Posts by sander

    Erg raar maar er komt dus ergens een 1 of een extra cijfer bij.
    Waarschijnlijk gaat er dus ergens anders in je script nog iets fout.
    je zou dus moeten kijken of het ervoor is of erna is.
    aangezien je database goed is of even van int naar varchar proberen te testen voor de zekerheid.
    Misschien als je zou willen je hele script posten dan is het misschien makkelijker om de fout te vinden of mij even een PMM te sturen.


    Sander

    sorry maar ik zou niet naar je vrouw luisteren.... :D Ze heeft er geen verstand van PUNT
    Kijk je moet toch wel geld verdienen. En zo wordt het toch wel moeilijker...
    Het is jouw bedrijf dus JIJ moet bepalen.
    Als ik ook zou luisteren naar mijn zusje bijv. dan was ik nu al failliet gegaan.
    Je uitstraling is wel belangrijk en nu is je site gewoon niet heel erg mooi en wordt ook niet serieus genomen.
    Misschien kan Maks wel een mooi logo voor je maken en design.
    Dan wil ik hem wel voor een leuk bedrag in Wordpress bouwen. zodat je makkelijk pagina's kan invoegen en dingen aanpassen zoals teksten en plaatjes , contactformulier etc... :thumbup:


    Sander

    Tja je mag dan misschien wel zo zijn..
    tevens leuk dat je met je mbo niveau 2 diploma een computer kan maken 8o
    maar dat komt niet over op je website want dat ziet er nu gewoon niet goed uit maarja....
    Het is jouw bedrijf dus het maakt mij niet uit! succes!!

    Bekijk ook even je email.
    een live email is nou niet echt professioneel... gewoon zeer amateuristisch.
    Ik zou persoonlijk nooit mijn computer bij je langs brengen want je sloopt hem nog meer 8| :whistling:
    Dus laat een professionele lay-out ontwerpen.. tja kost geld maar als je geen geld wilt investeren stop dan meteen met je 'bedrijfje'
    Zorg voor goede informatie dus duidelijke prijzen en geen waardeloze opstartkosten..

    Ja ik heb mij er al suf gezocht 3 uur lang maar niks gevonden ;(


    misschien heb ik op de verkeerde termen gezocht?
    Zou jij als je tijd heb kunnen kijken of je er eentje vind of op welke termen ik dan zou moeten zoeken?

    Hallo ict'ers,


    Ik ben opzoek naar een startpagina script waar andere personen dus hun eigen pagina kunnen aanmaken enzo...
    voorbeeld: http://www.expert*pagina.nl/ zonder *
    Weet iemand waar ik er eentje kan downloaden?
    Of waar ik er eentje kan kopen die niet zo duur is


    Doei sander

    pff kijk dan zelf eens dan elke keer inplaats te vragen google op:
    Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in


    doe zelf ook eens wat... gebruik je IQ <90 :sst:

    Citaat van eeyk

    [offtopic]crimz geef het scripten gewoon op en ga iets simpels doen poker of zo.[/offtopic]


    Haha pokeren is nog moeilijker man hij kan beter eerst engels leren en meer tutorials doorlezen enzo :p


    leer eerst de basis en gebruik geen maffia scripts die zijn al fout gemaakt dus leer je het ook fout en kost problemen oplossen veel tijd :sst:|-)

    Tja dan zou ik gewoon zelf eigen source beginnen want de meeste source's die online staan zijn echt bagger gescript, gewoon om te huilen, en geen beveiling. Dus vanaf 0 beginnen met inloggen, registeren enzo de basis dingetjes en dan gewoon uitbouwen.:p