Nieuwe Template Voor Source Banditi

  • Wie wil graag een nieuwe lay-out voor de banditi source...


    Ik ben een webmaster zoals de meeste hier zijn.
    Hoewel de designs letterlijk nergens op slaan wil ik er best wel eentje maken. Als ik meer dan 50 stemmen krijg zal ik eraan beginnen.


    Veel mensen zeggen dat ze hier wat gaan maken maar ik zie geen resultaat. Dus wij moeten wel effe gaan ingrijpen.


    Outgame (Design voorbeeld):
    http://undergroundcrime.ultimatumstudio.com


    Mijn andere website (HipHop website, maar kijk naar de design!):
    http://hiphopflow.ultimatumstudio.com





    HHF TEAM || HIPHOPFLOW.NL

  • Sorry hoor, alleen je layout ( maffia ) is niet eens goed gebased, je hebt alles in tabellen gemaakt.


    Dit is een hele simpele layout die je zo kan basen.

  • het kan me niet schelen wie je bent ik zeg de waarheid hij is leuk ik vind het een leuk layout
    [offtopic]je moet je niet zo aangevallen voelen en ja als je echt fitty wilt kom naar amsterdam oost en niet stoer doen via msn btw jij krijgt nu volgens mij een banpunt ><[/offtopic]

  • Citaat

    Als het zo makkelijk was? Waarom is er vraag naar outgames?
    Maak dan zelf een mooie en zeur dan niet over outgames.
    Jullie zijn nooit blij met wat jullie zien.
    Mohim


    Volgens mij weet je niet eens waar je over praat ik heb het niet gehad over het design, over de basing! Dus een beetje lezen!

  • Citaat


    Volgens mij weet je niet eens waar je over praat ik heb het niet gehad over het design, over de basing! Dus een beetje lezen!



    Waar zie jij design staan? Wat zeg ik over design? Kan jij niet lezen ofzo.

  • Volgens mij heeft dit topic niet meer te maken met de layout, maar meer met het mekaar afkraken nu


    [offtopic]ik reageer verder zelf niet op het topic, omdat crew anders toch weer gaat klagen op me ^^[/offtopic]

    Koen, toppunt van zieligheid, ja dat heb je zelf begaan.
    Je komt er niet zomaar mee weg, je hoort nog van ons.
    Even a german had some form of respect for his enemy, even 65 years ago, this scumbag has none, making him the true evil.

  • De prijs word bekend gemaakt als de layout helemaal af is en gesliced en gebased en al.


    En hij zal niet zo duur zijn.
    Het is meer voor mensen die de Banditi Source gebruiken en geen andere layout kunnen gebruiken.

  • Euhm de layout is nu alleen gesliced ;)
    Hij is niet eens in divs gemaakt


    Nu is die 5 euro waard volgens mij als die in divs is gebased zal die wel een goede 10 @ 20 euro meer waard zijn :p


    Maar deze heb je toch al eens te koop gezet ?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!