Posts by Replic

    Zoals net vermeld en verwijderd aangezien discussie.


    Misschien dat je beter het login venster wat kleiner kan maken in de outgame, aangezien die tamelijk groot is, ook zie je de facebook link nog in een blauwe link, misschien mooier als deze in het zelfde kleur wordt gemaakt als de rest.


    Zou je vandaag ook kunnen laten zien hoe de indeling onder wordt in de ingame?

    Ik heb nog nooit problemen gehad met ze, had toen op zaterdag besteld en gewoon netjes zondag in huis. en heb er vaker spullen gekocht, altijd netjes optijd..


    Zoals de reactie hierboven, even mailen naar ze, dan kunnen ze misschien wat meer voor je betekenen

    Apple will sue u, because your using apple colors XD


    Nee even serieus, ik vind het een leuk begin, zou het alleen nog even goed uitwerken, kan nu namelijk nog geen beoordeling maken aangezien ik nog geen indeling zie,


    Kleuren combi is leuk bedacht, niet luisteren naar al die kleine kinderen die niets zelf kunnen.


    Keep up the good work.

    Beste Ferhat,



    Alleereerst mooie portfolio, heel mooi gedaan met de effecten en dergelijke,


    Ik mis inderdaad alleen 1 ding: als je naar portfolio gaat zie je alle website's en creaties die je gemaakt hebt, maar ik zie er geen text bij hoe of voor wie het gemaakt is ?


    Misschien zou het mooi zijn als je op de afbeelding klikt dat er een popup komt van de afbeelding met daarnaast de informatie?


    Ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.



    Mvg Replic ( Georgo van den Bosch )

    Wow dit is best al een oude topic van mij :P mja hij kan er nog mee door, zou alleen mijn Post willen veranderen....


    Heb nu wel een andere rom ipv de D4 Rom, Gebruik nu een JellyBean Rom, die werkt perfect met Google now..


    Het ligt eraan welke toestel je gebruikt, Ik gebruik een Samsung smartphone waar ik nu nog garantie op heb, Maar ik heb hem geroot, Vele zegen dat ik dan gewoon nog garantie heb, mist er iets kapot gaat aan het mobieltje dat is veroorzaakt door die Rom...


    Bvb door te overklocken enzo...;

    Betekent dit ook dat iedereen met posts opnieuw gaat beginnen en dergelijke?


    Zou wel leuk zijn namelijk, ook al is het niet het doel van CP :)
    Denk alleen dan weer niet dat mensen met 1500+ berichten dit dan waarderen XD


    En kan je hiermee ook wat vrijspelen, bvb 1 gratis link plaatsen bij linkpartners als je bvb 1000 berichten hebt ofzo?

    Heb jij de dozen nog van je ramgeheugen & moederboard?


    Daar staat op wat het normaalgesproken moet lopen, hiermee kan je een indicatie maken hoeveel jij alles kan overklokken.


    van 1600mhz naar 2000mhz is inderdaad wat veel, misschien wel bereikbaar maar hier kan je problemen mee krijgen.

    neuh, ik maak een unieke, en heb een scripter die alles kan realizeren.


    Verder is de afbeelding geupdate, er zit nog geen content in, maar dat is een beetje om een indicatie te geven.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.08.12 14:18:05:
    Layout bewerkt, meer toegevoegd...

    Dat begrijp ik XD,


    Maar had het meer erover, wat kan en hoe kan ik het beste de content maken onder de slider? ( die er momenteel nog niet als een slider uitziet )


    Ik zal inderdaad wel even de footer erbij maken dan zal het wat duidelijker zijn :)

    Hey cpers,


    Ik heb een vraagje...


    Ik ben nu voor het eerst met Photoshop een layout aan het maken ( deed dit normaal gesproken met paint shop pro... ) maar nu is mijn vraag.


    Het is de bedoeling dat dit een beetje een zakelijke en creative layout wordt, nu is het nog niet echt creatief, en heeft ook niet niet veel.


    Maar het is de bedoeling dat mensen hierop hun designs en creativiteit op kwijt kunnen en anderen dit kunnen bewonderen ( beoordelen ).


    Maar ik zit een beetje met de kleur.


    Voor kop text gebruik ik licht blauw en normale text donker grijs.


    Nu gaat het straks met foto's en designs van anderen de website meer kleur geven, maar ook nu mis ik dat nog..


    Hoe zou ik alles het beste kunnen indelen?


    Links heb ik mijn menu's, rechts de content waarbij bovenaan de slider.


    Ik weet alleen nog niet wat ik daaronder zou moeten plaatsen...


    Jullie enig idee?
    Het ziet er nu zo uit:[ Updated: 31-8-2012 ]

    Klikker: http://www.creativeinc.nl/CiLay.png
    [offtopic]De meeste afbeeldingen en foto's zijn van andere auteurs, dit heb ik even gebruikt ( toestemming gevraagd ) om dit als website voorbeeld te gebruiken.[/offtopic]


    Ik zal niet vragen wat jullie er nu van denken, aangezien er nog niet heel veel te zien is...


    Met vriendelijke groet,


    Georgo van den Bosch ( Replic )

    Bij t-mobile is het iets duurder geworden, had je een iphone gehaald voor maart 2012 had je nog Onbeperkt internet ( 1gb, ga je er overheen, internet trager maar geen extra kosten ) Maar....


    Dat is namelijk veranderd.


    Nu kan je kiezen om een abbo af te sluiten bij hun en als je 4 euro bij betaald, dan heb je dat onbeperkt internetten pas.


    Voor abbonees die dus voor maart 2012 nog een abbo hebben gekochten hebben dus gewoon standaard onbeperkt internet zonder extra kosten.



    Ik zou ook niet voor een iphone gaan, je hebt inderdaad veel betere telefoons voor een goedkoop prijsje..


    Neem bvb de Samsung Galaxy S2, Is sneller dan de iphone en heeft een groter beeld. Hij is iets minder acuraat dan de iphone met touchscreen, maar dat merk je niet.


    Of als je het geld er voor heb kan je ook voor een samsung galaxy s3 kijken of de HTC one X...


    [offtopic]Ik ben ook al 10 jaar abbonee bij T-Mobile, Nooit problemen gehad, geen gezeik.. dus zeker een goede provider.[/offtopic]

    Het is bijna onmogelijk om op te nemen op een trage pc, dit komt omdat de record programma veel ram geheugen gebruiken en processor snelheid, ook met een online record programma.


    Ik zou gewoon wachten totdat je een betere pc hebt met minimaal 4 gb ram, want dat heb je zeker nodig met recorden ;)