Posts by KonjoPappie

    Hallo,


    Ik kom 5 cent te kort op paypal is er iemand hier zo aardig om mij dat te kunnen supporten ? Nog erger het is 2 cent heb geen zin om geld te storten voor die 2 cent :P



    Groeten.

    Dit persoon denkt dat hij heel wat is met zijn advocaat wat een grapjurk, aan zijn typen en dreigementen te zien kan je zelf er ook uithalen dat dit nog een kind is. Je host kan bijna tot niet achterhalen dat iemand via een fout zijn pokiemon site heeft gehacked.


    Pokemon staat geregistreerd als Handel merk nintendo , even een mailtje en hij moet het spel offline halen wegens copyright schending. ( verdienen op andermans concepten). You fucked the wrong guy , nou sorry hoor Al.Capone jij weet zeker niet hoe justitie / rechtbanken / advocaaten inelkaar steken.


    Een advocaat kan niks regelen met justitie het gaat altijd via een aanklacht naar de advocaat op naar de rechtbank. Het is en blijft een klaplopende drugsrokende inbeciel.

    Hallo ictscripters.
    Ik heb vandaag een server gehuurd bij transip , het klinkt alemaal wel leuk todat je een besturings systeem moet instaleeren. Ik ging voor free bsd aleen krijg ik daar niet het voorelkaar om iets op de schijf te instaleeren. Toen ging ik naar centOS wederom weer een heel gekloot om dat voor elkaar te krijgen kan ik niet op geen enkele manier inloggen als ik het heb geinstaleerd ( hij vraagt hierom als je de server boot ) heb dit nu al tig keer opnieuw geinstaleerd.
    Ik wil gewoon mijn server aan de praat hebben zodat ik er TS op kan hosten en een minecraft server voor een vriend.
    Is er iemand die mij kan helpen de server te starten en online met een OS kan voorzien ?


    Groeten.