Zo, niemand heeft nog banpuntjes! (Wat zijn jullie toch braaf allemaal :)) In 2010 willen we iedereen een nieuwe kans geven door alle bans en banpunten op te heffen. Je kan nog altijd banpunten ontvangen dus braaf blijven is de boodschap.
Crewhervorming
Zoals je ziet is de crew wat hervormt. Niemand is gedegradeerd! Beter zelfs, elk crewlid heeft nu specifiek opgelegde rol.
Beheerders: Beheren de website en geven ook straffen waar nodig.
Supermoderators: Deze hebben een zeer grote taak op zich. Vanaf nu houden deze 2 mensen zich bezig met het leiden van het moderatorteam. Zij recruiten nieuwe moderators maar grijpen ook in indien een bepaalde moderator zich slecht gedraagd.
Moderators: Houden het oogje in het zeil op het forum en bestraffen waar nodig.
Crew versterken?
Ja, je hoort het goed! Je kan nu meewerken aan CriminalsPoint als moderator.
Hoe doe je dit? Door simpelweg een bericht te sturen naar een van onze nieuwe supermoderators! Dit zijn Lodewijk en r-mulder.
Het bericht moet er zo ongeveer uitzien:
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Ervaringen:[/b]
[b]Waarom zou ik moderator willen zijn?:[/b]
[b]Opleiding:[/b]
[b]Hoevaak per dag ongeveer online?:[/b]
[b]Heb je al een functie gehad op een andere site? zo ja, welke?:[/b]
Naam veranderen?
De laatste tijd krijg ik veel berichten over een naamsverandering. Dit kan nu.
Stuur een bericht met je gewenste gebruikersnaam naar Killingdevil of naar mij.
Nieuw jaar, nieuwe aandachtspunten
In een van onze crewtopic had onze beheerder Killingdevil het over wat nieuwe aandachtspunten. Deze ga ik hier dan ook neerzetten.
Aandachtspunten waar de crew zeker op gaat letten komende tijd:
- Topics met nietszeggende titels mogen door crewleden zonder waarschuwing worden gesloten, en de crew mag zonder waarschuwing een banpunt uitdelen aan de topic starter.
- Gebrekkig Nederlands (geen interpunctie, brakke schrijfstijl, spreektaal) kan worden bestraft met enkele banpunten.
- Suggesties om topics te sluiten zijn niet toegestaan; de crew beslist wanneer een topic wordt gesloten. Wanneer er iets verkeerd gaat in een topic report je wat er verkeerd gaat, niet wat de sanctie moet zijn
- Posts maken in het topic die via de report functie hadden moeten verlopen is strafbaar.
Zo bij deze zijn jullie ingelicht! Volg dit topic ook nauwkeurig want er kunnen enkele updates in plaatsvinden.
Groeten,
De Crew