Nieuwe proefmoderatoren, afscheid F.Remory en aankondiging community meeting!

  • Beste leden,


    De sollicitatieronde is compleet verwerkt en nogmaals bedanken wij iedereen voor hun deelname!
    Er hebben 11 personen gesolliciteerd en daarvan mogen er maar liefst 7 doorgaan in de proefperiode. Dit betekent dat ze vanaf zaterdag 7 december 2013 t/m dinsdag 7 januari 2014 mogen laten zien wat ze in huis hebben. Op 7 januari 2014 volgt er bericht over wie er door mogen als echte moderator en van wie we misschien afscheid moeten nemen.


    Door voor de proefperiode zijn:
    - A.Bijlsma (Anthony)
    - J.Rijdes (Jeffrey)
    - L.Kok (Laurens)
    - Cas (Cas)
    - M.Beers (Michael)
    - M.Remijn (Mark)
    - Victor (Victor)


    Wij wensen hun allen erg veel succes en hopen dat ze het er goed van af gaan brengen!


    Dan nog een mindere mededeling: F.Remory (Ferhat) heeft aangekondigd zijn functie als moderator te gaan neerleggen. Privé is er e.e.a. aan de hand wat extra tijd van hem vergt en daarom vind hij dat hij zijn functie niet meer naar behoren kan uitvoeren. Uiteraard vinden wij het erg jammer dat hij weggaat, maar toch ook goed dat hij zelf aangeeft dat hij geen tijd meer over heeft en dat wij daar niet zelf achter hoeven te komen.


    Ferhat bedankt voor de tijd dat je bij ons moderator bent geweest en de elite status die je vanaf a.s. zaterdag krijgt is je meer dan verdient!


    Als laatste nog een leuke mededeling: ergens in de lente/zomer volgend jaar zijn we van plan een community meeting te gaan organiseren. Voor een kleine bijdrage gaan we centraal in Nederland (waarschijnlijk Utrecht of Amsterdam) een meeting organiseren waarin een aantal personen een presentatie zullen doen (in ieder geval ikzelf :)) en waar na afloop lekker gedronken kan worden (ook non-alcoholisch uiteraard!) op een lekker muziekje. Kortom, een goede manier om de community beter te leren kennen en daarnaast een manier om ons als ICTscripters eens als een échte community te kunnen neerzetten. Graag hoor ik jullie belangstelling hiervoor in een topic wat binnenkort zal worden aangemaakt, daar zal ook meer informatie over de bijdrage, het programma, de datum/tijd en de locatie bekend worden gemaakt.


    Hopelijk zijn jullie weer voldoende op de hoogte!


    Met vriendelijke groet, ook namens de rest van het team,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Bij deze wens ik de proef-moderatoren een goede tijd toe en veel succes! Jullie komen terecht in een goed team!


    Helaas Ferhat, dat je afscheid dient te nemen. Privé situaties gaan uiteraard voor ICTS, dus ik respecteer je keuze hierin ook!



    PS: De meeting lijkt mij een leuk initiatief, ik weet niet of ik er bij kan zijn maar het lijkt me wel grappig.

  • jammer ferhat dat je weg gaat je was 1 van de betere in het team.


    Gelukkig is er een hele nieuwe lading aan teamleden.
    En op gezicht zitten er wel een paar goede bij.


    Misschien vindt tim nu de tijd om zich te bewijzen door te starten met de cursus die hij heeft belooft en waarvoor hij al promotie heeft ontvangen.

  • De andere proefmoderators veel succes toegewenst! Ik zie een heleboel leuke mensen in het lijstje staan. :)
    Wel jammer dat Ferhat weggaat.. ik hoop je nog veel terug te zien op ICTs, succes!


    Verder lijkt me de meeting zeker een leuk initiatief. Mocht het in Utrecht plaats gaan vinden, zal ik zeker aanwezig zijn.

  • Bedankt allemaal. Maar zoals het opgevallen was, was ik sedert augustus weinig tot niet on-line. Ik heb even het internetleven een zwaai gegeven want 1) mijn dochter waar ik voor vecht, 2) hoge positie op het werk waardoor ik meestal van 5 à 6 uur 's morgens weg was tot 17-18 uur.
    Daarmee dat ik afstand heb genomen van mijn status, konden er wat extra in het team komen :-). Ik wens iedereen succes en zal sowieso is komen piepen.

  • Refferalboy,
    Het beste plaats je gewoon een report dan kan de moderator die actief is het het beste en het snelste afhandelen ;). En het scheelt jou ook weer werk en is beter voor onze administratie: drie vliegen in één klap dus.


    Met vriendelijke groet,


    Lars Groot
    Beheerder ICTscripters

  • Duss?


    Een report is er dus ook nu voor topic sluiting is dat iets nieuws waarvan niemand af weet of?


    Sorry maar ik weet alleen dat report is alles mensen raar dingen in je topic doen
    Maar toch bedankt zal voortaan report gebruiken ;)


    Je hoort het een beheerder die het zegt maar ik hou me voortaan dus daar aan

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!