Toekomst CP

  • Voor diegenen die twijfelen,
    CP gaat NOOIT dood!


    Integendeel zelfs:


    Bezoekers: +44,09%
    Bezoeken: 26.971
    Gemiddeld aantal minuten op CP: 9:27 minuten (wat zeer lang is!)
    Pageviews: 249.768
    Nieuwe bezoekers (nooit eerder op CP geweest): 41,17%


    We gaan niet dood, integendeel, we groeien goed!


    Verder wil ik ook kort even melden dat wij door omstandigheden wederom strenger gaan optreden.
    Probeer je dus aan onze regels te houden.


    Bedankt voor jullie begrip en blijvende steun,
    K.Rens en het gehele CP team!

  • Ik heb vandaag weeral goed wat banpunten bedeeld, vanaf nu ga ik niet meer onder de 3 banpunten dus pas goed op.


    Ook heb ik respect voor de mensen die goede reports doen. Als zij zelf dan al eens een foutje maken zie ik dat graag door de vingers!

  • Bezoeken: 26.971


    Is dat per maand?


    En ik denk dat CP nog meer kan groeien door sectie's beter te verdelen; Bepaalde mensen die een sectie beheren waarvan ze zelf veel weten. Misschien ook deze mensen iets grondiger selecteren, zag al een paar keer wat incidentjes met staf (o.a. vandaag)

  • Gelukkig heb ik geen ban punten en ik ben niet van plan om ze te krijgen ook!! en cp rules!!
    er zijn nu van die mensen en die proberen jullie site dood te laten gaan en dat vind ik wel heel erg fout op deze site heb ik wel css en html geleerd!

  • Het gaat hier dus om de bezoekers van CP.
    Heb je van actieve leden op CP ook een overzichtje? Dus niet leden die hier 1 script downloaden en weg zijn...


    Voor jullie is het qua bezoekers misschien goed, maar qua leden en de communicatie ertussen is het niets verbeterd.

  • Misg een soort postratio invoeren.
    Stel, een persoon is een maand lid en maar 1 post. ja dat klopt niet.
    Als een scriptje dat controleert en hem dan een PM stuurt en toegang tot de download sectie ontzegt totdat ze post/lidschap ratio weer in een positieve verhouding is.
    ( bijv paar posts per maand ofzo. )

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • De banpunten komen vaak voort uit discussies die nergens over gaan. en ver afwijken van het onderwerp waar uiteindelijk over gediscuseerd hoort te worden.


    En wie zich niet aan de regels houden die moeten dat maar voelen. Dit werkt meestal wel, ben je het er niet mee eens dan zit je hier waarschijnlijk niet op de goede plek

  • Citaat

    Misg een soort postratio invoeren.
    Stel, een persoon is een maand lid en maar 1 post. ja dat klopt niet.
    Als een scriptje dat controleert en hem dan een PM stuurt en toegang tot de download sectie ontzegt totdat ze post/lidschap ratio weer in een positieve verhouding is.
    ( bijv paar posts per maand ofzo. )


    => Dit verlaagt de kwaliteit van de inhoud op de site.
    Mensen dwingen zaken te doen heeft een negatief effect op de kwaliteit, want men gaat zaken posten om te posten.
    Weet dit goed genoeg, deed het zelf vroeger ook in fora.
    Bv: expres "ok", of "goed gezegd" gaan antwoorden om aan de vereistte aantal posts te komen.
    Is niemand dus iets mee.


    Links mogen er inderdaad meer actieve topics en bij "meer" eronder ook, dat we alles terug kunnen opzoeken.
    Verder was ik altijd al tegen het verbergen van gesloten topic's...

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!