Geen vervoer naar utrecht helaas

Community meeting 2014
-
-
-
Van waar kom je j.hermans? Misschien is er iemand in de buurt... En is er geen ov?
-
Ik ben va Schoten.
Vlakbij merksem niet ver van antwerpen.Jawel OV is er wel, maar weet zelf niet hoe ik daar moet geraken...
-
J.Hermans indien ik ga kunnen we altijd samen de trein proberen te nemen!
-
Ik spreek je strax even op skype daarvoor ok?
heb nog enkele dingen te doen voor de nieuwe site.
En dan spreken we laterz :d -
Ik kom natuurlijk ook, Al ben ik laatste tijden niet meer zoveel actief op het forum
Graag wel dicht bij het station als het mogelijk is natuurlijk
-
Beste iedereen,
De stemronde is afgelopen en de evaluatie is dat de geplande opkomst eigenlijk iets te klein is. 10 personen die gepland zijn te komen is nl. een beetje weinig.
Daarom heb ik nog een poll gemaakt met meerdere data, en graag wil ik nog even weten of mensen op andere dagen allicht wel kunnen.De kosten voor de meeting zullen niet heel hoog zijn (ik denk +/- €5) gezien we een zaal gratis krijgen, zolang per persoon dan maar wel 2-4 drankjes minstens geconsumeerd worden.
Alvast bedankt voor het invullen!
-
Helaas kan ik op al deze data's niet aanwezig zijn ik ga 11 maart tot 11 mei weg dus ik ben dan niet aanwezig!
-
Beste iedereen,
De stemronde is afgelopen en de evaluatie is dat de geplande opkomst eigenlijk iets te klein is. 10 personen die gepland zijn te komen is nl. een beetje weinig.
Daarom heb ik nog een poll gemaakt met meerdere data, en graag wil ik nog even weten of mensen op andere dagen allicht wel kunnen.De kosten voor de meeting zullen niet heel hoog zijn (ik denk +/- €5) gezien we een zaal gratis krijgen, zolang per persoon dan maar wel 2-4 drankjes minstens geconsumeerd worden.
Alvast bedankt voor het invullen!
Wat je ook kunt doen is de entree iets duurder maken ±10 euro en er dan 2 consumptie munten bij verstrekken,
dan is de uitbater blij, en jullie blij want jullie hebben de zaal voor niets. -
Ik kan waarschijnlijk alle genoemde data, behalve 4 mei. (Dodenherdenking)
-
Ik heb ingevuld dat ik niet kom, maar mijn stem staat nu toch op 27 april. Volgens gaat daar iets niet goed!
-
Ook ik zal proberen aanwezig te zijn. Moet alleen even kijken of ik dit helemaal kan realiseren.
-
-
-
Als het op een vrijdag zou zijn dan kan ik hoogstwaarschijnlijk komen,
alleen is het nadeel dat het wat ver zou kunnen zijn ( van West-Vlaanderen, 240km)maarja sommige dingen moet je er voor over hebben
zijn er nog mensen van langs hier die ook zo ver gaan? -
@T.Aaron
J.Hermans en L.Kok komen ook uit België. Misschien kunnen jullie samen reizen?
-
Als ik kan ben ik er zeker bij alleen is het nog een beetje verweg om dit nu te zeggen
-
Als ik het goed begrijp begint het hele programma dus pas vanaf 20:00?
Dan zit ik helaas met probleem dat ik of heel vroeg weg moet, of met de auto moet komen. -
Wil wel meegaan als er Belgen zijn die met een auto zijn.
-
Heb ik het helemaal gemist of gaat het niet door ?
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!