Webhosting kopen

  • Hey ben ik weer.


    Ik heb dus besloten om het domein te kopen bij versio of transip alleen ik wil daar eigenlijk ook een webhost bij kopen.
    Ik zit nu alleen met het volgende: Moet ik gaan voor meer Schijfruimte of meer Dataverkeer?




    http://www.versio.nl/webhosting.php
    (4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer)
    of


    https://www.transip.nl/webhosting/
    (5 euro)


    Of kan ik een veel kleiner en goedkoper pakket gaan nemen als beginnende site?


    Mvg,


    Mike (draity)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat hangt er vanaf hoeveel bezoekers je verwacht en hoeveel hardeschijf ruimte je website in beslag neemt.
    Wij hebben zelf een pakket "actie" die kost het 1e jaar €18,- per jaar incl. BTW en bevat een .nl/.be/.de domeinnaam, 3GB hardeschijfruimte en 35GB dataverkeer. Na dit 1e jaar moet je switchen van webhosting pakket en kan je verder vanaf €12,90 tot €32,70 per jaar, a.d.h.v. hoeveel je nodig hebt. Wij zijn tevens een van de enige bedrijven waar je je gehele looptijd op elk gewenst moment kunt switchen van pakket en ook het verschil daadwerkelijk reeël terugkrijgt. Je kunt bij ons dus ook met heel weinig beginnen en telkens een beetje upgraden.
    Onze producten/prijzen: http://rapifia.nl/producten/hosting


    Bij providers als Versio / TransIP kies je een pakket en die kun je alleen na je looptijd (één jaar of één maand) veranderen of je moet bij betalen.


    Wat betreft je vraag: ik denk dat je aan dat pakket van TransIP meer hebt, maar komt ook omdat Versio gewoon erg slecht is qua recensies en klantvriendelijkheid ver te zoeken is: zie maar eens http://www.ispgids.com of Google op Versio ervaringen dan snap je wel wat ik bedoel. Als je dus echt tussen die twee wil kiezen dan zou ik voor TransIP gaan.


    Mocht je nog een vraag hebben dan hoor ik het graag, eventueel kan dat ook per PB. Tevens kan ik je ook wel even bellen via Skype allicht dat dat iets makkelijker praat.

  • Oke bedankt voor de informatie, dan weet ik dus dat versio een slechte service levert haha, dat wil ik dus niet :)


    Ik zal eerst nog even zeggen wat ik zeg maar nodig ben zodat jullie weten of dat pakket te duur is. Want ik ga dus eerst gewoon puur voor mijn opleiding een beetje prutsen met site's maken, dus ik zal de eerste maanden zoiezo niet meer dan 10 bezoekers per dag krijgen haha, want ik zal steeds switchen van site layout enz.

  • ow maar mensen ik heb wel verkeerd gelezen :(


    4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer < versio


    Dus versio geeft echt veel en veel meer en ook nog eens 1 euro goedkoper :o


    Hallo,


    Klopt, daarom hebben ze echt veel en veel meer bespaard op hun service ;)
    Zou je btw je privé berichten kunnen lezen?


    Mvg,
    Tim

  • ow maar mensen ik heb wel verkeerd gelezen :(


    4 euro, 15x meer schijfruimte en 40x meer dataverkeer < versio


    Dus versio geeft echt veel en veel meer en ook nog eens 1 euro goedkoper :o


    Bij versio ga je het wel merken als je ze wat vraagt, of het duurt lang of je krijgt geen helder antwoord.
    Sowieso is hun firewall mega irritant, je zit om de haverklap in hun firewall en dan moet je weer mailen om eruit te komen.


    Om dan nog maar even over de Live-chat te zwijgen, die is nog veel erger zodra je klant bent.


    (Tevens een pm met aanbod verstuurd).

  • Raar zit zelf bij versio nu een lange tijd heb niks verkeerds gemerkt


    Heb zelfs Gratis Domein codé's ontvangen wegens dat klant bent
    Hoef ik amper die kosten te betalen voor domein


    Dus versio.nl geeft je wel veel mogelijkheden als beginner

  • Zou je echt al die ruimte verbruiken? ik heb bijvoorbeeld klanten op me server draaien die het hoogste pakket hebben maar net aan 300 MB verbruiken van hun totale pakket. Bij WJ Diensten heb je bijvoorbeeld 600 MB ruimte en 5 GB dataverkeer voor € 3,00 excl. btw per jaar en voor € 10,00 excl. btw per jaar heb je al gouw 5000 MB ruimte en 50.000 MB dataverkeer dit verbruik je eigenlijk niet zo snel met je website dus qua ruimte zou ik niet naar kijken.


    Tevens geef je ook aan dat het misschien om 10 bezoekers per dag gaat dan zou ik als ik jouw was, gewoon een goedkoop pakketje nemen gezien je het voor het Dataverkeer niet hoeft te doen dan (gebaseerd op normaal website verbruik, downloaden van bestanden zijn hieruit weggelaten.)


    Wellicht eens het nadenken waard hoeveel je nodig zou hebben.


    Maar als ik zou moeten kiezen tussen TransIP of Versio kies ik voor TransIP ondanks ik daar aanzienlijk duurder uit ben qua kosten, maar dat gegarandeerd mijn wel optimaliteit en kwantiteit.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!