Posts by CorleoneGame

    VoetbalGame.nl


    Huidige registrar: Versio
    Betaling via: Overschrijving met factuur.
    Bijkomende informatie: Zoekwoorden zoals 'voetbal game', 'voetbal spelletjes', 'online
    soccer manager', 'voetbal nederland' hebben weinig concurrentie maar
    wel veel zoekopdrachten. Ik had hier goede plannen voor gemaakt maar
    uiteindelijk heb ik er nooit echt tijd voor gehad.


    Bieden vanaf: 20 euro.
    Koop nu: 100 euro.


    Stuur een pm voor vragen/aanbod.

    Domeinnaam(en) te koop:
    woonwagen*kamp.nl
    twittervolgers*kopen.nl
    wyh.*nl
    voetbal*game.nl



    Huidige registrar:
    Transip / Versio



    Domeinen zijn apart verkrijgbaar:
    Ja



    Betaling via:
    Overschrijving op factuur



    Bijkomende informatie:
    Neem contact op indien interesse in een van bovengenoemde domeinnamen.

    Domeinnaam:uploadenfoto.nl


    Omschrijving website:
    Website waar je foto's kan uploaden. De site staat erg hoog in de google rankings en haalt daar ook haar bezoekers vandaan. De website heeft ook vaste bezoekers met een totaal van 541 gebruikers. Op dit moment zijn er 65000 foto's geüpload, dit aantal stijgt dagelijks. Een site met veel potentie die je zeker verder kan uitbreiden.


    Leeftijd site (maanden):
    Staat sinds 2012-08-10 geregistreerd bij hostnet maar is pas sinds 2014 actief.


    Maandelijks inkomsten: 15-30 euro
    Details: Inkomsten via google adsense soms 1 euro per dag, en soms een affiliate sale.


    Unieke bezoekers/dag: 4000-5000
    Details & stats: http://uploadenfoto.nl/pictures/dc19...1de7af57ec.png


    Prijs: Bieden vanaf 100 euro.


    Waarom verkopen:
    Ben mn netwerk aan het verkleinen. En wat extra geld voor de feesdagen is altijd handig.


    Betaling via:
    Overschrijving met factuur.


    Stuur me een PM als je interesse hebt!

    Waarom verkoop je sources waar je geen rechten over hebt? O.a die pokemon source. En ik kan me nog herinerren dat startcrime met alle rechten verkocht was aan een bedrijf, maar ik kan het fout hebben

    Omschrijving website:
    Dit is een foto uploaden website, de site is erg bekend en heeft al een hoop gebruikers. Het systeem is best oud maar draait nog erg goed, veranderingen zijn dus niet nodig! De site staat ook erg hoog in Google dus je hoeft eigenlijk helemaal niks te doen om bezoekers te krijgen. Op dit moment zijn er al 26554 foto's geüpload!


    URL: Stuur PM
    Leeftijd site (maanden):
    24 maanden - maar de site is pas sinds begin januari echt actief.


    Maandelijks inkomsten: Zie adsense bijlage. Inkomsten worden meer gehaald uit nieuwsbrieven en verkoop van advertentie plekken.
    Details: Site staat erg hoog in Google, je hoeft dus niks aan de bezoekers te doen. Het enige wat ik aanraad is om betere advertentie plekken te vinden zodat de CTR omhoog gaat. De meeste inkomsten kan je maken dmv van advertentie plekken te verkopen aan mensen in de foto niche.


    Unieke bezoekers/dag: Zie analytics in bijlage.
    Details & stats: Zoals ik al zei komen de bezoekers gewoon netjes binnen zonder hier veel voor te doen.


    Prijs: Ik wil hier minimaal €150 voor hebben.
    Waarom verkopen: Ben me netwerk aan het verkleinen. Had al eerder hier verschillende site's verkocht en ik ga dat dus weer doen.


    Betaling via:
    Overschrijving - Betaling gaat op factuur


    Bijlage:



    *deze veiling staat ook op andere fora's

    Omschrijving website:
    Je kan op de aangeboden site een url verkorten. De site is erg bekend en wordt door veel grote bedrijven gebruikt. Bij de aankoop ontvang je het script, het domeinnaam en het LLL.nl domeinnaam die gebruikt wordt om de redirects uit te voeren.


    URL: Stuur me een PM
    Leeftijd site (maanden): 13 maanden


    Maandelijks inkomsten: €20-30 euro met Google Adsense en andere adverteerders.
    Unieke bezoekers/dag:
    1. http://uploadenfoto.nl/picture…c3f829b5a500f5354e177.png
    2. http://uploadenfoto.nl/picture…38b41a58244415060da33.png


    Prijs:
    Vraag minimaal €150 voor deze site. Opbieden met €10, veiling staat op verschillende fora's, ik accepteer alleen het hoogste bod.


    Waarom verkopen:
    Ben me netwerk aan het verkleinen. Heb al eerder een paar site's verkocht en wil dit vaker gaan doen.


    Betaling via:
    Overschrijving

    Hallo,


    Voor een site met gemiddeld 1500-2000 unieke bezoekers per dag ben ik opzoek naar een paar adverteerders (bezoekers zijn aantoonbaar met google analytics).
    Interesses van de bezoekers op de site is: Muziek, downloaden.


    Banner komt op de homepagina, als je wilt kan ik ook nog een anchor text plaatsen, site is een echte pr3 site.
    Bezoekers zijn 99% NL-BE, misschien een paar verdwaalde Chinese maar dat is dan ook :P


    Url is alleen voor mensen die echt interesse hebben, site bestaat al 2 jaar ;)
    Stuur me een bericht als je interesse hebt.


    - F.

    Moet je me een pb sturen met je twitter naam, jij bent overigens dan de laatste die gratis krijgt (5 hebben het dan gekregen).
    Morgen lever ik ze, ben nu alle twitter accounts aan het upgraden/content geven.

    De vraag is, hoelang blijven ze me volgen? Er zijn veel botjes die op steekwoorden scannen, followen met de hoop dat je ze terug volgt, waarna ze bij geen actie van jouw ze zichzelf na een week weer unfolowen.


    Gelukkig kent Twitter een toffe app om dit in de gaten mee te houden.


    Ik heb geen wachtwoord nodig. Garantie is 1 jaar.