jgdonleach wij hebben tot laat aan de avond aan ICTS gewerkt. Ook in het donker, en zo'n probleem is het echt niet. Ook hebben veel monitoren een knopje om het licht te regelen.
Ik zie het probleem totaal niet.

Welkom op ICTscripters
-
- [MEMO]
- K.Rens
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
Jij misschien niet, maar ik wel
. Vind het gewoon te kleur rijk zeg maar.
-
jgdonleach heeft wel degelijk een punt.
De header is heel dark en develop-achtig.
maar daaronder is alles kleurrijk blauw, geef toe het is niet gemaakt door een designer die veel af weet van kleur schema`s..Kijk maar naar header dan footer, en zie dan de content.
Verder wel beter dan CP maar nog hoop te doen
-
Het is wat wennen in het begin. We zullen ervoor zorgen dat deze site op een betere manier groeit, zonder al die kinderachtige problemen
-
Ziet er inderdaad goed uit, al wist ik wel wat meer :$
-
Sourceshop, daar hou ik van! Iemand die niet alleen maar klaagt, maar iemand die naar de toekomst kijkt. Als iedereen een steentje bijdraagt komt het zeker goed.
@Sloosmedia, ik zal een een geheimpje verklappen. Die logo is maar een tijdelijke, is niet echt duidelijk.
-
zeer goed gedaan!
-
ww echt cool echt vet mooi gemaakt! dank jullie wel
-
alle foutjes zijn er zo te zien uit! proficiat,
natuurlijk kunnen er fouten inzitten, maar missen is menselijk, proficiat Koen -
misschien dat je het op https://www.viecode.com kan vinden....
Ik dacht dat dit totaal zelf gescript was?
-
misschien dat je het op https://www.viecode.com kan vinden....
Ik dacht dat dit totaal zelf gescript was?
Haha, nee. Dit is een Burning Board.
-
Klopt, we maken echter wel gebruik van custom scripts en uitbreidingen op de software, dus dit is niet de "kant-en-klare" download zegmaar.
-
Ow ok, op die fiets:P dacht al :p
-
"Plugin-Store" zijn heel wat van jullie plugins te vinden trouwens . Als ik zo een beetje blader.
Zonde van de naam.. Maar ja zinloze discussie.. *Dat jullie je "scripters" durven te noemen vind ik erg*:x
---
Geen kwade opmerking ofzo hoor. maar gewoon mijn mening. -
Het is nieuw, dat zeker. Ben benieuwd als het snel went. En nog veel zoeken, is er nergens een FAQ beschikbaar met alle opties?
Robin
Dat vraag ik mij ook af woltlab is nogal breeeeeeeeed.
-
"Plugin-Store" zijn heel wat van jullie plugins te vinden trouwens . Als ik zo een beetje blader.
Zonde van de naam.. Maar ja zinloze discussie.. *Dat jullie je "scripters" durven te noemen vind ik erg*:x
---
Geen kwade opmerking ofzo hoor. maar gewoon mijn mening.
Hallo ZiraX de beslissing is hiervoor gevallen omdat dit systeem heel veel mogelijkheden bied. Dit systeem is ook zeer gebruiksvriendelijk waardoor het goed is voor onze leden (jullie). Ook zal het voor ons makkelijker worden in de toekomst om de website te gaan beheren waardoor dit alleen ten goede komt van de leden en de website.
Laat duidelijk zijn dat er ook zelf gescript wordt aan de website om de ideeën van de leden te realiseren.
Dat vraag ik mij ook af woltlab is nogal breeeeeeeeed.
Hierbij de help pagina:
http://ictscripters.com/index.php?page=Help
Mvg,
L.Kok
-
Vind het er nogmaals goed uit zien!
-
Het was jullie waarschijnlijk al opgevallen.
Vandaag zijn we bezig geweest met het aanpassen van de forum structuur, het is allemaal net als de nieuwe website waarschijnlijk voor jullie weer even wennen maar we zijn er van overtuigd dat dit bij jullie wel goed zit.
Overigens zijn een aantal van de gemelde bugs al opgelost, wij danken jullie in harte dat jullie deze fouten hebben gemeld, we zullen proberen ze in alle tijden zo snel mogelijk af te ronden.
Iets leuks voor de social media fans, vandaag zijn we ook begonnen met het gebruiken van Twitter en Facebook de links zijn te vinden in het navigatie systeem (boven menu) onder extra links.
-
Hierbij nog even een kleine tip,
Op de oude versie stond voor topics altijd
[REQ]
[OFF]etc, dit mis ik wel..
Kan dit mischien terug komen, denk dat veel andere mensen dit ook missen.
-
Ik mis dit enorm, ook mis ik de online leden lijst.
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!