Iphone 4 + abbo

• Hallo,

Ik wil graag de iPhone 4 gaan kopen met een abbonoment

Ik zat te denken aan die van mtv mobile.

500mb + 100 minuten.

Voor 35,- in de maand eerste 4 maanden gratis.

De snelheid van het internet is 2mb/s is dit snel genoeg voor twitter en whatsapp etc?

Groetjes!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • duur, t-mobile kan je grenzenloos abbonement nemen.

ik heb de iPhone 4:

- 150 belminuten
    - 1GB internet p/m en overschrijd ik het word internet trager maar sluit niet af ook geen extra rekening

- Betaal iets van 31 euro?

• Naar mijn mening betaal je te veel voor een abbonement.

http://tweakers.net/pricewatch…nO-y6MFlEUqlrbX-K0mj-rlDc

Ik zelf zit bij T-Mobile met mijn 4S en dat werkt voor zover ik weet zoals het hoort. 29,50 per maand kwijt en 500mb met 150 min/sms

Weet wel dat met de nieuwere iOS's (5.0 en hoger) er iMessage inzit wat het gratis maakt om naar andere Iphones te smsen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Kunnen jullie specifieker zijn om welke abbo's dit gaan? Waar hebben jullie gekocht als ik nu kijk op t-mobile is het de eerste 4 maanden 18.75 en daarna 37.50 dat hebben jullie niet ?

• Beste R4

Ik zelf Bezit een Blackberry torch 9860 1 jarige Abbonement bij Hi.nl Ik betaald de eerste 6 maanden 17,- euro per maand later 35 euro per maand en dat maar 1 jaar lang

Als je Goed op Hi.nl Kijkt zie je zeker een goede iPhone deal met veel internet voor whatsapp facebook twitter msn etc dus heel erg goed kijken en meestal moet je eerste paar maanden minder te betalen en zijn ook 1 jarige contract tussen;)

Met Vriendelijk groet
    Gamedealertje

• Bij mtv kom je uit in 2 jaar op: 35 x 20 = 700 en dan mobiel kost 58,- komt op 758

bij t-mobile: kom je over de 800 ..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.12 18:45:18:
    Kan iemand een goedkoper abbo aanwijzen dan, want volgensmij is die ik aanwees toch echt de goedkoopste .

• Citaat van R4

Actie: Nu de eerste 4 maanden euro 22,25 per maand; daarna betaal je euro 44,50 per maand.

Dat 31,- klopt dus niet?

Groetjes

Ik denk dat het komt omdat ik net op tijd was met mijn abbonement af te sluiten voor een Iphone 4S. Toendertijd had ik een abbonement voor 29,50 afgesloten. Dit zal dan waarschijnlijk verhoogt zijn naar 44,50. Wat me wel opvalt is dat de prijs die je voor de telefoon betaald wel omlaag is gegaan (dit was bij mij 140 als het goed is)

Maarja het is bekend dat alle Providers de laatste tijd enorm hoge prijzen hanteren. Daarom loopt er ook een onderzoek of ze mogelijk een Cartel hebben gevormd.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• iPhone 5 nadert, dus ik zou sowieso afwachten. Want het smerige van Apple is dat ze hun oude producten express trager doen lijken / maken, door apps zwaarder te maken.

• Sowieso waarom een iPhone? Er zijn genoeg betere en goedkopere Android toestellen maar goed.

Ik koop een toestel altijd zelf en dan koop ik er een sim-only bij. Ik heb nu een hollandsnieuwe abbonement met 275 belminuten/sms/mb's internet en 500MB extra internet voor euro13,50 per maand. HN gebruikt het netwerk van Vodafone dus in principe niets mis mee. Daarnaast als ze offline zijn (bijvoorbeeld door de storing door de brand in een nabijliggend gebouw) dan krijg je het aantal offline dagen afgerond naar boven *2 in waarde van je abonnement (maandprijs/totaal dagen van de maand) terug.

• Bij t-mobile is het iets duurder geworden, had je een iphone gehaald voor maart 2012 had je nog Onbeperkt internet ( 1gb, ga je er overheen, internet trager maar geen extra kosten ) Maar....

Dat is namelijk veranderd.

Nu kan je kiezen om een abbo af te sluiten bij hun en als je 4 euro bij betaald, dan heb je dat onbeperkt internetten pas.

Voor abbonees die dus voor maart 2012 nog een abbo hebben gekochten hebben dus gewoon standaard onbeperkt internet zonder extra kosten.

Ik zou ook niet voor een iphone gaan, je hebt inderdaad veel betere telefoons voor een goedkoop prijsje..

Neem bvb de Samsung Galaxy S2, Is sneller dan de iphone en heeft een groter beeld. Hij is iets minder acuraat dan de iphone met touchscreen, maar dat merk je niet.

Of als je het geld er voor heb kan je ook voor een samsung galaxy s3 kijken of de HTC one X...

[offtopic]Ik ben ook al 10 jaar abbonee bij T-Mobile, Nooit problemen gehad, geen gezeik.. dus zeker een goede provider.[/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!