Posts by Knowboard

    Hallo,


    Ik probeer de volgende regel toe te passen op een folder in Nginx, maar dit doet helaas niks en ik kom er niet uit.
    Doe ik dit fout ?


    Bash
    location /folder {
         rewrite ^/[0-9]+-v/(.+) /$1;
    }

    Hallo,


    Bedankt voor alle reacties!


    Ik heb de poort nummer verandert.
    Ik blokkeer nu IP's na 5 mislukte pogingen.
    Root login is uitgeschakeld.


    Tim,
    Ik heb gekeken naar public/private key authentication maar ik kom hier niet helemaal uit. Ik heb verschillende website's bezocht op internet maar helaas loop ik elke keer vast op het zelfde stuk.



    Betreft het blokkeren van poort scans heb ik geen idee hoe ik dit moet doen.
    Als ik in CSF de iptables log komen hier nog steeds aanvallen bij te staan. Ik neem aan (zoals hier werd gezegd) dat dit botjes zijn.


    Hopelijk kunnen jullie mij hier mee verder helpen


    Alvast bedankt!


    Met vriendelijke groet,
    Knowboard.

    Hallo,


    Bedankt voor de reacties.


    Ik heb in /etc/ssh/sshd_config gekeken en zag daar #Port 22 staan.
    Ik heb hier de # weg gehaald en een custom poort ingesteld. Echter weet ik niet of ik nog meer moet doen, op internet word mij verteld dat ik de custom poort in iptables moet toelaten echter is er niks verandert en werkt alles nog gewoon zoals 't deed voor ik de verandering maakte.


    Een ander probleem waar ik op stuit is root login. Ik kan wel met root inloggen, maar in /etc/ssh/sshd_config staat PermitRootLogin toch op nee. (Dit was standaard zo).



    Hoe kun je alleen je eigen IP toestaan om in te loggen ?


    Met vriendelijke groet,
    Knowboard.

    Hallo,


    Ik heb een VPS en ik merkte dat iemand probeerde in te loggen op root.
    Nu heb ik CSF geinstalleerd en ingesteld en nu vroeg ik me af (aangezien ik nog redelijk nieuw ben op het hele server gebied) of ik nog meer moet doen.


    Ik heb nu een aantal emails ontvangen waarin word vermeld dat er een SSHD aanval is gedaan.
    Bij elke aanval is het IP anders en wanneer ik de IP-Adressen traceer komen ze overal vandaan, China, Rusland, United States, Philippines, etc.


    Er zijn in totaal al meer dan 650 aanvallen geprobeerd.


    Nu zou ik graag willen weten wat SSHD precies inhoudt, of ik hier verder nog iets aan kan doen en of ik dit soort aanvallen kan voorkomen.


    Ik draai overigens CentOS 6.5


    Met vriendelijke groet,
    Knowboard.

    De lijntjes zijn een image.
    Je kunt een voorbeeld zien in de url die ik mee leverde.


    Mijn grootste probleem is, dat als ik bijvoorbeeld box 1 bovenaan wil plaatsen, dan word die ook in het midden herhaald.


    Terwijl ik dat niet wil, ik wil 1 box boven, de ander onder, en de rest in het midden.


    Maar ik kan ze dus wel boven en onder plaatsen, maar dan krijg ik ze ook weer in het midden :(


    Hoop dat ik het zo iets beter heb uitgelegd.

    Hallo,


    Ik probeer zoiets als dit te maken, url: http://gyazo.com/47dc472dec108a4dab68ee6efc21e75f
    Het enige probleem is, dat ik er niet uit kom.


    Als ik mijn eigen lijntjes gebruik, worden ze de hele tijd herhaald.
    Nu heb ik dit probleem opgelost door,


    Code
    $box = 0;while() {    if($box == 0) {            // top lijn hier    }    $box++;    // Hier zou ik dan de middelste lijnen moeten plaatsen
       if($box == 6) {       // bottom lijn hier  }}


    Probleem is nu, dat als ik de boxen op de juiste plaats wil plaatsen, dan worden ze in het midden herhaald.
    Terwijl 1 bovenaan moet komen te staan, 1 onder, en de rest in het midden.


    Ik heb al contact opgenomen met degene die dit gebouwd heeft, maar wil me niet verder helpen.
    Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

    Dat had ik al geprobeerd, echter zet die dan een - voor het aantal uren, minuten, seconden.
    Ik moet aftellen om te laten zien in hoeveel uur, minuten, seconden een bepaald event eindigt.

    Juist, maar hij moet juist niet optellen, maar aftellen.
    Ik weet alleen niet wat ik fout doe.


    Google is ook geen grote hulp, want krijg meestal resultaten in verband met Javascript. (Zoek ik dus niet).

    Hallo,


    Het is al weer een poos geleden dat ik iets gebouwd heb, en loop nu tegen een probleem aan.
    Ik heb een functie geschreven die het aantal seconden omzet naar: Uren, Minuten, Seconden.


    Functie:

    Code
    function timer($value){	$d = floor($value / 86400);	$h = ($value / 3600) % 24;	$m = ($value / 60) % 60;	$s = ($value) % 60;
    	return $h.' uren '.$m.' minuten '.$s.' seconden';}


    Ik gebruik dus het volgende als code:

    Code
    func(time() - $var['tijd']);


    Echter in plaats dat er afgeteld word, word er omhoog geteld. (Als je dus bijvoorbeeld 10 seconden hebt, en je herlaad de pagina zijn dit er bijvoorbeeld 13).


    Iemand een ideé wat ik fout doe?


    PS: Wijs me gerust op fouten, of iets dat beter kan. (Zoals gezegd, is een poos geleden).
    Alvast bedankt!

    Code
    $ntext = preg_replace("/\[color=([^\\[]*)\\]([^\\[]*)\\[\/color\]/", '<font color="\\1">\\2</font>', $ntext);

    Zoals Tim al zei, als je Directadmin gebruikt kun je gewoon de Password Protect optie gebruiken.
    Dan word er gewoon een username / password van je gevraagd waneer je die mappen bezoekt. :)

    Sorry, ik heb geen teamviewer.
    Ik heb dat met document net even geprobeert, krijg ook een empty page. (Krijg wel een error returned, maar hier kan ik zo even niets mee).


    Met die Interval krijg je het nummer niet eerder displayed dan na de 10 seconden. Je zou wel het php bestanden kunnen includen binnen de div, om het nummer direct te zien. en daarna door de interval het laten checken elke 10 seconden.


    Ik zou zo anders ook even niet precies weten hoe je dit direct opvraagt. Tenzij je het aantal mili seconden verlaagd.
    Hoop dat je er wat aan hebt.