Die een-na laatste spreekt mij erg aan, ziet er duidelijk en overzichtelijk (clean) uit.

Logo ICTscripters
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Wat is het verschil tussen de een-na laatste en de laatste
-
Wat is het verschil tussen de een-na laatste en de laatste
De kleur van die gekke dingen -
Zijn wel hele gekke dingen:P
Maar je kan ook gewoon 1 van die 2 laten zien i.p.v. kleine kleurverschil laten zien. -
Dit is maar een ideetje, zodra hij is beoordeeld en goedgekeurd zal ik hem in illustrator maken.
-
Dit is maar een ideetje, zodra hij is beoordeeld en goedgekeurd zal ik hem in illustrator maken.
vind deze erg mooi spreekt mij zeer aan -
Mijn complimenten JustMe, dit is tot nu toe het beste logo dat ik hier tussen heb gezien. Goed werk!
-
Super JustMe deze heeft tot nu toe mijn absolute voorkeur! Hij is modern, clean en duidelijk. Prima dus, ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
-
Even alle inzendingen in het startpost gezet. Met link na reactie.
Ik vind die van JustMe tot nu toe het mooiste. Zoals L.Groot al zegt, strak, clean en duidelijk. Zo zie je maar voor 30euro kan er tog wat moois uit komen.
-
Heb hem wat netter gemaakt en wat dingentjes toegevoegd. Wat vinden jullie ervan?
EDIT: Nog niet alles stond aan nu is het de goede
-
Die dat streepje in die bocht vind ik mooi, alleen die hap aan het eind niet echt.
-
Ik vind de eerste super mooi,clean en strak zoals de andere al zeiden.
Vind de tweede wat minder door die streepjes. -
-
-
Er zitten veel mooie logos bij maar mijn voorkeur gaat naar de laatste van JustMe als hij zoals eerder gezegt de hapjes eruit haalt als je snapt wat ik bedoel
-
Idd, allemaal al zeer goede inzendingen
-
-
Zeer indrukwekkend sander.bruggers.
Zo iets zou ik wel als avatar willen gebruiken. -
Sander,
Die van jou is zeer mooi.
Maakte meteen veel indruk op mij ik vind ze zééér mooi!. -
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!