iets waar ik me uitermate aan erger.

• Happy 2010!

Ik ben zeer blij met de kleine veranderingen en de strengere aanpak. Ik zelf ging ook af en toe de mist in maar, heb aangegeven dat dit ook zeker mijn laatste keer was. Helaas zal ik misschien door mijn oude ban punten weinig kans maken op een plekje in de crew. Maar, toch heb ik mijn kansje gegrepen.[offtopic] Nee heb je, ja kun je krijgen.[/offtopic]

Groetjes

• Riick, inderdaad. Met dat doel stapte ik ook altijd binnen in een winkel en vraag of ze werk hadden. (vaak met succes:D)

Ik, en ik spreek ook zeker namens de rest van de crew, wij allemaal een goed voornemen hebben en strenger zullen optreden.
    We delen liever geen punten uit, maar om het niveau hoger te krijgen, en dan hoog te houden. Zal het soms noodzakelijk zijn;)
    Op naar versie 5!:D

En allemaal knallend het nieuwe jaar in!:cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!