• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Promotors zijn vaak heel verschillend in prijs, je hebt promotors die bv. 10 cent vragen per lid dat ze aanbrengen, maar dan gaat geen enkel van die leden actief meespelen en heb je er niets aan.. Maar als ikzelf voor iemand promoot dan kost het meestal €0.50 per lid, maar dan gaan de meesten ook actief meespelen en heb je er dus ook echt wel iets aan..
    Anderen laten zich dan weer betalen per lid dat bv. x aantal dagen actief is of een bepaalde rang op je spel heeft bereikt, het jammere is dat niet veel promotors hiermee willen werken aangezien het geen zekerheid geeft aan hun en als jou spel "slecht" is kunnen ze er niet aan doen dat de spelers niet spelen..


    Besluit: het hangt van promotor tot promotor af hoeveel het kost en of het jou werkelijk iets bijbrengt.


    Voor meer info kan je me altijd een berichtje sturen en dan help ik je graag verder ;)


    MVG
    Sam

  • je moet nooit per lid betalen crimecrime ;)


    Je kan het beste per week/per/maand/per periode
    dan kom je meestal goedkoper uit.
    je vraagt ook zelf hoeveel mensen hij kan brengen voor je buget


    en je kan het zelf inplannen ;)

  • je moet nooit per lid betalen crimecrime ;)


    Je kan het beste per week/per/maand/per periode
    dan kom je meestal goedkoper uit.
    je vraagt ook zelf hoeveel mensen hij kan brengen voor je buget


    en je kan het zelf inplannen ;)


    Als je gaat betalen per maand ga ten eerste niet veel kandidaten vinden en al zeker geen kandidaten die ook nog eens echt goed kunnen promoten.. je komt dan wel goedkoper uit maar de kwaliteit gaat aanzienlijk lager liggen aangezien de promotor in kwestie toch sowieso betaald wordt eenderd hoeveel leden hij aanbrengt. Dit is mijn ervarin alleszins, maar ik kan fout zitten ;)

  • De keuze per lid, komt juist fout bij mensen vaak aan.
    als je nauw per maand betaal. Weet je zeker dat je niks extra moet betalen!


    BrandonR was toevallige met mij aan het praten over per lid.
    maar nu zie ik zelf dat die eenmalige doet beter voor hem ;)

  • ik snap je zinsbouw niet helemaal, maar ik heb niet gezegd dat jij een slechte promotor bent aangezien ik jouw werk niet heb gezien, wel zei ik dat je weinig kans hebt om een goede promotor te vinden als je per maand betaald.. En bovendien is jouw voorbeeld over brandon helemaal niet relevant met wat je hier zegt (of ik heb het gewoon niet begrepen)

  • Aan echt goede leden geraken is moeilijk, ik heb het zelf als volgt gedaan (daardoor ben ik volgens mij wel een goede promotor)
    Ik heb zelf heeeel veel crimespellen etc. gespeeld, en vooral zelf beheerd.. Ik ben steeds bezig geweest om mijn (mede)spelers hun gegevens te verzamelen en ermee contact te leggen zodat ze een klein beetje "vrienden" worden. Dit heb ik jarenlang zo gedaan en nu heb ik een contacten lijst van vele duizenden geïnteresseerde spelers en dus kan ik met hen makkelijk contact opnemen om jou spel te gaan spelen..


    Er zullen zeker wel andere manieren zijn, maar dit is de mijne ;)

  • Het vinden van leden is zelf al heel makkelijk , maar om juist nieuwe leden die echt nog nieuw zijn aan te brengen is weer een ander verhaal.


    Zo ken ik paar promotors die een hele Messenger lijst vol hebben met potentiële spelers die opzoek zijn naar een leuk en gezellige spel, je kunt dus als je niks doet aan je website ook geen actieve spelers erbij halen.


    Vaak halen promotors gewoon dezelfde mensen weer erbij, juist dat is iets waar ik, als ik opzoek ben naar leden, niet erg goed vind. Volgens willen de mensen die opzoek zijn naar actieve leden, leden die juist totaal nieuw zijn in het spel en nog niet zo'n spel hebben gespeeld.
    Iedereen die wat ervaring heeft in maffia spelletjes(voorbeeld) die heeft best wel wat contacten, dan kun je heel makkelijk leden aanbrengen.


    Ik zie dan ook verschillende niveau's aan promotors, de een zoekt totaal nieuwe leden, en de ander gewoon de mensen die hij/zij kent.
    Maar om on-topic te blijven, als promotor heb je het liefst natuurlijk dat je betaalt wordt per lid.
    Toch zou ik zelf kiezen dat je een bepaald bedrag krijgt en dat je tot aan een maximum leden werft die actief zijn.

  • Mensen blijven iets spelen als het leuk is, er veel content is en de beheerders een beetje serieus overkomen. Dat heeft niks te maken met een promotor. Die zoekt alleen mensen die geïnteresseerd zijn. (Als dit niet waar is, gewoon zeggen ;) )

  • Het zoeken van een promotor is helemaal niet makkelijk, aangezien er heel veel zijn die je gewoon "oplichten" (zo noem ik het)..
    Wat ik persoonlijk zou aanraden, moest je een promotor in huis halen, dat je hem eerst even een test laat doen, bv. dat hij voor €10-20 leden aanbrengt en dan kan jij zien of die leden ook effectief spelen etc. Maar je doet wat je wil natuurlijk en reza en referralboy zullen dan wel weer een andere mening hebben ;)

  • Dit is niet wat ik bedoelde, ik bedoelde gewoon dat iedereen hier verschillende meningen over heeft, aangezien iedereen een andere methode heeft ;)

    als ik me eigen moet bewijzen haal ik meer leden dan jouw banditiweb ;)


    btw zelfs het kleinste kind kan duizend leden per dag laten aanmelden, maar de vraag is: blijven ze ook spelen?


    Citaat

    maar beter crimecrime koop je overal massebericht is simpel werkje
    en meestal leverde het direct wel wat op

    Als ik het goed begrijp dan wil ik even duidelijkmaken dat dit echt niet de juiste manier is, aangezien je dan reclame maakt op andere spellen met exact hetzelfde doel waardoor je echt geen extra actieve leden gaat krijgen, pure geldverspilling dan! Dan kan je net zo goed gaan spammen op al die sites! (maar ik kan je natuurlijk ook fout begrijpen ;))

  • als ik me eigen moet bewijzen haal ik meer leden dan jouw banditiweb ;)


    maar beter crimecrime koop je overal massebericht is simpel werkje
    en meestal leverde het direct wel wat op


    Dit kan maar dit wil ik niet, ik eigenlijk niet eens dat mijn site gespamt word over een andere concurrent om zo leden te werven, ik sta dit namelijk zelf ook niet toe en hun ook niet waarom zou ik dit dan doen.


    Ik zou dit jammer vinden van mn geld ook nog.


    Maar wat zijn nog andere goeden manieren

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!