AS 2 of Gta IV SFLB

• Hej iedereen,
    titel zegt het al een beetje,
    ik zit in een dilemma xD

ik wil 2 games kopen. maar ik heb maar budget voor 1.

dit zijn de opties:

Assasins Creed II

Gta IV: Stories from liberty City + 3 maanden xbox live gold.

graag julllie mening :) en ook waarom je hem kiest.

alvast bedankt,
    Jasper Vergers

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Creed 2 want : GTA vermindert nog enorm veel en ook wat emilie zegt

William Vanhollebeke // Webdesigner

TUAG - The Ultimate Awesome Guy

Zoek je designer ? Stuur me pm !

• ik dacht zelf dus aan Gta IV :P omdat het weer richting Gta SA stijl gaat met paragliden etc :P maar ik wacht nog even op jullie reacties, ik zelf vond ASII er namelijk gruwelijk vet uitzien

iemand ervaring met AS??

• jup hierzo, zeer nice spel gta heeft hele mooie graphics zoals as 2 ook, ik zou niet echt kunnen kiezen maar als ik dat zou moeten doen denk AS, GTA is altijd het zelfde zowat!

• Assasin creed is wel een erg mooi spel, jammer genoeg heb ik hem al uitgespeeld, dit geld het zelfde als GTA, Ik raad ze alle twee aan

( Puddinghoofd ) Ik hoop dat je wat kunt kiezen!

Groet,
    Montblanc

• ik heb AS2 voor xbox gedownload en ik moet zeggen neem hem niet vergeleken met AS1 is hij een heel eind achteruit gegaan ze dachten we voegen een paar dingen toe en we hebben een nieuwe AS en gta4 zou ik nemen heb ik ook gedownload zonder Stories from liberty City is het niks maar met is het echt gta SA style en dat is wel gruwelijk.

mvg, ssjharry

• Ik heb Assassin's Creed II met kerstmis gekregen en ben 100% tevreden!

Gta is ook altijd wel leuk, maar het ligt er volledig aan, vind je het leuker om met paard en wagen, met zwaarden messen en zwaar bepantserde mensen te spelen, of wil je de gangster van 'nu' zijn?

Als je het eerste toch leuker vindt moet je echt Assassin's Creed II kiezen, anders is Gta een goede keuze.

• jongens ik heb mijn keuze gemaakt. ik ga morgen Assasins Creed 2 halen, hoor er goede dingen over en heb Gta IV zelf al en wacht nog maar even op de uitbreidingen :P (zal niet al te veel veranderdzijn namelijk maar ben een traditie speler dus wil alles van de Gta serie :P helaas wacht de uitbreiding dan maar)

bedankt voor jullie meningen!
    :slotje:

• heb hem net gekocht, gespeeld (speel nu al iets van 5 uur xD) en het is echt een gruwelijke game ! lekker assasin kills maken :P een niets vermoedende wachter die rustig zien dienst doet van boven neerhalen. heerlijk :P beter dan ik had verwacht!

• Citaat van Uldreth

Jep, alhoewel ik AS1 toch beter vind dan AS2, is AS2 nog een aardig goed spel.
    Kan je best aan een stuk doorspelen om het verhaal te volgen, in tegenstelling tot GTA wat bij langdradige missies, zelfde soort missies achter mekaar en vooral bij het mislukken van missies al erg snel gaat vervelen.

Ik weet nie hoor, maar AS 2 is veel beter dan AS 1, AS 1 is eentonig en begint heel snel te vervelen en gelukkig hebben ze dat verholpen bij AS 2 ;)

Ik zou trouwens voor AS 2 kiezen echt een vet spel ;)

• Citaat van diestro

heb AS II al in huis gehaald ;) echt vette game. leuk game vermaak :P hier vermaak ik me wel wat weken mee. vooral omdat je overal op kan klimmen en daarna een heerlijke duik in het water kan maken van ongeveer 50 meter :P en de assasin kills natuurlijk.
    Ik weet nie hoor, maar AS 2 is veel beter dan AS 1, AS 1 is eentonig en begint heel snel te vervelen en gelukkig hebben ze dat verholpen bij AS 2 ;)

Ik zou trouwens voor AS 2 kiezen echt een vet spel ;)

• Ik wou net de tip geven om eerst op youtube te kijken naar as2 zodat je kan kijken of je het nou echt vet vind.

Het voordeel van gta is dat je veel meer kan en dat het veel groter is, dat maakt het mij dan wel leuker.

Maar ik vind as2 ook wel er vet uit zien, maar zal eerder gta halen en daarna as2.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!