Goedenavond,
Welkom op de nieuwe versie!
We gaan niet langer door het leven als CriminalsPoint, we zijn nu: ICTscripters!
Verbeteringen:
- Nieuwe regels, lees ze aub
- Een goed profiel is belangrijk: referenties, beloningen, en activiteit per topic
- Nieuw waarschuwingen systeem
- Strak, fris design
- Snellere website, caching, OO, modulaire code
- Professioneel, gestuurd door een sterk team
Een nieuwe versie (en eigenlijk een nieuwe website) betekent dat iedereen weer op 0 banpunten / waarschuwingen komt.
Iedereen krijgt daarmee een schone lei en kan zijn beste beentje weer voorzetten.
Dan wil ik verder het hele team bedanken voor al het werk aan de nieuwe versie. In het speciaal Patrick voor zijn nachtelijke programmeer werk en het duo Rick/Ruben, als sterke projectleiders.
Verder wil ik uiteraard ook jullie bedanken, want zonder jullie inzet en bijdrage aan CriminalsPoint zouden we nooit zo snel zijn gegroeid en zo snel vooruit zijn gegaan:
Op CriminalsPoint versie 4 werden er 23.000 topics geplaats en meer dan 277.000 reacties op deze topic's!
Met meer dan 22.000 pageviews per maand, zijn we uitgegroeid tot een stevige vaste waarde.
Todo:
- Nieuw logo designen
- Nieuwe forum structuur instellen
- Social media designen en beter integreren (je kan ons wel al liken en followen!)
- Downloads overzetten en nieuwe toevoegen
Ik wens jullie veel plezier met de nieuwe website en hoop dat jullie nog jaren blijven terugkomen.
Met vriendelijke groeten, namens het gehele team,
Koen, Rick, Patrick, Willem, Ruben, Hamza, Lars, Brent, Laurens