Controle op leeftijd

  • Citaat van Guitar

    Ik vind het een slechte grap. Het zou wel leuk als er een 'Adminpanel' knop in het menu stond en als je erop klikt op een of andere manier getrolled word.



    Dat vind ik juist een saaie grap , wat is er leuk aan een fake link ?

  • Ik vind het persoonlijk een slechte grap. Beetje kinderachtig en onprofessioneel ogend naar mijn mening.


    Gelukkig past dit wel bij CP. Waarom dit bij CP past kan ik helaas op verzoek van Willem niet vertellen.


    Overigens, heb voor onder de 18 gekozen, terwijl op mijn profiel 18 stond. Jammer dat er geen check was.

  • Guitar; wat is dat een slechte grap.


    @Broken; je neemt het veel te serieus. Er zijn ook grote bedrijven die een kleine 1-aprilgrap maken. Het is niet zo dat het 24uur duurt voor je je ding kan doen. Tis maar 5 seconden ?!


    Ontopic; Het zou echt helemaal af zijn als mensen die 18+ klikte een andere kleurtje kregen, zovan die loog en die loog niet :P

  • Vind het wel wat ironisch hebben haha.


    [offtopic]@Broken,
    Sorry maar ik begin me wat te irriteren aan je gedrag. Als het toch zo onprofessioneel en kinderachtig is, waarom ben je hier dan nog steeds..?[/offtopic]


    [offtopic]Edit by Willem:Laat hem maar een beetje met rust, hij heeft zijn dag niet en zit niet goed in zijn vel.[/offtopic]

  • Ik ben het gedeeltelijk wel met BrokenTrack eens.
    Zelf persoonlijk, intreseert dit mij niet veel.


    Zoals brokentrack al aangaf, jammer dat er geen check was (Of je wel een leeftijd had opgegeven, en indien of de leeftijd klopte op welke button je had geklikt).


    Vervolgends, nogmaals maakt het mij niet uit maar het slaat niet echt aan. CP heeft geen content waarvoor je 18+ moet zijn, dus ...

  • Kan er misschien een optie voor worden gemaakt op CP?
    Zoals de regels?


    Maar dan gewoon van wetgevingen die alles te maken heeft met kopen/verkopen etc etc via het web.
    zodat iedereen zijn rechten en of plichten etc kan lezen?.


    Lijkt me wel handig, en zo kan er desnoods indien mensen zichzelf vragen stellen voor bepaalde activiteiten of overeenkomsten alles nalezen via die optie.
    of gewoon een duidelijke link naar de wetgevings site van BE en NL? :s

  • Resultaten van deze 1 aprilgrap actie:
    Meer dan 2% van onze leden werden ondervraagd over hun leeftijd.
    80% hiervan is boven de 18
    en dus 20% onder de 18.


    De leeftijdscontrole laten kijken naar de profiel gegevens was geen optie, te weinig mensen hebben hun leeftijd ingevuld.


    Bedankt voor jullie feedback! (h)

  • Citaat van brentvdh

    De resultaten uit deze test zijn wel niet representatief. De meeste hebben gewoon op +18 gedrukt met de gedachte niet meer op de site te kunnen als ze dit niet deden.


    Doe dit op een andere manier, maar niet op deze methode.


    Ik juist omgekeerd,
    because screw you that's why =D

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!