Beschuldiging hacken

• Hallo, ik ontvang van Knoerten2 het volgende bericht opeens:

Maar ik kan helemaal niet hacken en weet niet waarover die het heeft?
    Want kan ik hier het best aan doen?

Mvg

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ten eerste is de persoon die dit bericht naar je verstuurd zelf (ook) strafbaar omdat hij de naam pokemon en de plaatjes niet mag gebruiken om winst te maken.
    Laat hem maar met bewijzen komen, die zijn er waarschijnlijk niet.

Blaffende honden bijten niet !

PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

• als je het zeker bent dat je het niet gedaan hebt en hij gaat klacht neerleggen tegen u dan uhoeft u niets te vrezen.
    je zal je zelf waarschijnlijk eens gaan moeten verdedigen maar indien he niets gedaan hebt dan kan dat geen kwaad.
    indien hij layouts van jou copiert dan kan jij aangifte doen tegen hem, vergeet deze originele text dan niet mee te doen.
    want dit is een dreigement ( prinscreen van het originele)

indien hij jouw servers aanvalt moet je zeker aangifte gaan doen.

en de server beveiligen op jouw kosten? dit kan enkele als jij het gedaan hebt natuurlijk,maar indien je onschuldig bent kan je niets ten laste worden gelegd.

(correct me if i am rong :p)

• Klopt, heb je niets gedaan, dan zit je safe.
    Wat je wel altijd kan doen is je pc eens scannen op virussen - kwestie dat je zeker bent dat niemand je computer misbruikt en zo uit jou naam dingen misdoet.
    Maar die kans is bijzonder klein. ;)

Als hij je lay-out pikt - dan kun jij hem aanklagen.
    Het dreigement dat hij stuurt kun je extra gebruiken.
    Zo kun je nog wat extra geld verdienen aan je lay-out.
    Kan je wel een 5000 euro'tjes opleveren. :thumbup:

• Als er achter elke zin een uitroepteken staat heb je niks te vrezen. Als je iemand gaat aanklagen ga je namelijk niet zulke berichten sturen. Dat zou je 'klacht' geen goed doen. Je zou dan een goed doordacht berichtje moeten sturen. Ook het taalgebruik suggereert dat dit een < 13 jarig jochie is dat in een fase zit.

@ferhat
    Er staat bij mij dat hij gewoon online is?

• Trek je niet teveel aan van dit soort mensen, het zijn in de meeste gevallen dreigementen.
    En aangezien het hier om Pokémon gaat is hij zelf ook fout bezig dus waarop wil hij aangifte doen?
    Als jij niks gedaan hebt kan hij jou ook niks maken, zou me hier niet druk om maken gewoon je ding doen ;)

• Dit persoon denkt dat hij heel wat is met zijn advocaat wat een grapjurk, aan zijn typen en dreigementen te zien kan je zelf er ook uithalen dat dit nog een kind is. Je host kan bijna tot niet achterhalen dat iemand via een fout zijn pokiemon site heeft gehacked.

Pokemon staat geregistreerd als Handel merk nintendo , even een mailtje en hij moet het spel offline halen wegens copyright schending. ( verdienen op andermans concepten). You fucked the wrong guy , nou sorry hoor Al.Capone jij weet zeker niet hoe justitie / rechtbanken / advocaaten inelkaar steken.

Een advocaat kan niks regelen met justitie het gaat altijd via een aanklacht naar de advocaat op naar de rechtbank. Het is en blijft een klaplopende drugsrokende inbeciel.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!